dus jij doet het nietquote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef VorteXxX het volgende:
100 *0*
ohw... En batsen is vieeeeees!!!
urenlange batspartijen op pillenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef VorteXxX het volgende:
100 *0*
ohw... En batsen is vieeeeees!!!
geen pillen nodigquote:Op maandag 17 januari 2011 06:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
urenlange batspartijen op pillen
quote:
quote:BatsKoning
Ik ruik nooit watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon geen smerigere woorden bedenken
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
on the other hand, jij ruikt dat miss niet eens meer
dekens? welke dekensquote:Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ruik nooit watHoewel, wij gooien wel altijd meteen de dekens van bed af.
semi?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef VorteXxX het volgende:
ik ontken alles met batsen en pillen![]()
nog 2 daagjes dan woon ik semi-officieel in belgie
Oeh tof. Ik woon in Brussel sinds 3,5 jaar. Heb je je al gemeld in KAA? Daar hebben we een Nederbelgen-topique.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:20 schreef VorteXxX het volgende:
ja ik woon iig tot april bij mn vriendin die vanaf donderdag op zichzelf gaat. En het is uiteindelijk de bedoeling dat ik daar vast ga wonen maar moet nog van alles regelen dus echt daar wonen is pas over minimaal een half jaar
jaja :-) al een half jaartje geleden ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh tof. Ik woon in Brussel sinds 3,5 jaar. Heb je je al gemeld in KAA? Daar hebben we een Nederbelgen-topique.
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Brussel, nog tips Seven?
vortexquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)
Gent is altijd goed
Brugge = chocolade stad
Too bad, Brussel is al lang geleden geboekt. Lekker luxe hotel met bubbelbadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Niet naar brussel gaan maar naar gent of brugge :-)
Gent is altijd goed
Brugge = chocolade stad
Ja! Heel veel zelfs. Maar waar hou je van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Brussel, nog tips Seven?
Oh ik ga even op zoektocht! Ga overigens met mijn vriend dus dan kan ik de holebi beter vermijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja! Heel veel zelfs. Maar waar hou je van?
Leuke café's: Bonnefooi (Beurs), Delirium is heel toeristisch maar uitstekende bierkaart. Mappa Mundo en eigenlijk alle café's aan St Goriks zijn leuk (en holebi-vriendelijk). Café Central aan St. Goriks ook eens zien, arty farty allemaal.
Leuke restaurants: Tapas Locas (Kolenmarkt) en Divino (Italiaans, Karthuizerstraat).
Leuke winkels: tweedehands zit een beetje verspreid door het centrum maar écht wel aan te raden. Foxhole, Episode.
Mooi om te wandelen: kleine en grote Zavel, Jubelpark. Grote markt en manneke pis is leuk en aardig allemaal maar wel in sneltreinvaart wegens overkill aan toeristen.
Holebi-gebeuren vind je allemaal op de Kolenmarkt.
OK. Die 2 restaurants zijn echte aanraders, bijzonder goed eten voor weinig geld. Als je nog iets anders zoekt, Ethiopisch restaurant Kokob. Ietsje duurder maar verdomd lekker eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh ik ga even op zoektocht! Ga overigens met mijn vriend dus dan kan ik de holebi beter vermijden
die zijn er niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef VorteXxX het volgende:
What happend to de nachtelange bi-yourself sessies...?
Iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen slaapt tijdens de nachtelijke uren!
niet iedereenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Iedereen slaapt tijdens de nachtelijke uren!
Dat is zeker lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik word doorgaans niet eerder wakker dan 07:00 uur.. Heerlijk zo'n lange nacht!
Moet je dat altijd? Ene dag tot laat stagelopen en de volgende dag weer vroeg???quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet tot laat stagelopen, dan opstaan en weer door naar stage. Tussendoor moet ik dan ruimte maken voor school, huiswerk,, vrienden, werk. Heb het gewoon te druk
ik hoef niet heel vroeg opquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Moet je dat altijd? Ene dag tot laat stagelopen en de volgende dag weer vroeg???
ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoef niet heel vroeg opik slaap uit tot n uur of twaalf en moet dan weer naar stage
Wow, dat ziet er tof uit zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
Ik ben heul gelukkig want ik woon officieel in Breda sinds een kleine week!!
Ik zit nu een beetje te fokken met uitzicht over DE GROTE MARKT jaja!
Ok ok even een fototje voor het geval jullie me niet geloven omdat het gewoon zo gruwelijk vet is dat het bijna niet te bevatten is jaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
Appartement samen met mijn beste vriendinquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er tof uit zeg!
Gewoon een appartementje voor jou alleen ofzo?
Das tof zeg!! Weinig/niet alleen zitten!! Alleen zitten is naarquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Appartement samen met mijn beste vriendin
Ja alleen zijn is niet zo mijn ding idd. Alhoewel ik nu erg geniet van een dagje in m'n uppie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das tof zeg!! Weinig/niet alleen zitten!! Alleen zitten is naar!
Hebben jullie veel ruimte?
Toffe achtergrond ook op je pc trouwens..
Hehe, nee het is ook niet zo mijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja alleen zijn is niet zo mijn ding idd. Alhoewel ik nu erg geniet van een dagje in m'n uppie!
We hebben een app van 90 vierkante meter
suuzquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
Ok ok even een fototje voor het geval jullie me niet geloven omdat het gewoon zo gruwelijk vet is dat het bijna niet te bevatten is jaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Suuz_ het volgende:
Hallootjes!
[ afbeelding ]
heidenquote:
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suuz![]()
gaaf
is dat niet boven die kroeg die daar op de hoek zit
Irish pub's zijn tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.
Ja?? Ik wilde ook maar moest verhuizenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:studentenkenniscrisismanifestatie ( zes keer woordwaarde, ik zeg je
) was vet!
dan zit je wel mooi te wonenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
uhm de irish pub zit onder mij, maar is niet op de hoek...ooh wacht recht tegenover mij zit "het tapperijke" das wel op een hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |