Die pizza kan weer worden opgewarmtquote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
als jij van koude pizza houd..![]()
nee is wel leuk baantje hoor, best lekker met fooi
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Seven. het volgende:
Ja nu wil ik pizza.
Oeh wacht, ik heb nog kip in de oven!
Niets van gemerktquote:Op maandag 28 maart 2011 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kip!
Oh en goeiemorgendamn wat mis ik mijn wintertijd uur.. Ben moe!
Geef de zomertijd maar de schuld ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kip!
Oh en goeiemorgendamn wat mis ik mijn wintertijd uur.. Ben moe!
wat zou t anders moeten zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geef de zomertijd maar de schuld ja!
Tot diep in de nacht opblijven?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat zou t anders moeten zijn?
ja maar ik moest braaf naar schoolquote:
Alweer wakker?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jajaja jarig! Zet de cadeautjes daar maar klaar, want er is er hier weer eentje jarig!!
almost, 24 alweerquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:37 schreef heiden6 het volgende:![]()
![]()
![]()
ldg, hoe jong ben je nou precies geworden, 22 of 23?
Hoe dan ook,x3.
Fijne verjaardag !
Ouwe doosquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
almost, 24 alweerik word n ouwe doos!
En thnx guys
Daar kan toch verandering in worden gebrachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:38 schreef Blossom86 het volgende:
Ik wou hier ook meeposten, maar dit topic is al een tijdje stil zo te zien...
Jeeej!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:50 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar kan toch verandering in worden gebracht
gefeliciteerd LDGquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
jajaja jarig! Zet de cadeautjes daar maar klaar, want er is er hier weer eentje jarig!!
Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Jeeej!![]()
Ik kom hier rondneuzen omdat ik opeens weer bezig ben met mijn bi zijn.
Vanmorgen had een collega van mij het over zijn dochter die bi was, en toen flapte ik er zomaar ineens uit dat ik daar ook niet helemaal onbekend mee ben.
Achteraf weet ik niet of ik dat wel moest zeggen. Ik werk daar nog niet zo lang en eigenlijk weet bijna niemand het. Alleen mijn ouders en vriend en exen natuurlijk.
Ik denk er nooit aan, komt niet vaak ter sprake enzo... je gaat ook niet op je werk vertellen dat je hetero bent, dus waarom wel als je bi bent.
Is jullie omgeving volledig op de hoogte? En wel eens rare reacties gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |