Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Waarschijnlijk pedagogische wetenschappenquote:
bij lange na nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
yayzijn we toch niet helemaal dood
je komt iig dichterbij wonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Merel- het volgende:
Eindelijk deel 99 vol
[..]
Waarschijnlijk pedagogische wetenschappen
roffa?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
merel, ben je in roffa toevallig? Nu heb ik n middagje vrij nl
rotterdam jeweetsquote:
quote:
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
merel, ben je in roffa toevallig? Nu heb ik n middagje vrij nl
ik ben net wakker en dacht alleen ' het is toch 010quote:
en ik ben net weer weg uit oh ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagzo jammerdepammer
ben er wel nog de rest van het weekend, maar goed, dan lig ik ws toch alleen maar te slapen of
of watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagzo jammerdepammer
ben er wel nog de rest van het weekend, maar goed, dan lig ik ws toch alleen maar te slapen of
of emo te huilenquote:
en ik maar denken dat ze ging batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of emo te huilendat zie je toch!
yuk batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze ging batsen
Heel hardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik ben net weer weg uit oh oh![]()
ben vanaf morgen weer niet meer in rotterdam haha dus dat gaat m weer niet worden.
Wij planfalen hard girl!
jij welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuk batsendaar ben ik jaren geleden al mee gestopt
niet geloofwaardigquote:
quote:
Inderdaad, batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuk batsendaar ben ik jaren geleden al mee gestopt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Inderdaad, batsen
Ik ga toch zeker niet batsen
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
Ja ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar we hebben het hier wel over GF
mufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
ik kon geen smerigere woorden bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muf![]()
dan doe je toch iets verkeerd
het raam openzetten daarna wil heel goed helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon geen smerigere woorden bedenken
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
on the other hand, jij ruikt dat miss niet eens meer
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het raam openzetten daarna wil heel goed helpen![]()
ik ruik het echt wel![]()
gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzozo van "zo ruikt het hier gewoon
"
quote:
+1quote:
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.quote:
dat zou bi-zonder jammer zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.
Ach dan zitten wij allemaal in het Bi-jaardentehuis te fokken via onze 3d lenzenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zou bi-zonder jammer zijn
ik vanavond nog werken en dan tot woensdag 16.00 vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Merel- het volgende:
Wat een bi-zonder goede woordgrappen
Weekend, lang weekendwoensdag pas weer werken! Maar dan wel om 6u in de ochtend
Goh... Wordt ik juist meteen wéér opgewonden van!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
dus jij doet het nietquote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef VorteXxX het volgende:
100 *0*
ohw... En batsen is vieeeeees!!!
urenlange batspartijen op pillenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef VorteXxX het volgende:
100 *0*
ohw... En batsen is vieeeeees!!!
geen pillen nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 06:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
urenlange batspartijen op pillen
quote:
quote:BatsKoning
Ik ruik nooit watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon geen smerigere woorden bedenken
on the other hand, jij ruikt dat miss niet eens meer
dekens? welke dekensquote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ruik nooit watHoewel, wij gooien wel altijd meteen de dekens van bed af.
semi?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef VorteXxX het volgende:
ik ontken alles met batsen en pillen![]()
nog 2 daagjes dan woon ik semi-officieel in belgie
Oeh tof. Ik woon in Brussel sinds 3,5 jaar. Heb je je al gemeld in KAA? Daar hebben we een Nederbelgen-topique.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef VorteXxX het volgende:
ja ik woon iig tot april bij mn vriendin die vanaf donderdag op zichzelf gaat. En het is uiteindelijk de bedoeling dat ik daar vast ga wonen maar moet nog van alles regelen dus echt daar wonen is pas over minimaal een half jaar
jaja :-) al een half jaartje geleden ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh tof. Ik woon in Brussel sinds 3,5 jaar. Heb je je al gemeld in KAA? Daar hebben we een Nederbelgen-topique.
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Brussel, nog tips Seven?
vortexquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)
Gent is altijd goed
Brugge = chocolade stad
Too bad, Brussel is al lang geleden geboekt. Lekker luxe hotel met bubbelbadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)
Gent is altijd goed
Brugge = chocolade stad
Ja! Heel veel zelfs. Maar waar hou je van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Brussel, nog tips Seven?
Oh ik ga even op zoektocht! Ga overigens met mijn vriend dus dan kan ik de holebi beter vermijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja! Heel veel zelfs. Maar waar hou je van?
Leuke café's: Bonnefooi (Beurs), Delirium is heel toeristisch maar uitstekende bierkaart. Mappa Mundo en eigenlijk alle café's aan St Goriks zijn leuk (en holebi-vriendelijk). Café Central aan St. Goriks ook eens zien, arty farty allemaal.
Leuke restaurants: Tapas Locas (Kolenmarkt) en Divino (Italiaans, Karthuizerstraat).
Leuke winkels: tweedehands zit een beetje verspreid door het centrum maar écht wel aan te raden. Foxhole, Episode.
Mooi om te wandelen: kleine en grote Zavel, Jubelpark. Grote markt en manneke pis is leuk en aardig allemaal maar wel in sneltreinvaart wegens overkill aan toeristen.
Holebi-gebeuren vind je allemaal op de Kolenmarkt.
OK. Die 2 restaurants zijn echte aanraders, bijzonder goed eten voor weinig geld. Als je nog iets anders zoekt, Ethiopisch restaurant Kokob. Ietsje duurder maar verdomd lekker eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh ik ga even op zoektocht! Ga overigens met mijn vriend dus dan kan ik de holebi beter vermijden
die zijn er niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef VorteXxX het volgende:
What happend to de nachtelange bi-yourself sessies...?
Iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen slaapt tijdens de nachtelijke uren!
niet iedereenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen slaapt tijdens de nachtelijke uren!
Dat is zeker lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik word doorgaans niet eerder wakker dan 07:00 uur.. Heerlijk zo'n lange nacht!
Moet je dat altijd? Ene dag tot laat stagelopen en de volgende dag weer vroeg???quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet tot laat stagelopen, dan opstaan en weer door naar stage. Tussendoor moet ik dan ruimte maken voor school, huiswerk,, vrienden, werk. Heb het gewoon te druk
ik hoef niet heel vroeg opquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Moet je dat altijd? Ene dag tot laat stagelopen en de volgende dag weer vroeg???
ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoef niet heel vroeg opik slaap uit tot n uur of twaalf en moet dan weer naar stage
Wow, dat ziet er tof uit zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
Ik ben heul gelukkig want ik woon officieel in Breda sinds een kleine week!!
Ik zit nu een beetje te fokken met uitzicht over DE GROTE MARKT jaja!
Ok ok even een fototje voor het geval jullie me niet geloven omdat het gewoon zo gruwelijk vet is dat het bijna niet te bevatten is jaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Appartement samen met mijn beste vriendinquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er tof uit zeg!
Gewoon een appartementje voor jou alleen ofzo?
Das tof zeg!! Weinig/niet alleen zitten!! Alleen zitten is naarquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Appartement samen met mijn beste vriendin
Ja alleen zijn is niet zo mijn ding idd. Alhoewel ik nu erg geniet van een dagje in m'n uppie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das tof zeg!! Weinig/niet alleen zitten!! Alleen zitten is naar!
Hebben jullie veel ruimte?
Toffe achtergrond ook op je pc trouwens..
Hehe, nee het is ook niet zo mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja alleen zijn is niet zo mijn ding idd. Alhoewel ik nu erg geniet van een dagje in m'n uppie!
We hebben een app van 90 vierkante meter
suuzquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
Ok ok even een fototje voor het geval jullie me niet geloven omdat het gewoon zo gruwelijk vet is dat het bijna niet te bevatten is jaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
[ afbeelding ]
heidenquote:
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suuz![]()
gaaf
is dat niet boven die kroeg die daar op de hoek zit
Irish pub's zijn tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.
Ja?? Ik wilde ook maar moest verhuizenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:studentenkenniscrisismanifestatie ( zes keer woordwaarde, ik zeg je
) was vet!
dan zit je wel mooi te wonenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.
Hoe was 't daar? Aanrader om een x heen te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren metnaar de kamasutra geweest, wat een geweldige bonte verzameling mensen daar
zonde van je geldquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hoe was 't daar? Aanrader om een x heen te gaan?
Hoe vond je het verder?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren metnaar de kamasutra geweest, wat een geweldige bonte verzameling mensen daar
het werd pas n beetje druk toen wij weggingen ( uur of 6) toen kwamen er ook wel wat extremer geklede mensen binnen enzo, maar het is idd een beetje tam. Er zijn wat afgesloten delen waar je appart voor moet betalen, waar dan wat meer actie zou zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe vond je het verder?
Ik wilde een paar jaar geleden ooit eens met iemand gaan, maar ben niet geweest, en heb al een paar keer van mensen gehoord dat het behoorlijk duf en burgerlijk is.
het behoorlijk duf en burgerlijk is.quote:
klopt, er was maar een kraampje met wat extremere dingen, de rest was allemaal heel lief en schattig en vrouwvriendelijk, van die speelzweepjes, roze speeltjes en kietelveertjesquote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het behoorlijk duf en burgerlijk is.
als je uitgaat zie je nog meer en de gemiddelde sexshop heeft hetzelfde liggen wat ze daar verkopen
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt, er was maar een kraampje met wat extremere dingen, de rest was allemaal heel lief en schattig en vrouwvriendelijk, van die speelzweepjes, roze speeltjes en kietelveertjes
ze erg is het nog net nietquote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.
Ok daar hoef ik niet meer heenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.
iddquote:
ook, en er lopen ook mensen die het daadwerkelijk wel boeiend vinden en n beetje met die shows meedoen enzo ( je kunt je opgeven als slaafje en live on stage afgeranseld worden door zon sm meesteres bijvoorbeeld)quote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier op mijn werk is het ook koud!![]()
Wel net aan mijn baas verteld dat ik zwanger, je moest zijn blije hoofd eens zien!
Is ie mogelijk de vader van je kind?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Is ie mogelijk de vader van je kind?
neem aan dat paps t al wel ff langer weetquote:
Hoe lang ben je al zwanger?quote:
Was het hier zo leuk dan :$quote:Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
denk dat het hier nooit meer wordt zoals het ooit was
quote:
tallyquote:
Ik bedoelde het niet sarcastisch hoor...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb je hier ook actief mee lopen posten dan?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
heidenik kan eindelijk pokeren
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
merelquote:
quote:
quote:
Restecp!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Whehehe, inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Restecp!![]()
Zal het onthouden als we hier weer eens gaan spelen, dan laat ik het wel weten!
Merel- is wel een natuurtalent btw, houd er rekening mee dat ze ons inmaakt.
dan doe ik maar niet strippokeren tegen jouquote:
Genoeg! Alleen niet echt noemenswaardig voor in dit topicquote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Seven. het volgende:
Nee! Dit topic mag niet dood!
Hoi allemaal. Nog leuke dingen meegemaakt lately? Ik persoonlijk weer véél met mannen in de weer. En paar leuke meiden online leren kennen.
Oh leuk, wat heb je allemaal nog gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Genoeg! Alleen niet echt noemenswaardig voor in dit topic![]()
Brussel en het tapasrestaurant waren een hit trouwens, Seven!
I know, erg druk, ik ben momenteel op Aruba, en dan niet voor vakantie.quote:
Schopjes, dat klinkt als: "Au".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, gaat het niet goed daar?
Met de baby gaat het erg goed. Wordt met de dag sterker dus de schopjes zijn erg gezellig aanwezigEn met schilderboy is ook alles goed, natuurlijk
Oe sterkte.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schopjes, dat klinkt als: "Au".
Het gaat bepaald niet goed met mijn moeder.
Wow, ben jij zwanger?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, gaat het niet goed daar?
Met de baby gaat het erg goed. Wordt met de dag sterker dus de schopjes zijn erg gezellig aanwezigEn met schilderboy is ook alles goed, natuurlijk
Kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wow, ben jij zwanger?![]()
(maar ik dacht dat jij nog niet zo heel lang verkering hebt toch?, na ja, als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook voor je natuurlijk
)
Go for it! Andere optie is er bijna niet als je beiden ooit wel eens kinderen zou willen en ook nog eens gek op elkaar bent, toch? Viel glückquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
KloptMaar we zijn er beiden vanaf dag 1 heel erg blij mee, ondanks alle shit wat we over ons heen hebben gekregen.
Iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Go for it! Andere optie is er bijna niet als je beiden ooit wel eens kinderen zou willen en ook nog eens gek op elkaar bent, toch? Viel glück
shit, what happenedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
KloptMaar we zijn er beiden vanaf dag 1 heel erg blij mee, ondanks alle shit wat we over ons heen hebben gekregen.
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shit, what happened?
Heiden
mensen die er vanuit gaan dat jullie er niet goed over hebben nagedacht ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaas
Krijgen wij hier ook nog foto's te zien van jou en en je dikke buikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaas
Dikke BS iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mensen die er vanuit gaan dat jullie er niet goed over hebben nagedacht ofzo?
Wat een bs inderdaad, het is jullie kind, jullie leven en aan jullie om daar t beste feestje van te maken
Ik zet bijna geen foto's online, ben daar niet zo van. Zelfs niet op hyves etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijgen wij hier ook nog foto's te zien van jou en en je dikke buik![]()
Hoe lang nog?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dikke BS iddEn een feestje zal het worden!
[..]
Ik zet bijna geen foto's online, ben daar niet zo van. Zelfs niet op hyves etc.
Ja heel vaag ergensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
shame on me, (voor de gene die me nog herkennen) i've been away too long...
en ondertussen zijn jullie al bij de honderd! bravo
Die pizza kan weer worden opgewarmtquote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
als jij van koude pizza houd..![]()
nee is wel leuk baantje hoor, best lekker met fooi
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Seven. het volgende:
Ja nu wil ik pizza.
Oeh wacht, ik heb nog kip in de oven!
Niets van gemerktquote:Op maandag 28 maart 2011 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kip!
Oh en goeiemorgendamn wat mis ik mijn wintertijd uur.. Ben moe!
Geef de zomertijd maar de schuld ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kip!
Oh en goeiemorgendamn wat mis ik mijn wintertijd uur.. Ben moe!
wat zou t anders moeten zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geef de zomertijd maar de schuld ja!
Tot diep in de nacht opblijven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat zou t anders moeten zijn?
ja maar ik moest braaf naar schoolquote:
Alweer wakker?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jajaja jarig! Zet de cadeautjes daar maar klaar, want er is er hier weer eentje jarig!!
almost, 24 alweerquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:37 schreef heiden6 het volgende:![]()
![]()
![]()
ldg, hoe jong ben je nou precies geworden, 22 of 23?
Hoe dan ook,x3.
Fijne verjaardag !
Ouwe doosquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
almost, 24 alweerik word n ouwe doos!
En thnx guys
Daar kan toch verandering in worden gebrachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik wou hier ook meeposten, maar dit topic is al een tijdje stil zo te zien...
Jeeej!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:50 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar kan toch verandering in worden gebracht
gefeliciteerd LDGquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jajaja jarig! Zet de cadeautjes daar maar klaar, want er is er hier weer eentje jarig!!
Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Jeeej!![]()
Ik kom hier rondneuzen omdat ik opeens weer bezig ben met mijn bi zijn.
Vanmorgen had een collega van mij het over zijn dochter die bi was, en toen flapte ik er zomaar ineens uit dat ik daar ook niet helemaal onbekend mee ben.
Achteraf weet ik niet of ik dat wel moest zeggen. Ik werk daar nog niet zo lang en eigenlijk weet bijna niemand het. Alleen mijn ouders en vriend en exen natuurlijk.
Ik denk er nooit aan, komt niet vaak ter sprake enzo... je gaat ook niet op je werk vertellen dat je hetero bent, dus waarom wel als je bi bent.
Is jullie omgeving volledig op de hoogte? En wel eens rare reacties gehad?
bij mij ongeveer hetzelfde, vrienden weten het wel zon beetje, en collega's en familie nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?
Hoe reageerde ze?
Mijn ouders weten het niet, collega's ook niet, meeste vrienden wel, komt het ter sprake dan vertel ik het, komt het niet ter sprake dan ga ik het niet uit mezelf vertellen.
Veel vriendinnen vinden het wel interessant, wat ik toch leuk vind aan vrouwen en mannen, tsja mannen vinden het gewoon geil
Haha ja zou kunnen, ik weet het niet. Mijn collega reageerde een beetje verrast maar herstelde zich snel en ging er verder niet zo op door.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?
Hoe reageerde ze?
Mijn ouders weten het niet, collega's ook niet, meeste vrienden wel, komt het ter sprake dan vertel ik het, komt het niet ter sprake dan ga ik het niet uit mezelf vertellen.
Veel vriendinnen vinden het wel interessant, wat ik toch leuk vind aan vrouwen en mannen, tsja mannen vinden het gewoon geil
Zo'n houding zou ik ook moeten hebben ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
Bij mij weet iedereen die ik ken het wel. En als ze daarover willen roddelen, dan doen ze dat maar lekker.
No problem toch? gewoon open minded;) Zo zouden meer mensen moeten zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Indy_Cent het volgende:
Ik heb nooit ronduit gezegd dat ik bi ben. Ik zit nu in een hetero relatie en wat ik merk is dat mensen toch dan denken dat je losbandig bent. Helemaal onwaar natuurlijk... val me niet aan! ;-)
Ik ben enorm losbandig, maar niet als ik een relatie heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Indy_Cent het volgende:
Ik heb nooit ronduit gezegd dat ik bi ben. Ik zit nu in een hetero relatie en wat ik merk is dat mensen toch dan denken dat je losbandig bent. Helemaal onwaar natuurlijk... val me niet aan! ;-)
Ohja dat zei die collega ook nog (is dus zelf een man) 'ahjoh is niet erg toch? het is toch de droom van elke man om een triootje te doen, dus dat is ideaal!'quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben enorm losbandig, maar niet als ik een relatie heb.
Als alle partijen met zo'n relatie instemmen, moet je maling hebben aan wat de rest daarover denktquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ohja dat zei die collega ook nog (is dus zelf een man) 'ahjoh is niet erg toch? het is toch de droom van elke man om een triootje te doen, dus dat is ideaal!'
Mja. Niet dus.
Maar dat was een grapje, want hij vertelde dat hij zijn dochter eens streng ging toespreken, omdat zij als bi meende recht te hebben op een relatie met beide sexen, tegelijkertijd.
Schijnt wel vaker voor te komen die mening.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als alle partijen met zo'n relatie instemmen, moet je maling hebben aan wat de rest daarover denkt
Hoi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:53 schreef Arkaneor het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
Na jaren van onwetendheid (ik weet al sinds omstreeks mijn 16e dat ik ook op mannen val) ga ik vandaag, vanavond om iets specifieker te zijn, aan mijn ouders vertellen dat ik bi ben. Ook mijn vrienden heb ik lang in het ongewisse gelaten en pas deze week bijgepraat, bij mijn (aanstaande) collega's durf ik het nog niet echt aan daar ik militair ben..
Iemand tips of ervaring? Is het verstandiger om mijn ouders en broers/zus apart te nemen? Ik zit namelijk te denken aan een gesprek met het hele gezin aanwezig, maar denk dat ik het moeilijk maak voor mezelf.
2 maandenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
bah, examens gehad, was best moeilijk, over 2 maanden krijg ik de uitlsag pas te horen
Mee eens het is raar. Wat als je het mondeling niet haalt?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat we pas 5 juli mondeling hebben, en pas na het mondeling krijg je de uitslag te horen![]()
Het mondeling is trouwens op de laatste schooldag, je hebt dus je mondeling examen, en 3 uur later krijg je te horen of je bent geslaagd en is de diploma uitreiking en is het schooljaar afgelopen. Heel krom hoor, want ze weten voor 5 juli allang de uitslagen van het schriftelijk, dus ik vind het stom dat ze die dan niet alvast geven maargoed.
Succes morgenquote:Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
nou, dan ehm , heb je een probleem. Kijk, als je nu je schriftelijk slecht hebt gemaakt (wat je dus niet weet) kun je dat nog ophalen met je mondeling, maar als je je mondeling dan ook slecht doet, ja dan zak je dus, en je mag maar 1 vak herkansen. Dusja, een beetje druk is er wel, heb morgen ML2 , probeer al heel de dag te leren maar ipv lig ik maar een beetje te slapen, misschien niet heel slimmaar ik ga ervan uit dat ML2 wel goed komt
If there ever was one.quote:
Het is helaas doodgebloed.. Ook door gedoe tussen/door (een) bepaalde user(s)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
Probleem is dat we in SEX zitten, waardoor er minder mensen serieus geneigd zijn om hier mee te posten, maar de admins vinden het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld om biseksuelen anders te behandelen dan homoseksuelen. Lesbeaus zitten trouwens in GC en de homo's willen graag in ONZ blijven. Doorn in mijn oog, om heel eerlijk te zijn, ik vind dat wij in GC horen. Ik postte hier mee om het te kunnen opstarten en dan later als het verplaatst zou worden (zou beoordeeld worden na een tijdje en dan naar GC) weer meeposten als de groep wat diverser is.
Ik ben niet mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is helaas doodgebloed.. Ook door gedoe tussen/door (een) bepaalde user(s)
Hey meisje.quote:
npquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey meisje.![]()
Long time, waarvoor nederige excuses.![]()
Zal ik volgende week voor je koken om het goed te maken?
Wil ik ook weleens weten, niks mis met een goede relquote:
Odol!!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Loopt dit topic nu al een half jaar?!![]()
De snelheid is er wel uit he..
Nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof! Heeeeeerlijk... En dan wachten tot mini zich komt meldenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
cynt! hoe staat het op het gebied van het baren enzo?
Daarom ook een topic schopjequote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Loopt dit topic nu al een half jaar?!![]()
De snelheid is er wel uit he..
Hoe'st??quote:
ooh snel alquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof! Heeeeeerlijk... En dan wachten tot mini zich komt melden![]()
@ Seven. Er was een rel/herrie schopper die zat te zeuren over de meetings, het slowchatten etc.![]()
Hoe staat het met de rest hier? Gebeuren er nog pikante dingen? Aangezien ik zelf zo'n turnaround gemaakt heb
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Pikant is uit de mode merk ikNathalie heeft ook een relatie wat ook super goed gaat. Het gaat iedereen voor de wind
gatverdammequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal suf en braaf geworden
jup, einde verhaalquote:
Het gaat heerlijk!!! En nee die wolk is er nogquote:
Indien beide single peilen of ze ook voor de vrouwenliefde is. Indien relatie trioquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:01 schreef Plums het volgende:
Een maand al niet gepost hier. Das echt triest.
Zal ik de boel even opleuken?
Ik heb een crush op een van de leidsters van mn zoontjes kinderdagverblijf.
En nu?
Ja maar hoe peil ik dat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Indien beide single peilen of ze ook voor de vrouwenliefde is. Indien relatie trio
Ja t is wel erg ingestort sinds ik meer dan een jaar geleden wegging hequote:
Ik zag het in de update staan...quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja t is wel erg ingestort sinds ik meer dan een jaar geleden wegging he
garpje ofc.
Cyntiaa is gister bevallen trouwensZe had gepost in het zwangerschaps-topic.
Er is in [OUD] een update topic.. staat in myat's dus daar werd vermeld dat Cyntiaa was bevallenquote:
Ik ben geen echte BIquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Plums het volgende:
Ach zo!
Maar jij verder geen tips voor me ?
Uh hoiquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:23 schreef TamaravdS het volgende:
Hoi.![]()
Ik heb zin om iemand te beffen.
Doei!![]()
Jaaaa!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi neuken?
Geweldige lines die niet succesvol zijn
Ik had nu natuurlijk vet chique zeggen "Neeeee, hihihi.." Maar die valse bescheidenheid ben ik wel een beetje beu. Ik wil met een vrouw naar bed en wel nu!quote:
hihihiquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:20 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Ik had nu natuurlijk vet chique zeggen "Neeeee, hihihi.." Maar die valse bescheidenheid ben ik wel een beetje beu. Ik wil met een vrouw naar bed en wel nu!
(Zo doe je dat!)
De basis misschien wel... Dus keep your hopes upquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:22 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Okay, dus mijn strategie werkt toch niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De basis misschien wel... Dus keep your hopes up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |