Ik kan niet bij familie of vrienden terecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je dat niet, of wil je dat niet?
Dat wil ik niet, want ook gezeik. Bijv met hypotheekrenteaftrek en hoe krijg je iemand eruitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je de woning niet in onderhuur doen?
Oh, zo bedoel ik dat niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet bij familie of vrienden terecht.
Echt sorry hoor maar niet iedereen heeft de ideale familie a la huxtables
Zij daarin, niet ingeschreven dus dakloos. Huppa done.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is er 1 feb?
Hup, als je nog in rdam wil.... Mijn huis staat nu leeg natuurlijk... kan je daar alleen niet inschrijven want dan krijg ik gezeik, maar daar moeten we dan ff oplossing voor zoeken
quote:
Wat dan? Want mijn dat kan ik niet sloeg wel op het stukje bij fam of vrienden terecht kunnenquote:
Ja oke, dat is ook zo. Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, want ook gezeik. Bijv met hypotheekrenteaftrek en hoe krijg je iemand eruit
Ja is inderdaad met het oog op een kind niet ideaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zij daarin, niet ingeschreven dus dakloos. Huppa done.
Ik zeg het heel simpel maar met dat principe kom je wel ergens toch?
Of pakken ze dan eerder het kind af vanwege dakloos?
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar ook mensen met urgentie komen op een wachtlijst, samen met anderen met urgentie. Kan zo weer een paar maanden duren. Wat niet wegneemt dat huppel het kan proberen. En misschien gewoon bij de gemeente zelf aan kloppen, zo van: volgens die en die wet heb ik recht op een woning, maar de woningbouw heeft niks voor me. Doe ns oplossen en snel een beetje!
Veel hypotheekverstrekkers vinden het niet zo fijn als je onderverhuurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook zo. Dat snap ik ook wel.
Ik ben nog niet zo thuis in huisvestiging, maar waarom krijg je gezeik als iemand zich op jouw adres inschrijft?
Nee, op je laatste zinnetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan? Want mijn dat kan ik niet sloeg wel op het stukje bij fam of vrienden terecht kunnen
Dat geven dus bijna alle corporaties aan, maar de wetgeving is er wel, en daar moeten ze zich aan houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.
Heb jij daar lekker aan mogen knagen?quote:
Ik ben dus ook inmiddels op het punt dat ik hoop dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maar ik had van HP begrepen dat haar corporatie niet meer aan urgentie doet. (Dan kan je vaak nog steeds vragen om een hogere prioriteit). Daarnaast heeft ze zolang ze nog niet zolang ze nog steeds een adres delen. Technisch gesproken mag die ex haar ook gewoon het huis uit mikken.
Ik probeer alleen maar mee te denken sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.
Bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daar komt wet 70c lid 1 om de hoek. Dakloos = urgentie = sneller een woning = recht op uitkering want inschrijfadres.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan geld dan? Want niet ingeschreven is geen uitkering.
Nee dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, op je laatste zinnetje.
Ik dacht dat je misschien wel bij familie terecht kon.
Ik heb het ook niet over onderhuur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel hypotheekverstrekkers vinden het niet zo fijn als je onderverhuurt
Nog niet, eerst de frietjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij daar lekker aan mogen knagen?
Ik vind ze wel aan de zoute kant, maar het is het lekkerst dat Mickey D te bieden heeft.
Oke. Helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Heb niet veel familie, de familie die ik heb is bejaard, zit met huis vol koters of geen contact mee.
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.quote:
Welcome to my moodquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Helaas.
Ik kijk nog even verder, mocht ik wat vinden dan hoor je het. Maar ik zie het somber in nu.
Klopt. Maar wonen bij een dakloze is echt geen optie, dan staat de kinderbescherming waarschijnlijk op de achterste poten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld....
Haar zoon afpakken lijkt me sterk. Hij is toch 12? Dan heeft hij heel veel eigen inbreng op waar hij wil wonen
In ieder geval zijn er dus wel mogelijkheden, nu alleen nog uit vinden hoe ze het beste benut kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt wet 70c lid 1 om de hoek. Dakloos = urgentie = sneller een woning = recht op uitkering want inschrijfadres.
Ik denk dat rival dat bedoelt.
Precies, twisterfries van de Burger King daarentegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.
Maaltijd gehaald, dan was t gratis parkerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij eet frietjes bij McDonalds? Die probeer ik koste wat kost te vermijden.
Qua wetten die je kunnen helpenquote:
Ik haal altijd twee hamburgers, één McKroket en een kleine cola.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maaltijd gehaald, dan was t gratis parkeren
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua wetten die je kunnen helpen
We zijn met z'n allen aan het broeden op toepassing van de wetten die er wel zijn..
Ik weet het antwoord. Geen zolang er geen wijzigingen in de situatie zijn, gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua wetten die je kunnen helpen
We zijn met z'n allen aan het broeden op toepassing van de wetten die er wel zijn..
Nou ja, je komt er nu achter dat er wel wat is op het gebied van wetgevingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"
Die wetten enz heb ik mij nooit in verdiept, ging er eigenlijk vanuit dat als de woningbouw zei dat het niet kon dat dat ook zo was. Kreeg altijd te horen: zo zijn de regels.
En zonder als racist bestempeld te worden, ik zag die regels alleen genegeerd worden voor hele drommen asielzoekers tegelijk
Das dan ook het enigequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, twisterfries van de Burger King daarentegen.
Het kan zijn dat de woningbouw die regels ook zo heeft. Alleen diegene wie verantwoordelijk is om die wet uit te voeren, zal daar woningruimte voor beschikbaar hebben, grote kans dat het via diezelfde woningbouw gaat, maar die zijn dan apart van de reguliere woningen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ben allang blij dat ik nu tips krijg die verder gaan dan "zoek een rijke vent" "ga naar de soos" en "ga naar de woningbouw"
Die wetten enz heb ik mij nooit in verdiept, ging er eigenlijk vanuit dat als de woningbouw zei dat het niet kon dat dat ook zo was. Kreeg altijd te horen: zo zijn de regels.
En zonder als racist bestempeld te worden, ik zag die regels alleen genegeerd worden voor hele drommen asielzoekers tegelijk
Ja omdat de asielzoekers niet alleen zijn, maar de regering dat regelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat weten we allemaal al, spuit 11.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord. Geen zolang er geen wijzigingen in de situatie zijn, gebeurt er niets.
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef rival het volgende:
Das dan ook het enige
Kipburgers die naar vis smaken
Serieus! Dat is wat ik vanmiddag zeiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja omdat de asielzoekers niet alleen zijn, maar de regering dat regelt.
Woningbouw probeert zich er denk ik gewoon makkelijk vanaf te maken.
Great minds think alikequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus! Dat is wat ik vanmiddag zei
Omdat kip!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?
Eens, maar niet bij de McD of de BK.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Poging tot vrolijker kijken
Je kijkt iig vriendelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: doe het bovenste knoopje van je overhemd eens los
♥ || Baby catcher in training || ♥
Kipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een kipburger nemen als je een Whopper kan eten?
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kijkt iig vriendelijker.
Het duurde 5 minuten voor ik 'm vast had, moet ie weer losquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kijkt iig vriendelijker.
Oh ja. Wij moeten nog KFC-enquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kip
Gen klachten over de whopper inderdaad
Maar niks komt in de buurt van de KFC Zinger
Heb ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |