quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
Inderdaad, batsen
Ik ga toch zeker niet batsen
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
Ja ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Met jou is het nog wel het overwegen waard!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar we hebben het hier wel over GF
mufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben je dan vergeten hoe yuk het is? T stinkt, tis zweterig, plakkerig, muf en nattig
ik kon geen smerigere woorden bedenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muf![]()
dan doe je toch iets verkeerd
het raam openzetten daarna wil heel goed helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon geen smerigere woorden bedenken
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
on the other hand, jij ruikt dat miss niet eens meer
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het raam openzetten daarna wil heel goed helpen![]()
ik ruik het echt wel![]()
gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik dacht, miss ben je er wel aan gewend enzozo van "zo ruikt het hier gewoon
"
quote:
+1quote:
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.quote:
dat zou bi-zonder jammer zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorgaan dan zijn we dan allemala bi-jaard.
Ach dan zitten wij allemaal in het Bi-jaardentehuis te fokken via onze 3d lenzenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zou bi-zonder jammer zijn
ik vanavond nog werken en dan tot woensdag 16.00 vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Merel- het volgende:
Wat een bi-zonder goede woordgrappen
Weekend, lang weekendwoensdag pas weer werken! Maar dan wel om 6u in de ochtend
Goh... Wordt ik juist meteen wéér opgewonden van!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind jij seks niet meuren dan? als je ergens seks hebt gehad en dan weer terugkomen in die kamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |