Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijnquote:
Truste!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijn
Nu gaan mn ogen dicht![]()
Welterusten Koenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lig op bed, was benieuwd of jullie er nog zijn
Nu gaan mn ogen dicht![]()
Armageddonquote:
True, maar de ST was meer metaforsich bedoedl...quote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar de ST was meer metaforsich bedoedl...
Al luister ik nu wel naar hun..
Kennelijk ligt mijn hart toch meer bij "soft rock"quote:
Daar zitten ook wel heel mooie nummers tussen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk ligt mijn hart toch meer bij "soft rock"
YUK! Drink dan Echte Franse Ciderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 Strongbow en ga dan ook slapen dus over een half uurtje ongeveer
Klinkt leuk Sympquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff een goed anderhalf uur geoefend met radio maken.
Was wel weer erg tof om te doen na een jaar of 20
Leuk!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff een goed anderhalf uur geoefend met radio maken.
Was wel weer erg tof om te doen na een jaar of 20
Englandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
YUK! Drink dan Echte Franse Cider
Sinds dit weekend bestaat OZn en daar ga ik ook zo af en toe draaienquote:
Die maken alleen niet te zuipen en niet te vreten spul..quote:
ik zit nog op het testkanaal nu.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Heb je gemist vanavond...
Doe je dat gewoon vanuit huis dan johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds dit weekend bestaat OZn en daar ga ik ook zo af en toe draaien
Heb nu echt een heel gaaf programma, twee platenspelers zoals vroeger, maar dan digitaal
Ssst!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit nog op het testkanaal nu.
Pas volgende week is er weer ruimte voor het echte kanaal
gewoon op mijn pcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je dat gewoon vanuit huis dan joh![]()
Wel duidelijk dat jij nog nooit de goede keuken heb mogen proeven dus. Je kunt mij immers niet wijsmaken dat Jamie Oliver, Gordon Ramsay en Ainsley Harriott alleen maar niet te vreten spul bereidenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die maken alleen niet te zuipen en niet te vreten spul..
Ken de namen, laat k het daar op houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat jij nog nooit de goede keuken heb mogen proeven dus. Je kunt mij immers niet wijsmaken dat Jamie Oliver, Gordon Ramsay en Ainsley Harriott alleen maar niet te vreten spul bereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |