Haha, dus hij is into old school hiphopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ineens begint ie te zingen 'I like big butts and I can't deny'
Whut? minipuber?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
Yup,hij is beter aan het wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dus hij is into old school hiphop
Fijn weekend buurman!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
Fijn weekend mensen ik pik ff 5 minuten van de baas
je gokt verkeerd..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat het druk isben er nog nooit geweest eigenlijk
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
quote:
Kan me ook niet voorstellen dat het goed looptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Q. ik heb bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan anders
Uiteraard niet, katten zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurt
Vreemd kereltje, maar I likequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, en hij schudde met zijn billen erbij
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi![]()
Nederlanders zijn niet gewend aan zulke Malls
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Agree, tenminste wat ik kan opmaken uit de verhalen hier
Locatie is echt raar idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.
Hij heeft toch hele goede smaak enzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomt
Bus, autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Locatie is echt raar idd.
Ik zou niet weten hoe ik er kom sowieso.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft toch hele goede smaak enzo?
Dan jaag je d'r meteen naar buiten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Auto heb ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy is
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuze
Wat denk je wel niet van dat jong!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy is
Zo ff kijken, nu nog aan de lijn met zo'n callcentre figuurquote:
Duh! Dat jochie heeft dan ook zn hormonen die het overnemen. Komt vanzelf goedquote:
De bus verbinding schijnt heel slecht te zijnquote:
Die troep houden ze maar lekker in de USA, met hun o zo gezellige strip malls en Wall Marts die alle main streets kapoet maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi![]()
Nederlanders zijn niet gewend aan zulke Malls
Vraagje, heb jij ook een achterkantje van een MDA Vario V?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuze
Philips callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zo ff kijken, nu nog aan de lijn met zo'n callcentre figuur
Point and laugh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan anders
Twee keer per uur was het eerst. Ben er al een tijdje niet geweest met de busquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De bus verbinding schijnt heel slecht te zijn
dat vind ik best slechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer per uur was het eerst. Ben er al een tijdje niet geweest met de bus
Die main streets zagen er altijd al kut uit. Dat land is nog nieuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die troep houden ze maar lekker in de USA, met hun o zo gezellige strip malls en Wall Marts die alle main streets kapoet maken.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:
Nee die heb ik helaas niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij ook een achterkantje van een MDA Vario V?
Alsie thuis komt met iemand als Yuki of Samzz is er niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet aan denken
Nee, zolang het niet volgend jaar al isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsie thuis komt met iemand als Yuki of Samzz is er niets aan de hand toch?
Wat een koning als hij als 11 jarige met een 23 jarig meisje thuis komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet volgend jaar als is
Die zijn belachelijk duurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet.
Kun je het beste bij een T-Mobile shop proberen
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm postquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet volgend jaar als is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een koning als hij als 11 jarige met een 23 jarig meisje thuis komt
Ik heb echt heule rare MI's vandaag
Jofu, doe normaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm post
Het is nog erger als je weet hoe hij over Yuki praatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm post
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nog erger als je weet hoe hij over Yuki praat
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, ik heb net een halve pindakaaspot leeggelepeld.
Ik hou van dat jongquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh ja, pindakaasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
quote:
HTC is sowieso duur met accesoiresquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn belachelijk duurachja, ik stuur em wel mee, in t ergste geval raken ze em kwijt
tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
Vertel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan moet ik geen rare dingen zeggen?
Je kent 't wel, eerst even een chocolate-chip koekje, maar dan toch nog even de honger verder stillen met een plak snijkoek met pindakaas. Dan kijk je in die pot en dan denk je. Mja fuck it dan ook maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LekkerMaar de helft blijft mij altijd in m'n slokdarm hangen en dat doet PIJN
Hij vindt haar 'héél mooi'quote:
Ik ga gewoon nergens meer heen. Bovendien moet ik nog avondeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tanden poetsennu meur je uit je muiltje
Uiteraard van Albert Heijn, mét nootjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh ja, pindakaas
Met of zonder nootjes?
Eerste keer dat minipuber mij zag (op foto, zonder make-up) zei hij herhaaldelijk dat ik mooi ben.quote:
Jummiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard van Albert Heijn, mét nootjes.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste keer dat minipuber mij zag (op foto, zonder make-up) zei hij herhaaldelijk dat ik mooi ben.
En later heeft hij gezegd dat Shakira niet mooi is.
En hij vindt me lief
Dan moet ik toch wel van 'm houden?
Ik heb het wel weer steeds koudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent weer beter.
Nee, ben nog niet klaar met netjes makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé STING. Homecinema al gefotografeerd?
Dat was minstens net zo priceless iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mijn vader mijn kwijlen bij Shakira
Ik loop nog in paupertee-shirt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer steeds koud
En ik kan nog steeds niet praten
Maar verder voel ik me prima
Ik zit weer in pyjamaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik loop nog in paupertee-shirt.
Die nieuwe KEF Reference met WWMTMWW-opstelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef HeatWave het volgende:
http://www.thehomecinemacentre.co.uk/
hier zijn we ook nog even een uurtje geweest, KEF speakers van 140.000 pond.
Even een surroundset laten op stellen van een mille of 25. tering wat klonk dat goed
.
Die serie idd, wel met een andere sub, maar met de centre en de 3wegs-rearspeakers...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die nieuwe KEF Reference met WWMTMWW-opstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |