abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:48:34 #226
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_96149524
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Merel- het volgende:

[..]

Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?
Hoe reageerde ze?

Mijn ouders weten het niet, collega's ook niet, meeste vrienden wel, komt het ter sprake dan vertel ik het, komt het niet ter sprake dan ga ik het niet uit mezelf vertellen.
Veel vriendinnen vinden het wel interessant, wat ik toch leuk vind aan vrouwen en mannen, tsja mannen vinden het gewoon geil :')
bij mij ongeveer hetzelfde, vrienden weten het wel zon beetje, en collega's en familie niet :) wil geen onnodig geroddel veroorzaken enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:57:20 #227
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96149857
Bij mij weet iedereen die ik ken het wel. En als ze daarover willen roddelen, dan doen ze dat maar lekker.
Resistance is futile.
pi_96185095
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Merel- het volgende:

[..]

Hehe ja waar het hart vol van is stroomt de mond van over, misschien dat je het er daarom zo uit flapte?
Hoe reageerde ze?

Mijn ouders weten het niet, collega's ook niet, meeste vrienden wel, komt het ter sprake dan vertel ik het, komt het niet ter sprake dan ga ik het niet uit mezelf vertellen.
Veel vriendinnen vinden het wel interessant, wat ik toch leuk vind aan vrouwen en mannen, tsja mannen vinden het gewoon geil :')
Haha ja zou kunnen, ik weet het niet. Mijn collega reageerde een beetje verrast maar herstelde zich snel en ging er verder niet zo op door.

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
Bij mij weet iedereen die ik ken het wel. En als ze daarover willen roddelen, dan doen ze dat maar lekker.
Zo'n houding zou ik ook moeten hebben ja.

Opeens moest ik gewoon weer denken aan de middelbare school dat ik een vriendinnetje had, ook op die school en dat dat echt een mega rel/hype was. :')
  zondag 1 mei 2011 @ 10:49:50 #229
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96199646
Oftewel het is nog steeds niet geaccepteerd door iedereen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96264144
Mijn zus weet wel dat ik ook op vrouwen val, mijn vader denk ik ook wel want ik heb er vaak zat opmerkingen over gemaakt. Aan mijn oom heb ik het een keer in een dronken bui verteld, vrienden van me weten het ook allemaal. Volgens mij is de helft van mn vriendinnen ook gewoon bi hoor :') We zitten vaak zat 'voor de gein' aan elkaar (borsten) dan als we lam zijn en met een van hun gaat dat echt wel een keer uit de hand lopen als we met zn twee zijn :P
pi_96320324
Ik heb nooit ronduit gezegd dat ik bi ben. Ik zit nu in een hetero relatie en wat ik merk is dat mensen toch dan denken dat je losbandig bent. Helemaal onwaar natuurlijk... val me niet aan! ;-)
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:28:27 #232
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96332099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Indy_Cent het volgende:
Ik heb nooit ronduit gezegd dat ik bi ben. Ik zit nu in een hetero relatie en wat ik merk is dat mensen toch dan denken dat je losbandig bent. Helemaal onwaar natuurlijk... val me niet aan! ;-)
No problem toch? gewoon open minded;) Zo zouden meer mensen moeten zijn
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:16:21 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96338752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Indy_Cent het volgende:
Ik ben enorm losbandig, maar niet als ik een relatie heb.
Resistance is futile.
pi_96348814
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben enorm losbandig, maar niet als ik een relatie heb.
Ohja dat zei die collega ook nog (is dus zelf een man) 'ahjoh is niet erg toch? het is toch de droom van elke man om een triootje te doen, dus dat is ideaal!'
Mja. Niet dus.

Maar dat was een grapje, want hij vertelde dat hij zijn dochter eens streng ging toespreken, omdat zij als bi meende recht te hebben op een relatie met beide sexen, tegelijkertijd.
Schijnt wel vaker voor te komen die mening.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:29:57 #235
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96354890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Ohja dat zei die collega ook nog (is dus zelf een man) 'ahjoh is niet erg toch? het is toch de droom van elke man om een triootje te doen, dus dat is ideaal!'
Mja. Niet dus.

Maar dat was een grapje, want hij vertelde dat hij zijn dochter eens streng ging toespreken, omdat zij als bi meende recht te hebben op een relatie met beide sexen, tegelijkertijd.
Schijnt wel vaker voor te komen die mening.
Als alle partijen met zo'n relatie instemmen, moet je maling hebben aan wat de rest daarover denkt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96376308
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als alle partijen met zo'n relatie instemmen, moet je maling hebben aan wat de rest daarover denkt
Ja natuurlijk.
pi_96420593
Hoi, ik ben nieuw hier.

Na jaren van onwetendheid (ik weet al sinds omstreeks mijn 16e dat ik ook op mannen val) ga ik vandaag, vanavond om iets specifieker te zijn, aan mijn ouders vertellen dat ik bi ben. Ook mijn vrienden heb ik lang in het ongewisse gelaten en pas deze week bijgepraat, bij mijn (aanstaande) collega's durf ik het nog niet echt aan daar ik militair ben..

Iemand tips of ervaring? Is het verstandiger om mijn ouders en broers/zus apart te nemen? Ik zit namelijk te denken aan een gesprek met het hele gezin aanwezig, maar denk dat ik het moeilijk maak voor mezelf.
pi_96420595
Ik ben overigens een man (23).
pi_96421199
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 07:53 schreef Arkaneor het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.

Na jaren van onwetendheid (ik weet al sinds omstreeks mijn 16e dat ik ook op mannen val) ga ik vandaag, vanavond om iets specifieker te zijn, aan mijn ouders vertellen dat ik bi ben. Ook mijn vrienden heb ik lang in het ongewisse gelaten en pas deze week bijgepraat, bij mijn (aanstaande) collega's durf ik het nog niet echt aan daar ik militair ben..

Iemand tips of ervaring? Is het verstandiger om mijn ouders en broers/zus apart te nemen? Ik zit namelijk te denken aan een gesprek met het hele gezin aanwezig, maar denk dat ik het moeilijk maak voor mezelf.
Hoi!
Hoe reageerden je vrienden?
Jij kent je gezin het beste, maar mij lijkt het bestwel beladen om het op die manier te brengen.

Ik heb het eigenlijk niet op die manier aan mijn ouders verteld, ze kwamen er wel achter toen ik een vriendinnetje had (gewoon in de deuropening staan zoenen als ze weg ging enzo, vrij obvious).
Maar ze zijn heel openminded dus keken er niet echt van op.

Mijn moeder heeft later wel eens gevraagd hoe het is met een meisje.

Maar wat ik wil zeggen; is het nodig om het nu te vertellen? Heb je een vriend? Waarom nu?
En woon je nog bij je ouders?
pi_96424033
Lieve Blossom,

Ik woon al vijf jaar niet meer bij mijn ouders, en de reden dat ik zo voor hun reactie vrees is dat ze (denk ik) vrij conservatief zijn en mij daarnaast eerst niet serieus zouden kunnen nemen, maar misschien is dat laatste gewoon een eigen dingetje. Er is geen directe aanleiding om nu uit de kast te komen, maar ik wil het wel graag zijn voordat ik een mannelijke relatie aan ben gegaan (tot nog toe enkel scharrels). Wat tof dat je moeder daar naar vroeg ;) Ik zie het namelijk niet een-twee-drie gebeuren dat mijn vader iets soortgelijks vraagt.

Is het een stigma dat biseksualiteit van vrouwen veel minder gevoelig ligt dan die van mannen of zien jullie dit ook zo?
pi_96424132
Mijn vrienden reageerden van gematigd tot overdreven positief. Van "Oh.. ja nou.. dat had ik niet verwacht" tot "Dat kan he!", "Serieus? :D" en "Echt?! Wat tof!". Bij hen had ik eigenlijk ook geen negatieve reacties verwacht - ondanks dat niemand het zag aankomen - maar ja, mijn ouders he.

Zit trouwens al een tijdje nu te denken het toch 1 op 1 per persoon te doen..
pi_96734841
Eeuwen geleden dat ik hier nog reageerde. Maar de vaart is er ook wel uit zo te zien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_97085379
bah, examens gehad, was best moeilijk, over 2 maanden krijg ik de uitlsag pas te horen |:(
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:49:17 #244
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97085656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
bah, examens gehad, was best moeilijk, over 2 maanden krijg ik de uitlsag pas te horen |:(
2 maanden :o Waarom zo lang?
14 SHADES OF GREY
pi_97209809
Omdat we pas 5 juli mondeling hebben, en pas na het mondeling krijg je de uitslag te horen :')
Het mondeling is trouwens op de laatste schooldag, je hebt dus je mondeling examen, en 3 uur later krijg je te horen of je bent geslaagd en is de diploma uitreiking en is het schooljaar afgelopen. Heel krom hoor, want ze weten voor 5 juli allang de uitslagen van het schriftelijk, dus ik vind het stom dat ze die dan niet alvast geven maargoed. :+
  maandag 23 mei 2011 @ 18:51:14 #246
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97211906
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat we pas 5 juli mondeling hebben, en pas na het mondeling krijg je de uitslag te horen :')
Het mondeling is trouwens op de laatste schooldag, je hebt dus je mondeling examen, en 3 uur later krijg je te horen of je bent geslaagd en is de diploma uitreiking en is het schooljaar afgelopen. Heel krom hoor, want ze weten voor 5 juli allang de uitslagen van het schriftelijk, dus ik vind het stom dat ze die dan niet alvast geven maargoed. :+
Mee eens het is raar. Wat als je het mondeling niet haalt?
14 SHADES OF GREY
pi_97214182
nou, dan ehm , heb je een probleem. Kijk, als je nu je schriftelijk slecht hebt gemaakt (wat je dus niet weet) kun je dat nog ophalen met je mondeling, maar als je je mondeling dan ook slecht doet, ja dan zak je dus, en je mag maar 1 vak herkansen. Dusja, een beetje druk is er wel, heb morgen ML2 , probeer al heel de dag te leren maar ipv lig ik maar een beetje te slapen, misschien niet heel slim :') maar ik ga ervan uit dat ML2 wel goed komt
  maandag 23 mei 2011 @ 19:43:12 #248
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97214628
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
nou, dan ehm , heb je een probleem. Kijk, als je nu je schriftelijk slecht hebt gemaakt (wat je dus niet weet) kun je dat nog ophalen met je mondeling, maar als je je mondeling dan ook slecht doet, ja dan zak je dus, en je mag maar 1 vak herkansen. Dusja, een beetje druk is er wel, heb morgen ML2 , probeer al heel de dag te leren maar ipv lig ik maar een beetje te slapen, misschien niet heel slim :') maar ik ga ervan uit dat ML2 wel goed komt
Succes morgen
14 SHADES OF GREY
pi_97227116
Haha dankje, ik had eigenlijk wat meer moeten leren ipv slapen, maar ik denk dat het wel goed komt met ML2. Is niet zo heeel moeilijk!

Bah, moet er wel weer vroeg uit , half 8, is wel wennen na 2 weken er pas tegen 11 uur uit moeten.
pi_98247778
Zeau dood topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')