Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga niet de hele situatie uitleggen hier, maar het komt er op neer dat ik me nog nooit zo totaal onbegrepen, ongewenst en mislukt heb gevoeld als de laatste paar maanden..
Snap je het lichtpuntje van de KSC nu beter??
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga niet de hele situatie uitleggen hier, maar het komt er op neer dat ik me nog nooit zo totaal onbegrepen, ongewenst en mislukt heb gevoeld als de laatste paar maanden..
snap het volledig Whiskiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
Robin, gefeliciteerd met je verjaardag trouwens
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..quote:
Ik? Nee. Niet dat dat wat zegt trouwens hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oooh, gewoon een vriend van vroeger die hier waarschijnlijk niet meeleest maar ik moest opeens aan zijn verjaardag denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
ken veel namen hier nog niet
Wie is Robin
Zijn cavia of zo. Weet ik veelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
ken veel namen hier nog niet
Wie is Robin
zat een hele tijd te verzinnen wie dat nu weer zou zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, gewoon een vriend van vroeger die hier waarschijnlijk niet meeleest maar ik moest opeens aan zijn verjaardag denken
Niet??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik? Nee. Niet dat dat wat zegt trouwens hoorEr zitten hier ook vrouwen, maar die slapen nu
![]()
Je hoeft het ook niet tegen mij of tegen iedereen te vertellen, misschien heb je meer aan één van de meiden hier, dat zijn ook schattenOok al begrijp ik ze vaak niet
maar goed dat is een ander verhaal
![]()
Lichtpuntje van de KSC? Ja eigenlijk begrijp ik dat wel. Je bent een welkome aanvullingNiet dat ik dat bepaal, maar ik neem zonder meer aan dat de meesten hier dat wel met me eens zullen zijn
En hier kan je gewoon kwijt wat je kwijt wil, en voor je houden wat je voor je houden wil
Bliksem wat zijn wij eigenlijk een paradijs op Internet![]()
Sorry, nogal random dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat een hele tijd te verzinnen wie dat nu weer zou zijn
Dat is goed om te weten. Dan zullen we je daarin beschermen, wanneer de situatie zich voordoetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..
Stuur hem/haar dan een kaart/email/sms oid... Je maakt ons in de war...quote:
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Ben dus ook enigszin snel kwetsbaar vrees ik..
Lief!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten. Dan zullen we je daarin beschermen, wanneer de situatie zich voordoet
Dat vind ik leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuur hem/haar dan een kaart/email/sms oid... Je maakt ons in de war...
Stuart moet je gewoon voor zn bek slaan af en toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier was![]()
OKquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik het niet rot bedoel als ik mijn mening over een onderwerp uit. Ik val mensen niet persoonlijk aan en was een van de eerste hier die het leuk vond dat je hier was![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuart moet je gewoon voor zn bek slaan af en toe
Ik ben bang dat ik niet altijd de meest serieuze gebruiker ben hier maar ik KAN dat wel zijn indien gewenst. Ik ben minder oppervlakking dan ik waarschijnlijk overkomquote:
Ik heb ook erg aan jou moeten wennen in het begin ja. Na een jaar of 8 begint het wat beter te gaan nu.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet altijd de meest serieuze gebruiker ben hier maar ik KAN dat wel zijn indien gewenst. Ik ben minder oppervlakking dan ik waarschijnlijk overkom![]()
Komt tijd, komt Stuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook erg aan jou moeten wennen in het begin ja. Na een jaar of 8 begint het wat beter te gaan nu.
Zo ver zijn Whiskers en Stu nogniet Koen, rustig aanquote:
ik, nog heel ffiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is hier nu nog (oproep om te melden!!)??
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
*pingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
I'm your manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat was me inmiddels helaas al duidelijk ja...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
I'm your man
Ehm, niet te letterlijk nemen
Ik zit te kletsen met mijn vrouwtjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
En friemel..
Waarom zeg je dan niks???
mijne slaapt al 2 uur zowatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik zit te kletsen met mijn vrouwtje
Je zit te lurken vuile sneakaardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan ben je hier dus slechts ingelogdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt niets aan mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was me inmiddels helaas al duidelijk ja...
Nee ik volg wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je hier dus slechts ingelogd
Hangt er vanaf he. Hoe belangrijk zijn wij en hoe belangrijk is zijn vrouwtjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je hier dus slechts ingelogd
quote:
DE NSFW-bezwarenquote:
ging vandaag al aardig goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DE NSFW-bezwaren![]()
Of wou je plaatjes posten??
Welterusten Flashquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom whisk, we gaan slapen. Kop leeg nu, morgen weer een dag![]()
I wish...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, dient geen doel nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DE NSFW-bezwaren![]()
Of wou je plaatjes posten??
Welterusten Koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapon in ieder geval mesnen, 't is genoeg geweest
morgen is het vrijdag
Meldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste liefie!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
morgen is het vrijdag
Ook zo'n "alleen ingelogd"-geval??quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Dr_Flash het volgende:
slaapzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
morgen is het vrijdag
Nee hoor, dat is het alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Koen66 het volgende:
morgen is het vrijdag
Nee, meer iets met 'meer op FOK! te doen dan alleen hier ouwehoeren'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook zo'n "alleen ingelogd"-geval??
Jammer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, meer iets met 'meer op FOK! te doen dan alleen hier ouwehoeren'.
Jullie weer komt hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, gaan terug van 13 overdag en 10 's nachts naar 6 overdag en -1 's nachts
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/8
Ja. Zie PMquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer...
Op DIT tijdstip?????
kan geen geluid afspelen momenteelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet dat dit een totaal onrealistisch lied is (van mijn absoluut lekkerste man ever), maar...
IK WIL DIT!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
oh-oh....
Alleen en eenzaam overgebleven???
Ik ken dat nummer nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet dat dit een totaal onrealistisch lied is (van mijn absoluut lekkerste man ever), maar...
IK WIL DIT!!
Het ideaal van de ideale en heilige liefde he??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
kan geen geluid afspelen momenteel![]()
maar ik snap wat je bedoelt
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
oh-oh....
Ach, ik vind het wel lief.. Maar ik geil vooral op JBJ.. Nog meer toen hij jonger was en lang haar hadquote:
Die is ookquote:
Ik heb verdomme al 3 maanden keelpijn, en als ik dat niet heb stik ik iedere ker bijna op het droge plekje in mijn keel waar ik anders de keelpijn heb..quote:
Wat heb je danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al 3 maanden keelpijn, en als ik dat niet heb stik ik iedere ker bijna op het droge plekje in mijn keel waar ik anders de keelpijn heb..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
oh-oh....
Liverpoolquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik ook mijn bedje opzoeken... Morgen weer vroeg dag.
Geen idee, niet naar de GP geweest...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je dan
Ik heb ook wel vaak last van mijn keel en minstens 6x antibiotica per jaar ervoor
Welterusten alvastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes , ik ga afsluiten..
Nog ff wat anders doen
Tot straks![]()
![]()
poesje![]()
Nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, niet naar de GP geweest...
Neee....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik ook mijn bedje opzoeken... Morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:21 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes , ik ga afsluiten..
Nog ff wat anders doen
Tot straks![]()
![]()
poesje![]()
Nope, verhuisd.. Nieuwe GP, en die haalt het niet bij de vorige... Onverschillige KZ!!quote:
Oooh, wat vervelend lijkt me datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, verhuisd.. Nieuwe GP, en die haalt het niet bij de vorige... Onverschillige KZ!!
Nee. Hoewel ik emotioneel word van dit nummer laat ik het staanquote:
Volgens mij bedoel je "omdat"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik emotioneel word van dit nummer laat ik het staan
1?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als ik alle nummer s moet gaan plaatsen waar ik emotioneel van word kunnen we wel een nachtje doorhalen
Ik plaats ook niet alle nummers waar ik dat bij heb hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als ik alle nummer s moet gaan plaatsen waar ik emotioneel van word kunnen we wel een nachtje doorhalen
Bij deze wel heel erg eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik plaats ook niet alle nummers waar ik dat bij heb hoor
Bij een paar Nederlandstalige heb ik het zelfs
Mensen op de chat bedoel ik..quote:
Jij en ik en GF misschien straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen op de chat bedoel ik..
Alleen jij kunt dat bepalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik MOET echt ook zo...
Geen zin.. Liever hier dan elders..
Mjn werkgever denkt daar toch anders over hoor...quote:
Ja, ik bedoel dat alleen jij kunt bepalen wanneer je naar bed gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mjn werkgever denkt daar toch anders over hoor...
Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijnquote:
Truste!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijn
Nu gaan mn ogen dicht![]()
Welterusten Koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijn
Nu gaan mn ogen dicht![]()
Armageddonquote:
True, maar de ST was meer metaforsich bedoedl...quote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar de ST was meer metaforsich bedoedl...
Al luister ik nu wel naar hun..
Kennelijk ligt mijn hart toch meer bij "soft rock"quote:
Daar zitten ook wel heel mooie nummers tussen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk ligt mijn hart toch meer bij "soft rock"
YUK! Drink dan Echte Franse Ciderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 Strongbow en ga dan ook slapen dus over een half uurtje ongeveer
Klinkt leuk Sympquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff een goed anderhalf uur geoefend met radio maken.
Was wel weer erg tof om te doen na een jaar of 20
Leuk!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff een goed anderhalf uur geoefend met radio maken.
Was wel weer erg tof om te doen na een jaar of 20
Englandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
YUK! Drink dan Echte Franse Cider
Sinds dit weekend bestaat OZn en daar ga ik ook zo af en toe draaienquote:
Die maken alleen niet te zuipen en niet te vreten spul..quote:
ik zit nog op het testkanaal nu.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Heb je gemist vanavond...
Doe je dat gewoon vanuit huis dan johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds dit weekend bestaat OZn en daar ga ik ook zo af en toe draaien
Heb nu echt een heel gaaf programma, twee platenspelers zoals vroeger, maar dan digitaal
Ssst!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit nog op het testkanaal nu.
Pas volgende week is er weer ruimte voor het echte kanaal
gewoon op mijn pcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je dat gewoon vanuit huis dan joh![]()
Wel duidelijk dat jij nog nooit de goede keuken heb mogen proeven dus. Je kunt mij immers niet wijsmaken dat Jamie Oliver, Gordon Ramsay en Ainsley Harriott alleen maar niet te vreten spul bereidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die maken alleen niet te zuipen en niet te vreten spul..
Ken de namen, laat k het daar op houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat jij nog nooit de goede keuken heb mogen proeven dus. Je kunt mij immers niet wijsmaken dat Jamie Oliver, Gordon Ramsay en Ainsley Harriott alleen maar niet te vreten spul bereiden
Nou, noem mij maar eens 3 mensen (chefs) uit Europa die net zo bekend zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken de namen, laat k het daar op houden
Lijkt wel de bediening ve vliegtuigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
zo ziet mijn draaitafel er nu uit (ongeveer)
[ afbeelding ]
valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt wel de bediening ve vliegtuig
Uhhh Bocuse bijv??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, noem mij maar eens 3 mensen (chefs) uit Europa die net zo bekend zijn
Kan me voorstellen dat je dat leuk vind Sympquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:49 schreef Symphonic het volgende:
zo ziet mijn draaitafel er nu uit (ongeveer)
[ afbeelding ]
Die is 84quote:
Jij zegt het... Dus het zal wel... IK snap ik geen J van...quote:
Dus zijn keuken telt ineens niet meer??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is 84
Die zie ik niet actief koken in een restaurant eigenlijk
ik ben lekker jaren 70-80 muziek aan het draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat leuk vind Symp
Noem er nog maar 2 dan die goed bekend zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus zijn keuken telt ineens niet meer??
Lekker! Daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben lekker jaren 70-80 muziek aan het draaien
de Engelse keuken is wereldwijd slecht bekend en de beste en beroemdste koks komen uit Engelandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:53 schreef Stuart het volgende:
Nou goed, het is in ieder geval niet zo dat de Engelse keuken alleen maar slecht is. Dat is zeer zeker niet het geval. En de biermarkt is hier blijkbaar interessant genoeg voor grote spelers als Heineken om voor vele miljarden euro's overnames te doen
Waarom hang je alles op aan tv(-bekendheid)??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem er nog maar 2 dan die goed bekend zijn
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor Ŗ4 natuurlijk ook niet teveel verwachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Engelse keuken is wereldwijd slecht bekend en de beste en beroemdste koks komen uit Engeland
Ik ben erg gek op Fish & Chipsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor Ŗ4 natuurlijk ook niet teveel verwachten
Nou, omdat die Engelse programma's ook in Nederland worden uitgezonden. Zal het toch wel iets weg hebben van redelijk koken denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom hang je alles op aan tv(-bekendheid)??
Zo goedkoop is dat nu oook weer niet...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten waar je eet. In de kroeg kun je voor Ŗ4 natuurlijk ook niet teveel verwachten
Ehm, lieve schat, ik woon hier al 7 jaar. Je kunt al voor 4 pond in de kroeg een maaltijd krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat nu oook weer niet...
Ja, ja, dus Jerry Springer presenteert kwaliteitesprogramma's???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, omdat die Engelse programma's ook in Nederland worden uitgezonden. Zal het toch wel iets weg hebben van redelijk koken denk ik
Jerry Springer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, dus Jerry Springer presenteert kwaliteitesprogramma's???
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, lieve schat, ik woon hier al 7 jaar. Je kunt al voor 4 pond in de kroeg een maaltijd krijgen hoor
6 euro en zeker geen magnetron shitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...
Ik zeg net zelf dat je voor een paar pond niets kunt verwachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...
Tuurlijk ze fabriceren het te plekke, e je hoeft maar 2,5 uur te wachten tot het klaar is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
6 euro en zeker geen magnetron shit
Nou goed, jij hebt vast al vele honderden keren in Engeland gegeten. Wie ben ik om daar tegenin te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk ze fabriceren het te plekke, e je hoeft maar 2,5 uur te wachten tot het klaar is...
Ze warmen bijv een pie gewoon op in de micriwave hoor..
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, jij hebt vast al vele honderden keren in Engeland gegeten. Wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
net zoals ieder restaurant dat doetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??
Maaltijden worden voorbereid en vervolgens terug in de oven om het klaar te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??
En die maakt een pie (en bakt die) in 15 min ???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net zoals ieder restaurant dat doet
In de Engelse pubs kun je heel goed eten
Er staat gewoon een kok in de keuken
voorbereiding is het toverwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die maakt een pie (en bakt die) in 15 min ???
Sure..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voorbereiding is het toverwoord
Ook het afbakken is > 15 minquote:
Jij snapt er echt niets vanquote:
Kun je een beetje goede stews krijgen bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niets van
Roast potatoes moeten ongeveer een uur in de oven. Die zijn dan al 45 minuten in de oven geweest die dag en worden dus nog 15 minuten 'opgewarmd' en 'afgebakken' in de oven.
Zo ook met roast beef/chicken en vele andere maaltijden. Maar goed, als jij denkt dat bepaalde dingen niet slap worden van opwarmen in de magnetron so be it. Ik hou nu echt op want ik begin me alleen maar te irriteren
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik hou wel van Irish stewquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je een beetje goede stews krijgen bij jou in de buurt?
Toast MOET uit de oven.. Anders lijkt het echt nergens op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niets van
Roast potatoes moeten ongeveer een uur in de oven. Die zijn dan al 45 minuten in de oven geweest die dag en worden dus nog 15 minuten 'opgewarmd' en 'afgebakken' in de oven.
Zo ook met roast beef/chicken en vele andere maaltijden. Maar goed, als jij denkt dat bepaalde dingen niet slap worden van opwarmen in de magnetron so be it. Ik hou nu echt op want ik begin me alleen maar te irriteren
Eieren, bacon en worstjes gaan natuurlijk ook allemaal de oven in, net als toast
in fact it is Brittish and it is deliciousquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik hou wel van Irish stew
Zal ongetwijfeld though want er wonen best veel Ieren in Londen
En het is niet alleen Iers natuurlijk
Ik ben wel vrij goed in het maken van casserolesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in fact it is Brittish and it is delicious
Fransquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij goed in het maken van casseroles
* Stuart blijft nog een minuut of 10quote:
Me tooquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart blijft nog een minuut of 10
Na deze draai ik ook de laatste en ga ik ook slapen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart blijft nog een minuut of 10
Lekkere muziekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na deze draai ik ook de laatste en ga ik ook slapen.
Nog een minuut of 0 inderdaad.
Ik draai nu Dire Straits - Tunnel of Love en als afsluiter Mike & the Mechanics - The Living Years
Daar hou ik niet van maar kan me voorstellen dat je daar vrolijk van wordt als je het wel lekker vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:20 schreef Symphonic het volgende:
Min lief heeft Guinness voor me meegenomen
Liefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:20 schreef Symphonic het volgende:
Min lief heeft Guinness voor me meegenomen
Leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
next time zal ik even een luisterlink hier neerzetten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van maar kan me voorstellen dat je daar vrolijk van wordt als je het wel lekker vind
Ja echt lief.quote:
Opent in iTunes bij mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:24 schreef Symphonic het volgende:
http://94.23.28.46:8000
Openen in een mediaplayer (Winamp of Win Mediaplayer)
Ja, werkt gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ook
Tenminste als het ook een mediaplayer is
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 192 goldfinger1963
02. 188 Stuart
03. 168 Trevland
04. 166 Koen66
05. 155 suikertaartje
06. 153 Whiskers2009
07. 145 friemelaar
08. 137 LovelyLady
09. 126 Muck
10. 113 MPG
11. 108 Dr_Flash
12. 104 DaMart
13. 087 wel.o.k
14. 079 Ladylike
15. 071 cablegunmaster
16. 070 Kentekenplaat
17. 059 pgrferrari
18. 057 Ajacied422
19. 057 Toekito
20. 048 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 13 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 305 Stuart
014. 274 goldfinger1963
024. 203 Koen66
039. 171 Trevland
045. 156 Whiskers2009
046. 155 suikertaartje
054. 145 friemelaar
055. 144 LovelyLady
056. 143 Muck
067. 125 Dr_Flash
075. 116 Symphonic
076. 115 Ajacied422
077. 114 cablegunmaster
079. 113 MPG
089. 108 DaMart
lekker makkelijk ..quote:
plannen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lekker makkelijk ..
's nachts om 3 uur
en.... goede morgen lieve kijkbuis kindertjes!
het is weer vrijdag, de week is weer voorbij!
nog de laatste loodjes en het is weekend!
nog leuke plannen??
en wat ben jij dan helemaal van plan??quote:
eerst tanken en dan naar zwolle rijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat ben jij dan helemaal van plan??![]()
maar bedoelde het weekend..
vandaag dus ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst tanken en dan naar zwolle rijden.
beetje slap ouwehoeren en dan koffie bij ST![]()
dit weekend nog geen plannen, lekker vrij
dat slap ouwehoeren is voor het werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vandaag dus ookdas fijn , een lang weekend..
of moet je voor je werk naar Zwolle??
heeeeeeeeeeeeeeeej en ik dan? Ik wil ook koffie met suikertaartjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna![]()
vanmiddag koffie met suikertaartje
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!quote:
Logischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeej en ik dan? Ik wil ook koffie met suikertaartje
solquote:
duckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Heb onderhand weer een nieuwe staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga ook maar weer eens halen!
Wokquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
vanuit mijn bedje![]()
Wie komt me koffie brengen
Nespressoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:03 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 ontdekt net een nespresso apparaat in het keukentje..
misschien moet ik maar eens koffie leren drinken
doe maar luxe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nespresso![]()
Zal er gelijk 1 in laten schenken.
ohh en wat waren toen de plannen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde plannen voor het weekend als ik gisteren al had.
Nee, doet automaat zelf. Hoef alleen knopje in te drukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doe maar luxe!
hebben jullie een koffie dame??
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh en wat waren toen de plannen??
en wanneer ben jij jarig dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
en wanneer was ik uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag verjaardag alvast vieren met een groep vrienden en zondag mijn verjaardag alvast vieren met een andere groep vrienden.
de 18 de dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Negen dagen na de zevende dag voor de tweede dag dat ik het vier.
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja waar was het ook alweer? We gingen uit eten he?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga uit eten ja op zaterdag.
Maar je mag op zondag gerust taart komen eten hoor.
veel succes... en veel plezier bij suikersnoetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
tijd om in te pakken en kilometers te vreten
dat gaat vast wel lukkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel succes... en veel plezier bij suikersnoetje
anderhalf uur reistijd? Ook naar de andere kant van het land?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef friemelaar het volgende:
Ben er ook weer wegvan , 11:00 een afspraak
ik precies een week later!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hey Trevquote:
Waarom heb ik dat nou niet als ik te hard werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Gaat hier best, jammer alleen dat ik weer te snel werk dus heb nu weer even niets te doen.
Dan maar fokken.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer pijnnnnnnnn dan gisteren. Maar even niet naar de office
Jij denkt dat ik dat niet voor je over heb he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je wel aan het zoenen blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Begin maar ergens dan![]()
Ik ga op bed liggen![]()
Sterkte er meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga op bed liggen![]()
ok...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga op bed liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |