Ik zeg net zelf dat je voor een paar pond niets kunt verwachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is?? Hoeveel euro?? En wat krijg je ervoor?? Magnetron-shit...
Tuurlijk ze fabriceren het te plekke, e je hoeft maar 2,5 uur te wachten tot het klaar is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
6 euro en zeker geen magnetron shit
Nou goed, jij hebt vast al vele honderden keren in Engeland gegeten. Wie ben ik om daar tegenin te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk ze fabriceren het te plekke, e je hoeft maar 2,5 uur te wachten tot het klaar is...
Ze warmen bijv een pie gewoon op in de micriwave hoor..
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, jij hebt vast al vele honderden keren in Engeland gegeten. Wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
net zoals ieder restaurant dat doetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??
Maaltijden worden voorbereid en vervolgens terug in de oven om het klaar te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk nou eens na... HOE krijgen ze je eten zo snel op tafel??
En die maakt een pie (en bakt die) in 15 min ???quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net zoals ieder restaurant dat doet
In de Engelse pubs kun je heel goed eten
Er staat gewoon een kok in de keuken
voorbereiding is het toverwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die maakt een pie (en bakt die) in 15 min ???
Sure..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voorbereiding is het toverwoord
Ook het afbakken is > 15 minquote:
Jij snapt er echt niets vanquote:
Kun je een beetje goede stews krijgen bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niets van
Roast potatoes moeten ongeveer een uur in de oven. Die zijn dan al 45 minuten in de oven geweest die dag en worden dus nog 15 minuten 'opgewarmd' en 'afgebakken' in de oven.
Zo ook met roast beef/chicken en vele andere maaltijden. Maar goed, als jij denkt dat bepaalde dingen niet slap worden van opwarmen in de magnetron so be it. Ik hou nu echt op want ik begin me alleen maar te irriteren
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik hou wel van Irish stewquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kun je een beetje goede stews krijgen bij jou in de buurt?
Toast MOET uit de oven.. Anders lijkt het echt nergens op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niets van
Roast potatoes moeten ongeveer een uur in de oven. Die zijn dan al 45 minuten in de oven geweest die dag en worden dus nog 15 minuten 'opgewarmd' en 'afgebakken' in de oven.
Zo ook met roast beef/chicken en vele andere maaltijden. Maar goed, als jij denkt dat bepaalde dingen niet slap worden van opwarmen in de magnetron so be it. Ik hou nu echt op want ik begin me alleen maar te irriteren
Eieren, bacon en worstjes gaan natuurlijk ook allemaal de oven in, net als toast
in fact it is Brittish and it is deliciousquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk. Ik hou wel van Irish stew
Zal ongetwijfeld though want er wonen best veel Ieren in Londen
En het is niet alleen Iers natuurlijk
Ik ben wel vrij goed in het maken van casserolesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in fact it is Brittish and it is delicious
Fransquote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel vrij goed in het maken van casseroles
* Stuart blijft nog een minuut of 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |