Oh leuk, wat heb je allemaal nog gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Genoeg! Alleen niet echt noemenswaardig voor in dit topic![]()
Brussel en het tapasrestaurant waren een hit trouwens, Seven!
I know, erg druk, ik ben momenteel op Aruba, en dan niet voor vakantie.quote:
Schopjes, dat klinkt als: "Au".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, gaat het niet goed daar?
Met de baby gaat het erg goed. Wordt met de dag sterker dus de schopjes zijn erg gezellig aanwezigEn met schilderboy is ook alles goed, natuurlijk
Oe sterkte.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schopjes, dat klinkt als: "Au".
Het gaat bepaald niet goed met mijn moeder.
Wow, ben jij zwanger?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, gaat het niet goed daar?
Met de baby gaat het erg goed. Wordt met de dag sterker dus de schopjes zijn erg gezellig aanwezigEn met schilderboy is ook alles goed, natuurlijk
Kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wow, ben jij zwanger?![]()
(maar ik dacht dat jij nog niet zo heel lang verkering hebt toch?, na ja, als jij er blij mee bent dan ben ik dat ook voor je natuurlijk
)
Go for it! Andere optie is er bijna niet als je beiden ooit wel eens kinderen zou willen en ook nog eens gek op elkaar bent, toch? Viel glückquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
KloptMaar we zijn er beiden vanaf dag 1 heel erg blij mee, ondanks alle shit wat we over ons heen hebben gekregen.
Iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Go for it! Andere optie is er bijna niet als je beiden ooit wel eens kinderen zou willen en ook nog eens gek op elkaar bent, toch? Viel glück
shit, what happenedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
KloptMaar we zijn er beiden vanaf dag 1 heel erg blij mee, ondanks alle shit wat we over ons heen hebben gekregen.
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
shit, what happened?
Heiden
mensen die er vanuit gaan dat jullie er niet goed over hebben nagedacht ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaas
Krijgen wij hier ook nog foto's te zien van jou en en je dikke buikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Meningen en vooroordelen van anderen. Heel triest maar dat gebeurd helaas
Dikke BS iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mensen die er vanuit gaan dat jullie er niet goed over hebben nagedacht ofzo?
Wat een bs inderdaad, het is jullie kind, jullie leven en aan jullie om daar t beste feestje van te maken
Ik zet bijna geen foto's online, ben daar niet zo van. Zelfs niet op hyves etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Krijgen wij hier ook nog foto's te zien van jou en en je dikke buik![]()
Hoe lang nog?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dikke BS iddEn een feestje zal het worden!
[..]
Ik zet bijna geen foto's online, ben daar niet zo van. Zelfs niet op hyves etc.
Ja heel vaag ergensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
shame on me, (voor de gene die me nog herkennen) i've been away too long...
en ondertussen zijn jullie al bij de honderd! bravo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |