If there ever was one.quote:
Het is helaas doodgebloed.. Ook door gedoe tussen/door (een) bepaalde user(s)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Seven. het volgende:
Probleem is dat we in SEX zitten, waardoor er minder mensen serieus geneigd zijn om hier mee te posten, maar de admins vinden het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld om biseksuelen anders te behandelen dan homoseksuelen. Lesbeaus zitten trouwens in GC en de homo's willen graag in ONZ blijven. Doorn in mijn oog, om heel eerlijk te zijn, ik vind dat wij in GC horen. Ik postte hier mee om het te kunnen opstarten en dan later als het verplaatst zou worden (zou beoordeeld worden na een tijdje en dan naar GC) weer meeposten als de groep wat diverser is.
Ik ben niet mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is helaas doodgebloed.. Ook door gedoe tussen/door (een) bepaalde user(s)
Hey meisje.quote:
npquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey meisje.![]()
Long time, waarvoor nederige excuses.![]()
Zal ik volgende week voor je koken om het goed te maken?
Wil ik ook weleens weten, niks mis met een goede relquote:
Odol!!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Loopt dit topic nu al een half jaar?!![]()
De snelheid is er wel uit he..
Nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof! Heeeeeerlijk... En dan wachten tot mini zich komt meldenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
cynt! hoe staat het op het gebied van het baren enzo?
Daarom ook een topic schopjequote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Adolecens het volgende:
Loopt dit topic nu al een half jaar?!![]()
De snelheid is er wel uit he..
Hoe'st??quote:
ooh snel alquote:Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof! Heeeeeerlijk... En dan wachten tot mini zich komt melden![]()
@ Seven. Er was een rel/herrie schopper die zat te zeuren over de meetings, het slowchatten etc.![]()
Hoe staat het met de rest hier? Gebeuren er nog pikante dingen? Aangezien ik zelf zo'n turnaround gemaakt heb
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Pikant is uit de mode merk ikNathalie heeft ook een relatie wat ook super goed gaat. Het gaat iedereen voor de wind
gatverdammequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal suf en braaf geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |