Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Waarschijnlijk pedagogische wetenschappenquote:
bij lange na nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
yayzijn we toch niet helemaal dood
je komt iig dichterbij wonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Merel- het volgende:
Eindelijk deel 99 vol
[..]
Waarschijnlijk pedagogische wetenschappen
roffa?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
merel, ben je in roffa toevallig? Nu heb ik n middagje vrij nl
rotterdam jeweetsquote:
quote:
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
merel, ben je in roffa toevallig? Nu heb ik n middagje vrij nl
ik ben net wakker en dacht alleen ' het is toch 010quote:
en ik ben net weer weg uit oh ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagzo jammerdepammer
ben er wel nog de rest van het weekend, maar goed, dan lig ik ws toch alleen maar te slapen of
of watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dushi, het had gekund, maar ga nu al eerst naar oh oh Den Haagzo jammerdepammer
ben er wel nog de rest van het weekend, maar goed, dan lig ik ws toch alleen maar te slapen of
of emo te huilenquote:
en ik maar denken dat ze ging batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of emo te huilendat zie je toch!
yuk batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze ging batsen
Heel hardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik ben net weer weg uit oh oh![]()
ben vanaf morgen weer niet meer in rotterdam haha dus dat gaat m weer niet worden.
Wij planfalen hard girl!
jij welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuk batsendaar ben ik jaren geleden al mee gestopt
niet geloofwaardigquote:
quote:
Inderdaad, batsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuk batsendaar ben ik jaren geleden al mee gestopt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Inderdaad, batsen
Ik ga toch zeker niet batsen
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
Ja ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar we hebben het hier wel over GF
mufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
ik kon geen smerigere woorden bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muf![]()
dan doe je toch iets verkeerd
het raam openzetten daarna wil heel goed helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon geen smerigere woorden bedenken
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
on the other hand, jij ruikt dat miss niet eens meer
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het raam openzetten daarna wil heel goed helpen![]()
ik ruik het echt wel![]()
gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzozo van "zo ruikt het hier gewoon
"
quote:
+1quote:
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.quote:
dat zou bi-zonder jammer zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.
Ach dan zitten wij allemaal in het Bi-jaardentehuis te fokken via onze 3d lenzenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zou bi-zonder jammer zijn
ik vanavond nog werken en dan tot woensdag 16.00 vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Merel- het volgende:
Wat een bi-zonder goede woordgrappen
Weekend, lang weekendwoensdag pas weer werken! Maar dan wel om 6u in de ochtend
Goh... Wordt ik juist meteen wéér opgewonden van!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |