Dat doe je zehelf!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Yuhuk. Nu post ik weer door het slotje heen.
Ja, die stonden er wel, maar die hebben we dus niet aangesloten helaas... dat was niet haalbaar voor mijn collegaquote:
Die Jamo R909 lijken me toch beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die stonden er wel, maar die hebben we dus niet aangesloten helaas... dat was niet haalbaar voor mijn collega.
Nee.quote:
En je hoopt dat het een lekkere blonde deerne is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
Ben benieuwd, Philips gaat een monteur langssturen voor de bleeding van de blacklight in m'n TV
Met je voetenzak aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Het is nu te koud voor mijn slipdressDus heb ik een pyjamabroek + hemdje aan
Oh en een vest en ik zit onder m'n dekbed, want koud
Je hebt toch niet een nieuwe TV he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef STING het volgende:
Ben benieuwd, Philips gaat een monteur langssturen voor de bleeding van de blacklight in m'n TV
Ik hoop het niet, dan blijf ik met een defecte TV zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je hoopt dat het een lekkere blonde deerne is?
Ja, of het audiofiele merk, Bosequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Jamo R909 lijken me toch beter.
Ik wilde al zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, nee. Deze is pas een jaar oud ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of het audiofiele merk, Bose.
Nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n ding waar je je voeten in kunt stoppen, om ze warm te houden
Krijg ik dan jouw oude, ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Dus. Pas over een half jaartje weer eens kijken naar een nieuwe TV
Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.quote:
Enige dat onder mijn kussen lag en roze is, is mijn pyjamabroek. Die heb ik wel aan ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef STING het volgende:
[..]
Het lag onder je kussen! En het was roze!
Dan wordt ie wel heul klein hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je een dichtbijzijnde man je voet in zijn kruis hengelen.
Lotje!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
* Lotusss voelt zich alsof ze door een colonne vrachtwagens is overreden...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat is mijn broer een ongelooflijke nerd
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Nee, het gereedschap van die kerel.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heeft nu weer een wifi weegschaal zodat hij op zn iphone kan zien hoe zijn gewicht de afgelopen dagen omhoog/omlaag gegaan iswtf echt..
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, het gereedschap van die kerel.
Overigens is de dichtstbijzijnde man mijn buurman. Huuuu
Kan Yuki goed koken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuuks, kook gewoon een keer voor Sting, dan heb je 't zo voor elkaar
En wat een beurt was het!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Ik kan koken.quote:
Doe mij die grote dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel wat schroevendraaiers in mijn tas zitten van de reparatiebeurt bij MissB. Een grote en een kleine.
Jij doet niet leukquote:
quote:
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gigantisch aan het inkakken, moet straks nog mn kind op gaan halen
Geeft niet. Ik kan het ook niet. Oefenenen oefenen maar ik heb geen fatsoenlijke messen en ach.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan koken.
Ik doe geen uitspraken over kwaliteit.
En snijden kan ik niet, dat heb je zelf gezien
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay m'n haar eens niet met een scheiding..
Jij kan echt heul veul beter snijden dan ik!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik kan het ook niet. Oefenenen oefenen maar ik heb geen fatsoenlijke messen en ach.
Beetje pretentieus lopen doen is altijd leuk.
Dank je!quote:
Ken je me anders dan?quote:
Haaai!quote:
Nee op zijn iPhone kan hij zijn gewicht van de afgelopen dagen zien! Dus een soort statistiek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?
En dat moet iets toe voegen dan?
Kweenie. Zo netjes en gelijkmatig was die aubergine komkommer niet gesneden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan echt heul veul beter snijden dan ik!
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet hij op de weegschaal gaan staan en dan kan hij op zijn iphone zijn gewicht aflezen?
En dat moet iets toe voegen dan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..
Maar om even aan te geven wat voor nerd het is.. ALLES gaat elektronisch. De zeeppompjes, op de badkamer een TV die hij bediend met zn iphone.. Die op de slaapkamer ook, in de woonkamer een full HD beamer en als die de film heeft uitgezocht op zn iphone dimt het licht, gaan de gordijnen dicht en afhankelijk van het tijdstip en of het regent of te hard waait buiten gaat de zonwering naar beneden.. Zelfs zijn vuilnisbakken gaan automatisch en zn kattenbak ook al!
Oh maar dat is wel super handig natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee op zijn iPhone kan hij zijn gewicht van de afgelopen dagen zien! Dus een soort statistiek!
Jouw broerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit ook een scherm op zn weegschaal, maar op de iphone kan hij dan zien wat zn vetmassa is, hoe zijn gewicht de laatste tijd geschommeld heeft etc..
Maar om even aan te geven wat voor nerd het is.. ALLES gaat elektronisch. De zeeppompjes, op de badkamer een TV die hij bediend met zn iphone.. Die op de slaapkamer ook, in de woonkamer een full HD beamer en als die de film heeft uitgezocht op zn iphone dimt het licht, gaan de gordijnen dicht en afhankelijk van het tijdstip en of het regent of te hard waait buiten gaat de zonwering naar beneden.. Zelfs zijn vuilnisbakken gaan automatisch en zn kattenbak ook al!
Wat een goede vent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik word er diep ongelukkig vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jouw broer
Je hebt dit al eens verteld maar ik blijf me verbazen![]()
Wil dat stiekem eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WALL·Equote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een goede vent.
Eerst veel werk verzetten om daarna lui te zijn.
Maar jij doet een echte midpunt!quote:
Ik heb gecopy-paste van imdbquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij doet een echte midpunt!
Ik deed gewoon een normale punt in superscript zetten om tijd en werk te besparen.
Yay! Alweer!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel weer trots op je meid!
Ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Hmmm tosti'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Tostimakende MissB is wel levend maar trapt niet naar behoren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo te zien ben je er niet tevreden mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
[..]
Die smiley past niet bij je gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik háát foto's van mezelf maken, met als doel foto's van mezelf te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo te zien ben je er niet tevreden mee.
[..]
leuker dan die oud en nieuw fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dát wilde ik horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuker dan die oud en nieuw foto
alleen nie zo boos kijkenquote:
Op de bank hangen. Film kijken. Chips er bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Royco1 het volgende:
woehoe, morgen eindelijk weer een avondje vrij![]()
Alleen nu geen idee wat ik zal gaan doen
Het bruisende Beneden Leeuwen in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Royco1 het volgende:
woehoe, morgen eindelijk weer een avondje vrij![]()
Alleen nu geen idee wat ik zal gaan doen
auwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen nie zo boos kijkenje lijkt tien jaar ouder
wel op die pic hierbovenquote:
Oh ja, dat ik daar niet een gedacht heb, altijd gezellig.quote:
Ik moet het wel een beetje met LDG eens zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel op die pic hierbovenik zou je minimaal 45 geven...
Is ook zo saai in je eentje hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de bank hangen. Film kijken. Chips er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |