Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het duurde 5 minuten voor ik 'm vast had, moet ie weer los
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, maar niet bij de McD of de BK.
Meestal doe ik m vast om stoprdas om te doen, om hem vervolgens weer los te doen achter de stropdas, eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!
Dat!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
Alléén vast als je een stropdas om hebt. Anders NOOIT dat bovenste knoopje vast!
Hallo ik wil urgentie aanvragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon een aanvraag indienen voor urgentie bij de woningbouwcorporatie of vragen of ze deel uitmaken van een overkoepelend geheel. Aangetekend versturen. Bij afwijzing heb je al een officieel bewijs dat je je van je situatie bewust bent en moeite wil doen.
Met wat gepiep zonder bewijs krijg je niets. Zo werkt het systeem.
Shirt onder een overhemd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, shirt onder het overhemd en het oogt al veel vlotter.
Luisteren naar deze wijze postquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mep ze met het wetsartikel om de orenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik wil urgentie aanvragen
- Doen wij niet aan
Ja maar ik heb wel snel een huis nodig
- Jammer doen wij niet aan
En dan? O wijze?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het kan hebben kan het ook zonder
Ik kan eht hebben, maar voor de zaak mag het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het kan hebben kan het ook zonder
quote:
Oh dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mep ze met het wetsartikel om de oren
géén witte hequote:
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo ik wil urgentie aanvragen
- Doen wij niet aan
Ja maar ik heb wel snel een huis nodig
- Jammer doen wij niet aan
En dan? O wijze?
Omdat dat lelijk is. Zeker als je nog zo'n rond randje ziet eronder.quote:
Niks van aantrekken, hoe moeilijk het ook is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Maar die DK laat het allemaal zo simpel klinken en dat is het gewoon niet![]()
En nu ga ik verder met janken
Je gaat me waarschijnlijk niet geloven, maar het is simpeler dan het lijkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Ja. En als ik dit gevoel kan vasthouden heb ik ook nog hoop dat ze iets doen voor me.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Hup, die afspraak 1 februari, was dat nou met maatschappelijk werk?
Ja, hoe idioot het ook is, vaak helpt het wel als je ze gewoon blijft lastig vallen en vooral als je laat zien dat je van e.e.a. op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.
Uhh, dat moet ik even met mijn leidinggevende bespreken.
Ok, we wachten wel, koffie lekker.
Alleen wit bij een licht overhemd.quote:
Nou, sommige mannen zie ik liever niet met overhemd open zonder shirt eronder.quote:
Ja, dat vind jijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat dat lelijk is. Zeker als je nog zo'n rond randje ziet eronder.
Zie reply naar samzzquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar volgens artikel dit en dit paragraaf die en die heb ik die rechten.
Uhh, dat moet ik even met mijn leidinggevende bespreken.
Ok, we wachten wel, koffie lekker.
Oh dat is goed, maatschappelijk werk kan soms echt helpen met dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. En als ik dit gevoel kan vasthouden heb ik ook nog hoop dat ze iets doen voor me.
Ben 3 weken vrolijk geweest, was al bang dat ik dat zou blijven tot 1 feb.
Nadeel is wel dat R. 31 jan weer naar Schiedam oprot, dus dan kan ik mn vrolijke YES DE SUKKEL IS WEG bui vast niet onderdrukken
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja.
Deel met ons je plannen van aanpakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.
Ja.quote:
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen geregeld met urgentie. Je kan janken of je kan echt wat doen.
Ik zit dit hele weekend in Utrecht uit te zieken, dus dat kan sowieso nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, niet dit weekend hoor ik was er al te vaak
Sinds wanneer zijn v-halzen geen shirts meer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Enige reden is als je een erg dun wit overhemd hebt waardoor je huidskleur erdoorheenkomt. Dan is een wit shirt wel wat. Maar dan nog zou ik V-hals kiezen.
Leuk man, van die zichtbare tepels in je overhemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
Ja.
Enige reden is als je een erg dun wit overhemd hebt waardoor je huidskleur erdoorheenkomt. Dan is een wit shirt wel wat. Maar dan nog zou ik V-hals kiezen.
Jij bent meer degene die niet opletquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aan
Ja en jouw woonplaats is niet mijn woonplaats.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de wetgeving is er nog wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LEZEN botte lul, ze krijgt geen urgentie, daar doen ze niet meer aan
Waarom zou je dan een shirt onder je overhemd doen, en hoe zie je het dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn v-halzen geen shirts meer?
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een shirt onder je overhemd doen?
Ja en dat weet ik pas sinds nu dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar de wetgeving is er nog wel.
Dus ze heeft er waarschijnlijk wel recht op, nu het alleen nog zien te krijgen
Verplicht, iets dat je niet ziet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat niet iedere man een overhemd kan dragen zonder een shirt eronder en het voor werk soms ook verplicht is als uniform?
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verplicht, iets dat je niet ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |