[ONZ] Hij is allang blij dat je 'm zou geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
wel op die pic hierbovenik zou je minimaal 45 geven...
ik zat al n andere manier te bedenken om t te zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ONZ] Hij is allang blij dat je 'm zou geven.[/ONZ]
Ik keek niet boohoos!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel op die pic hierbovenik zou je minimaal 45 geven...
Maar ik kan niet lachen op foto'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet het wel een beetje met LDG eens zijn![]()
nou dan weet je t nuquote:
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenquote:
• Je hebt de kop van een veertigerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zat al n andere manier te bedenken om t te zeggenmaar kon ff niks bedenken
Ja, dan komt die verzorgende kant boven hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Tostimakende MissB is wel levend maar trapt niet naar behoren.
Zo overwerkt ben ik toch niet, dat ik er gewoon 20! jaar ouder uit ziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dan weet je t nuals je zo kijkt denken mensen dat je boos bent
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
• Je hebt de kop van een veertiger
• Ik schat je leeftijd op 45
• Op basis van die foto zou ik u tegen je gaan zeggen
[*]Hoe was dat nou, die Tweede Wereldoorlog?
• Etc.
Misschien omdat er geen bruisend nachtleven isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenWrom weet ik niet.
wel als je zo kijktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo overwerkt ben ik toch niet, dat ik er gewoon 20! jaar ouder uit zie
HA! Dus dat word op de bank hangen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien omdat er geen bruisend nachtleven is
Dus toch die scheiding!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als je zo kijktmet zon frons in je kop
op die oud en nieuw foto heb je ineens weer n heel jong koppie
hoe doe je t
neeheequote:
Ja of ergens heen waar ze wel een bruisend nachtleven hebben, probleem is om mensen mee te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef Tally het volgende:
[..]
HA! Dus dat word op de bank hangen.
Sarcasme. Herken hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja maar ik ben niet zo enthousiast als Yuki. Bij Beneden Leeuwen denk ik namelijk niet aan een bruisend nachtlevenWrom weet ik niet.
Ja, die had ik daar niet, want 't was gezellig en een blije boel enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neeheeiets met je gezicht
die frons in je kop
nou dus niet meer fronsen, haar leuk doen en je hebt geen ouwe kop meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, die had ik daar niet, want 't was gezellig en een blije boel enzo
Check, haar leuk doen wordt alleen wat minder makkelijk denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dus niet meer fronsen, haar leuk doen en je hebt geen ouwe kop meeropgelost
het zat toch prima op die foto hierboven? verder kun je er denk niet heel veel anders meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Check, haar leuk doen wordt alleen wat minder makkelijk denk ik
Maar goed, straks ff poging doen als ik frisse neus heb gehaald, nu boodschappen doen
blijft leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vanavond de America special. Die heb ik ook nog maar 300 keer gezien
hij gaat ontploffen in 10.9.8.7.6.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ie doet, maar de harde schijf is druk bezig..
wasda?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
Vanavond de America special. Die heb ik ook nog maar 300 keer gezien
Dankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het zat toch prima op die foto hierboven? verder kun je er denk niet heel veel anders mee
de regen inquote:
Ik ben het een keer zat. Ze zijn er al zo vaak op geweest dat het niet meer leuk is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ze wel leuk blijven, heb ze ook al heel vaak gezien
Ach, deur uit, auto in, super in en weer terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de regen in
mijn arme visite moet van zuidplein door de zeikende regen naar mij lopendas de enige verbinding vanaf cs naar hier
Als ie dat doet vermoord ik 'm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij gaat ontploffen in 10.9.8.7.6.....
En Top Gear specialquote:
oh natuurlijkquote:
Nou ja, niet als je 'm al heel vaak hebt gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh natuurlijklove it!!
haalt het niet bij bolivia![]()
maar toch heerlijke tv
Altijd leuk, op de vrijdagavond wetteksten doorlezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niet als je 'm al heel vaak hebt gezien
Ik ga maar eens de woningwet doorspeuren voor Huppel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom kun je ze ook gewoon uitlaten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom kun je ze ook gewoon uitlaten
Irritant is dat he!quote:
Ja, mieters. Maar voor het goede doel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, op de vrijdagavond wetteksten doorlezen
Hmmm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dan komt die verzorgende kant boven he
Dan is het goed he,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mieters. Maar voor het goede doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |