Hoe was 't daar? Aanrader om een x heen te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren metnaar de kamasutra geweest, wat een geweldige bonte verzameling mensen daar
zonde van je geldquote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hoe was 't daar? Aanrader om een x heen te gaan?
Hoe vond je het verder?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
gisteren metnaar de kamasutra geweest, wat een geweldige bonte verzameling mensen daar
het werd pas n beetje druk toen wij weggingen ( uur of 6) toen kwamen er ook wel wat extremer geklede mensen binnen enzo, maar het is idd een beetje tam. Er zijn wat afgesloten delen waar je appart voor moet betalen, waar dan wat meer actie zou zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe vond je het verder?
Ik wilde een paar jaar geleden ooit eens met iemand gaan, maar ben niet geweest, en heb al een paar keer van mensen gehoord dat het behoorlijk duf en burgerlijk is.
het behoorlijk duf en burgerlijk is.quote:
klopt, er was maar een kraampje met wat extremere dingen, de rest was allemaal heel lief en schattig en vrouwvriendelijk, van die speelzweepjes, roze speeltjes en kietelveertjesquote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het behoorlijk duf en burgerlijk is.
als je uitgaat zie je nog meer en de gemiddelde sexshop heeft hetzelfde liggen wat ze daar verkopen
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klopt, er was maar een kraampje met wat extremere dingen, de rest was allemaal heel lief en schattig en vrouwvriendelijk, van die speelzweepjes, roze speeltjes en kietelveertjes
ze erg is het nog net nietquote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.
Ok daar hoef ik niet meer heenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje het beeld van de huishoudbeurs maar dan dat al die vrouwen lopen te giechelen en zichzelf ontzettend stout vinden.
iddquote:
ook, en er lopen ook mensen die het daadwerkelijk wel boeiend vinden en n beetje met die shows meedoen enzo ( je kunt je opgeven als slaafje en live on stage afgeranseld worden door zon sm meesteres bijvoorbeeld)quote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier op mijn werk is het ook koud!![]()
Wel net aan mijn baas verteld dat ik zwanger, je moest zijn blije hoofd eens zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |