ik weet hetquote:
vond het tof dat je er de vorige keer wel wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar ik moet werken
dat was idd gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond het tof dat je er de vorige keer wel wasklere eind gereisd ezo
was gezellig toen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar ik moet werken
Dan ga ik met je mee multimeetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de singles meet is ook die dag, dus ik kan wel even multimeeten, nerd als ik ben
quote:
Dat kan natuurlijk ook geregeld wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee multimeetenEigenlijk is het duplomeeten aangezien het maar 2 meets zijn
![]()
Dus eerst gezellig samen een kopje koffie of thee drinken en daarna bieren in de stairway met singles.
Multimeeten ik heb liever een multiple orgasme
ongeveer anderhalf uurquote:
jij was al om half 2 wakkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik alweer 9u wakker en daarvan 6u gewerkt!
Nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij was al om half 2 wakker
quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog niet goed wakker
ik vandaag en morgen nog werken en dan vrij tot woensdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nog niet?
Ik wel, maar dat is ook niet zo raar
Morgen t/m dinsdag vrij van m'n werkeven een paar daagjes niet om half 5 opstaan
wat wil/ga je studeren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Merel- het volgende:
Nee, moet 1 feb. mijn kamer uit, zit vanaf 26 januari in het huis van een collega van m'n moeder tot 17 maart en daarna terug naar mijn ouders en dan even kijken wat ik ga doen voor studie en waar (Utrecht/Leiden) en dan verhuizen zodra ik een kamer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |