Omnomquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een biefstukje op met champignonsaus
Wij waren de aardappeltjes vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef freecell het volgende:
Omnom
Aardappels ongeschild en niet voorgekookt in de oven op zijn simpelst: Aardappels in partjes, 200 graden, half uurtje met zout en paprikapoeder.
TARA eet nog niet niet zijn vingers op
Op komst?? Onze klassen zijn allemaal half leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef DarkElf het volgende:
morgen ga ik ouderwetse kippensoep makenzin in.
zo met het griepseizoen op komst is wat joodse penicilline in de vriezer hebben nooit weg
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij waren de aardappeltjes vergetenSerieus...
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Ah ok, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Gisteren de laatste aardappels geschild, nu had ik dus nieuwe moeten halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.
Ja is wel erg moeilijk voor hem altijd vind ik.. Gezien zijn verstandelijke handicap is het soms lastig inschatten wat hij leuk vindt. Maar hij leest graag en goed, dus ik hoop vooral dat dit een beetje op zijn niveau is qua verhaal..quote:
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuisquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Waarom eet iedereen vandaag zo lekker
En waarom maken jullie me nú lekker met dit soort dingen en niet over twee weken oid
ok, goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuis
Oja dat is dan wel lastig met inschatten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is wel erg moeilijk voor hem altijd vind ik.. Gezien zijn verstandelijke handicap is het soms lastig inschatten wat hij leuk vindt. Maar hij leest graag en goed, dus ik hoop vooral dat dit een beetje op zijn niveau is qua verhaal..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is dan wel lastig met inschatten.
Maar als hij graag leest en ook goed dan zal het vast wel goed komenis het ook echt deze mooie uitvoering?
Jah!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is ontzettend leuk om een mooie uitvoering van boeken te krijgen
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is ontzettend leuk om een mooie uitvoering van boeken te krijgen
Nee, maar het klinkt ok!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. spruiten met kaas en cashewnoten.. klinkt interessant, heeft iemand wel eens gehad?
Hoezo over twee weken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
En waarom maken jullie me nú lekker met dit soort dingen en niet over twee weken oid
Heuj, wat heeft BabiTARACell2.0 nou eigenlijk dat ie steeds naar het ziekenhuis moet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
Serieus, mijn laptop wordt steeds ouder en de toetsen weigeren regelmatig en ik zeg soms hele gekke dingen daardoor.
Mocht ik iets heel vreemds zeggen, kijk dan even of het met een extra letter normaler is
Wel goed oor jezelf zorgen hè? Desnoods eet je alleen lekkere dingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo over twee weken?
Zo, ik ben net klaar met werken, nu even wachten tot Meneer me oppiktIk heb honingdropjes gegeten vandaag en zometeen denk ik wat salade. Mehn, wat heb ik geen trek
Imuunprobleempje en hij was heel allergisch en nu doen ze even een dubbelblind check om te kijken of hij inmiddels al tegen koemelk kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj, wat heeft BabiTARACell2.0 nou eigenlijk dat ie steeds naar het ziekenhuis moet?
die met spek in ieder geval. ook als je niet zo van spruitjes houdt want is helemaal niet bitter. wel nog een gebakken uitje erbij...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, iets om eens te proberen dus
Ik maak het geregeld met bacon en ui uit de ovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die met spek in ieder geval. ook als je niet zo van spruitjes houdt want is helemaal niet bitter. wel nog een gebakken uitje erbij...
leuk initatiefquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
En omdat we iedereen hier hebben uitgenodigd voor de meeting kunnen we het er natuurlijk ook hier over hebben en loopt niet iedereens PM-box vol
Mensen die zijn overgeslagen zijn ook welkom
toch weer bijna een jaar geleden dat ik het heb gegeten eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak het geregeld met bacon en ui uit de oven
hangop met kletskoppen en caramelsaus stem!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Appeltaart of hangop met kletskoppen en caramelsaus??
Steer, lees je dit??????quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaad
Oja als mensen nog willen meerijden vanuit brabant, let me know
Ok, dan is dat unaniemquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hangop met kletskoppen en caramelsaus stem!
Komt goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef DarkElf het volgende:
ach joh er zeggen vast nog genoeg mensen af, zo gaat dat blijkbaar
Ik vind alles best, zolang je maar geen bak ijs meebrengt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Maar ik kan niet koken dus zal ik dan maar voor de drank zorgen?
Psies. Lein + Isa = dikke fun. Maakt niet uit wie erbij komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Komt goed
Lein en ik zeiden al: wij zijn er, da's altijd leuk, de rest is extra
Of iets uit een pakje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang je maar geen bak ijs meebrengt.
Ja, lekker is dat, dat win ik nooit met mijn poffertquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeh! We kunnen ook een wedstrijd doen! De maker van het gerecht dat het best gewaardeerd word, krijgt een fles whisky?
Echte Hollandsche jeneverquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Sarabi het volgende:
Maar ik kan niet koken dus zal ik dan maar voor de drank zorgen?
Mijn hangop maakt nu al meer kans jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat, dat win ik nooit met mijn poffert
Een bak ijs? Wie brengt er nou een bak ijs mee naar een meeting?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alles best, zolang je maar geen bak ijs meebrengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja doe dat want dan kan ik appeltaart makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hangop met kletskoppen en caramelsaus stem!
Kruidenbitter....cranberrywijnquote:
Ja, dat is al een stuk beter! Bittertjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kruidenbitter....cranberrywijn
Zo'n beetje alle bekende biersoorten!
Advocaat, hmmm
Eh, tadaa! http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_dranken
nou moequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt goed
Lein en ik zeiden al: wij zijn er, da's altijd leuk, de rest is extra
* Sarabi checkt haar bankrekeningquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kruidenbitter....cranberrywijn
Zo'n beetje alle bekende biersoorten!
Advocaat, hmmm
Eh, tadaa! http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_dranken
wat vinden jullie heel vies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oeh! We kunnen ook een wedstrijd doen! De maker van het gerecht dat het best gewaardeerd word, krijgt een fles whisky?
Ik heb het goedkoopste gerecht al gekozenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi checkt haar bankrekening
Oké ik ga wel iets koken
Ik ken het niet eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
http://nederlandculinair.(...)tse-anijslikeur.html inspiratie? En Drents he!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
3/4e liter brandewijn voor 4 personen?
Isa! Kan ik blijven slapen?
Met of zonder kaas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
3/4e liter brandewijn voor 4 personen?
Isa! Kan ik blijven slapen?
Ja bij ons is het ook al een slagveld van ziekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Op komst?? Onze klassen zijn allemaal half leeg(behalve die van mij natuurlijk, ik had er maar 1 ziek
)
Ik las al dat er een heuse griepgolf was. Ik heb nergens last van en hoop ook niet ziek te worden zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja bij ons is het ook al een slagveld van zieken
Het hele huis heeft NOROquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja bij ons is het ook al een slagveld van zieken
Wij eten altijd lekker. Zo zonde als je iets vies eet nlquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Vertel mij watquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij eten altijd lekker. Zo zonde als je iets vies eet nl
* Bluezz gaat langs bij vuilnisopslag Bloemendaalquote:
jamaar: bijzonder lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij eten altijd lekker. Zo zonde als je iets vies eet nl
Jup, is weer goed mis. Hoop dat ik dit jaar die ellende ook kan ontlopen. Vorig jaar al flink de Mexicaanse griep gehad en dat was echt heul niet tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al dat er een heuse griepgolf was. Ik heb nergens last van en hoop ook niet ziek te worden zeg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat langs bij vuilnisopslag BloemendaalWant daar liggen die doorgegaarde zwarte harde kletsterts van ons
Nou, als juf het ontlopen is anders behoorlijk lastigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Jup, is weer goed mis. Hoop dat ik dit jaar die ellende ook kan ontlopen. Vorig jaar al flink de Mexicaanse griep gehad en dat was echt heul niet tof
The horrorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Het hele huis heeft NOROEn daar was ik ws. ook door geveld
Na mijn ziekmelding ongeveer begon iedereen te kotsen en te diarree'en
brrrquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror![]()
Ik heb de laatste noro in het verpleeghuis nog op mijn netvlies staan en dat is inmiddels al zo'n 13 jaar geledenwát een ramp zeg, heb je iedereen fris en schoon begint nr 1 vd gang overnieuw en dat een paar dagen achter elkaar
ik vind boerenkool minstens net zo lekker als biefstukquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef freecell het volgende:
[..]
jamaar: bijzonder lekker
Biefstuk enzo
Wij aten stamppot boerenkool, heerlijk, maar wat gewoner
En wij zijn alweer ontgriept
Er bij blijven? Mens, je mot er BOVENOP zitten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet er ook wel bij blijven he
Voor het beste resultaat, ik weet hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet er ook wel bij blijven he
Ja dat zou je wel zeggen.. bij mij werkt dat alleen niet echt helaas. Krijg het toch vaak te pakken helaas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als juf het ontlopen is anders behoorlijk lastigVolgens mij hebben alle leraren basisonderwijs een geweldig immuunsysteem na een paar jaar werken voor de klas.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind boerenkool minstens net zo lekker als biefstuk
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
The horror![]()
Ik heb de laatste noro in het verpleeghuis nog op mijn netvlies staan en dat is inmiddels al zo'n 13 jaar geledenwát een ramp zeg, heb je iedereen fris en schoon begint nr 1 vd gang overnieuw en dat een paar dagen achter elkaar
Omdat t zo lekker isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
Waarom blijf ik erin trappen.....
Roomijs eten
En ik wéét dat ik er van ga kotsen
ook een medelevende brrr van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Ik snap ook niet wat het isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat t zo lekker isJe wilt weten of je er echt niet tegen kan, provoceren die hap
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrièrequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrière
De Grote Golfquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Wat een timingquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Nou! Vandaag weer te weinig gegeten èn nog ijs in de diepvriesquote:
In- of exclusief boerenkool?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef freecell het volgende:
Van roomijs, ja
Ongeveer 5 minuten na mijn post
Het huis waar moeders woont is gesloten voor bezoek! vanwege NORO.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Das heul niet Hollandschquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
Dan wil ik wel verse tapenade-pesto maken en ciabatta meenemen.
Is er een oven beschikbaar voor 10 min?
Daarin zit toch ook roomijs ? !quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef freecell het volgende:
Nog iemand die zich afvroeg waarom ik geen milkshakes lust?
Je kan enkel jezelf te oud vinden voor een gezelschap AnneX, andersom nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
affijn: mijn invoer zoek want de pm van z80 kwam erdoorheen.
Ja leuke uitnodiging in een plots volle mailbox.
Even overleggen met mn. AnneX ivm een verjaardag elders.
Toevallig net vanmorgen hem verteld over de verschillende mensen en achtergronden
in de SC.
Hij eet er lekker van (soms).
En gut: óf vinden jullie mij te oud? bedenk ik mij. Het scheelt wel 1-2 generaties!![]()
oh jee is het weer zo erg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik' aan het kijken.
Whoei.
Yayquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg kinders, ik schijn ook wel te komen de 5eGeen idee wat er gekookt gaat worden of zal ik gewoon gezelligheid brengen en komen eten?
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik ik mishandel mijn kind' aan het kijken.
Whoei.
Hollandsch koken Peequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg kinders, ik schijn ook wel te komen de 5eGeen idee wat er gekookt gaat worden of zal ik gewoon gezelligheid brengen en komen eten?
![]()
Funquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik' aan het kijken.
Whoei.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh jee is het weer zo erg?
*kijkt Michel roux op de BBC
Okquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hollandsch koken PeeKun je best
![]()
Jum!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkGehaktbal en andijviestamp met spekkies
Zonder spekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja dat was vorige week, ik heb mij er echt druk om gemaakt toenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Kind kan er niks aan doen. Die ouders.
Oh, ik had anders ook nog een Hema bon, maar 't is erg ver.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yaydan durf ik zeker wel te komen
En hey Steerje mocht nog wel met mij meerijden
Ik bijt nog ff door, maar ik merk al dat ik een beetje boos ben op die oudersquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat was vorige week, ik heb mij er echt druk om gemaakt toen
dus ik kijk niet meer.
Wie gaat er dan ook in Maastricht wonen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik had anders ook nog een Hema bon, maar 't is erg ver.
Whaha, ik kan me het helemaal voorstellen. Het is heel slecht voor mijn hart als ik dit soort programma's ga kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bijt nog ff door, maar ik merk al dat ik een beetje boos ben op die ouders
Wow wat wordt dat programma toch mooi en leuk gefilmdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde keuken over skellupiesinteressant
Leuk, schat. Maar vergeet je het thema 'Oud Hollandsch' niet helemaal?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
affijn: mijn invoer zoek want de pm van z80 kwam erdoorheen.
Ja leuke uitnodiging in een plots volle mailbox.
Even overleggen met mn. AnneX ivm een verjaardag elders.
Toevallig net vanmorgen hem verteld over de verschillende mensen en achtergronden
in de SC.
Hij eet er lekker van (soms).
En gut: óf vinden jullie mij te oud? bedenk ik mij. Het scheelt wel 1-2 generaties!![]()
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Whaha, ik kan me het helemaal voorstellen. Het is heel slecht voor mijn hart als ik dit soort programma's ga kijken
Heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, ZWARE mishandeling idd! Wat denkt dat mens wel niet. Groente! Het moet toch niet gekker worden. Dat dat kan in Nederlandquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.
Vader in de andere kamer: 'Dit kan niet hoor! Dit is te erg. Hoeveel happen heeft ze al gehad? Vier? Vijf? Ik ga er heen om er wat van te zeggen!'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.
Vader in de andere kamer: 'Dit kan niet hoor! Dit is te erg. Hoeveel happen heeft ze al gehad? Vier? Vijf? Ik ga er heen om er wat van te zeggen!'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ZWARE mishandeling idd! Wat denkt dat mens wel niet. Groente! Het moet toch niet gekker worden. Dat dat kan in Nederland
Je ziet in ieder geval wel heel duidelijk hoe het niet moetquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Door dit soort programma's te kijken ben ik later bang om kinderen te nemen
Oh, bij ons moet je alleen je handen desinfecteren voor en na bezoek. En that's itquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef AnneX het volgende:
Het huis waar moeders woont is gesloten voor bezoek! vanwege NORO.
Duur : tot volgende week vrijdag.
Zijzelf is ook behoorlijk ziek en verzwakt nu.
Ander huis van dezlefde stichting is al 7 zeven weken dicht ! voor bezoek dan.
Buurvrouw wil zaterdag as. haar man een dagje thuis voor familiefeestje. Mmmm
Het was een grapje hequote:
Onze hond eet gezonder. Zo slecht zou je het niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Door dit soort programma's te kijken ben ik later bang om kinderen te nemen om een kind op te gaan voeden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
hmm, misschien moet ik dan maar een stamppot op het menu gooien.
Dat was het enige stukje dat ik gezien hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Must... micromanage... microsteer....quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onze hond eet gezonder. Zo slecht zou je het niet doen lijkt me.
Ik zou gehaktballetjes doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het was een grapje he
Maar ik denk dat ik voor die gehaktballen opteer
oeh heerlijk!! favo snacks wat mij betreftquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn bijdrage aan de meet bij Isa:
• Warme hemaworst
• Blokjes Stolwijkse Boeren belegen kaas
Met een kloddertje mosterd en wat *drumroll* augurk
Wat is dat voor speciale kaas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn bijdrage aan de meet bij Isa:
• Warme hemaworst
• Blokjes Stolwijkse Boeren belegen kaas
Met een kloddertje mosterd en wat *drumroll* augurk
Whateverquote:
Of familiesoep!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
hmm, misschien moet ik dan maar een stamppot op het menu gooien.
Hmm, dat is nog een beter idee eigenlijkquote:
Hmm, klinkt lekker...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Smelt op de tong, echte zoutkristallen, hemels en gewoon hier op de markt verkrijgbaar
ja zag haar op het nieuwsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kennen jullie de schele buidelrat al? Té schattig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
* denkt verder na over hollandsche keuken...
Voor iedereen een kroket?
Moet ik dan de frituurpan schoonmaken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Nee, FF krijgt een McKroket.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar isquote:
Elke week terug naar het dorp, eventueel Zwager of je Pa inschakelen om kaassie te kopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar is![]()
Het gaat wel erg over de vorm en de beelden en niet zo heel erg om de inhoud bij Klootwijk. Maar leuk programma altijd om te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow wat wordt dat programma toch mooi en leuk gefilmdvalt me nu weer op!
Typerend dat er eerst wordt gezegd dat schaal en schelpdieren goed voor het brein is, en de eerste de beste zeeuwse visser ze niet lustquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde keuken over skellupiesinteressant
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur starenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam zit de muur te likken.. raar dier is het soms
Ja, muurstaren kunnen katten idd heel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur staren
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit dan :
http://humortv.vara.nl/wa.343822.braindraining.html
andijviestamppot hoort niet met gekookte andijviequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat iemand andijviestamp maken? toch wel met gekookte andijvie he?
foto??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan voor 22euro een heel setje
Thijs maakt al familiesoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
weet nog niet of ik kom maar witlof ham/kaas is beetje moeilijk mee te nemen he?
of een pan snert? maar dan lusten jullie daarna niks meer...
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uit de kerstcollectie
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A3_A32_415506/
Ja, zit echt heerlijk en een van de weinige 'goedkope' merken die mijn maat heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen naar vriendje psychi vertellen hoe ik de eerste week (deze week) ben doorgekomen zonder medicijnen... ik had wel een voorbeeldige week
Thanx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een toffe beha Saar! zag vandaag bij Livera ook een nepperd hangen
haha ik bedoel een week zonder anti dep en dan dit gedoe met app en baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!
(dat rotte gevoel is misschien jammer, maar ik hoop dat je vriend de psych je daar nu gewoon mee gaat helpen ipv alleen pillen toestoppen)
Mag ook wel als het 10x zo duur isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Sapph heb ik geprobeerd maar md zit to h echt wrl veeeele malen beter
geen loonsverhoging. aangegeven dat hij mij zelfs wilde verlagen naar 2,5 dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is 't afgelopen FFT? Met je baas?
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik bedoel een week zonder anti dep en dan dit gedoe met app en baan
en dus maar fijn over je heen laten lopen?quote:en mn ouders vinden dat assertieve juist niet goed. ik moet de wijste en de rustigste zijn
heb ik tegen ze gezegd maar zij zien het anders. ik mag wel als ik echt wegga mn middelvinger naar em opsteken haha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook
[..]
en dus maar fijn over je heen laten lopen?Volgens mij ben je nu veel beter bezig dan dat je alles maar laat gebeuren. Het is even door de zure appel heen bijten, maar als je dat niet doet verandert er ook nooit wat ten goede..
Soms is het helemaal niet erg niet aardig gevonden te worden.. hangt er maar helemaal van af wie en welke situatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik tegen ze gezegd maar zij zien het anders. ik mag wel als ik echt wegga mn middelvinger naar em opsteken haha.
assertief is goed tot op bepaalde hoogte. je moet het ook niet overdrijven anders word je geen prettig mens
quote:
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ook wel als het 10x zo duur is
als iemand onredelijk doet dan zeg ik daar wat van (zoals ik al vaker tegen baas heb gezegd).quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms is het helemaal niet erg niet aardig gevonden te worden.. hangt er maar helemaal van af wie en welke situatie.
en laat je vervolgens afschepen met een antwoord waardoor je geen steek verder mee komt.. (gezien je loon-verhaal).quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als iemand onredelijk doet dan zeg ik daar wat van (zoals ik al vaker tegen baas heb gezegd).
De kloothommel! Je weet dat hij dat niet kan doen hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen loonsverhoging. aangegeven dat hij mij zelfs wilde verlagen naar 2,5 dag
nee ik zei toch dat ik er niet meer wilde werken? ik kan niet bij iemand werken die geen waarde in me zietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en laat je vervolgens afschepen met een antwoord waardoor je geen steek verder mee komt.. (gezien je loon-verhaal).
Vente-Exclusivequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
valt wel mee hoorals je de adresjes en sales weet te vinden
Ja nu! Daarom zei ik eerder ook dat je goed bezig was nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik zei toch dat ik er niet meer wilde werken? ik kan niet bij iemand werken die geen waarde in me ziet
dat weet hij zelf ook. hij zei dat hij al een tijdje met het idee rondhobbelde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kloothommel! Je weet dat hij dat niet kan doen hè?
Verder zijn alleen over-assertieve mensen vervelend. Maar zover ben je nog láng niet
Dat concurrentiebeding lijkt me nauwelijks serieus te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
uitzendbureaus heb ik vroeger al geprobeerd Znu met crisis enzo willen werkgevers dat denk niet meer omdat ze dan nóg meer moeten betalen voor nieuw personeel. en 9 van de 10 bureaus deed geen reet voor me. ik ga eerst denk kijken in de nootjeswereld en fuck mn concurrentiebeding dat ik bij geen één bedrijf mag werken waar nootjesbedrijf iets mee te maken heeft (gehad) want anders 500 euro boete per dag. als ie dat waagt....
Holy crapquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
filmpje uit 2009 toen Windows 7 er was; werd in Japan de Windows 7 Whopper geïntroduceerdkijk dat vet
Klinkt inderdaad als een onmogelijk contract. Tenzij je echt de bedrijfsgeheimen doorverkoopt, mag je best bij een 'gerelateerd' bedrijf werken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Dat concurrentiebeding lijkt me nauwelijks serieus te nemen.
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een onmogelijk contract. Tenzij je echt de bedrijfsgeheimen doorverkoopt, mag je best bij een 'gerelateerd' bedrijf werken.
Amai zeg.
ook de omzet en kortingen behoren tot de bedrijfsgeheimen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?![]()
![]()
Sorry
No offence, FFT
wat bedoel je met op mijn niveau?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?![]()
![]()
Sorry
No offence, FFT
het komt wel. alleen vandaag ff niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
FF je hebt nu al jaren meer ervaring. Het is onzin dat uitzendbureaus je bij voorbaat niet gaan helpen.
Wat een valkuil nu is, is bij *voorbaat* zeggen: 'Nee, dat kan niet, want ik denk dat... of: ik heb vroeger geprobeerd, en'
Dan sluit je dingen uit zonder het gedaan te hebben. Dan is het mislukt in je hoofd, maar je moet het in het echt doen.
Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoeringquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat bedoel je met op mijn niveau?
Ik wil ook niet zeggen dat je het vandaag nog moet doen (je hebt nog 1 uur en 2 minutenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het komt wel. alleen vandaag ff niet.
Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bedoelt P. nou? is het lullig?
Nee johquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bedoelt P. nou? is het lullig?
Jij hebt goed gelezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt is
Of beidequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt goed gelezenOf je snapt me gewoon
Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever
best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoeringHoe lager je zit, hoe minder bedrijfsgeheimen je vermoedelijk kent en dus minder makkelijk je aan dat malle concurrentiebeding gehouden kan worden.
ik weet heel veel, ook over zijn priveleven. zit naast em dus wat wil je..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever
dat is typisch baas.. het salaris. dat heeft niks met mij te makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaal![]()
De rechter die dit moet behandelen lacht die werkgever van haar vierkant uit
*zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?
Slapie DEquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd voor bed, Hugh's fish fight was weer verhelderend op sommige punten.
Goed om te zien dat de petitie nu al door 140 K plus mensen getekend is,
dat niet nee, maar je begon over bedrijfsgeheimenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*zucht*
Draag jij verantwoording voor tactische en strategische beslissingen binnen deze geweldige wereldondernemingOf ben jij slechts een loonslaafje die netjes doet wat de baas zegt dat je moet doen?
Ok, FFT...ik geef het opquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is typisch baas.. het salaris. dat heeft niks met mij te maken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slapie DE
En nogvoor alle schoonzusnarigheden
Ik schaar bedrijfsgeheimen onder het kopje "verantwoordelijk voor tactische en strategische beslissingen". Misschien mijn foutquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat niet nee, maar je begon over bedrijfsgeheimen
nee het was hartstikke positief bedoeld met die drie 'ik lig in een scheur smileys'quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok, FFT...ik geef het opAls jij het zo graag negatief wilt opvatten, is dat helemaal jouw zaak nu! Ik ga eens even kijken of ik nog wat gehakt kan omvormen tot een paar hamburgers
dat is iets heel anders jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik schaar bedrijfsgeheimen onder het kopje "verantwoordelijk voor tactische en strategische beslissingen". Misschien mijn fout
Het was dan ook een garpjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ho ho ik doe niet asn de nepperds!
Wederom, jouw blik op mijn post! Als zowel ik ALS Sarabi nou zeggen dat het niet negatief bedoeld is, mag je dat ook best geloven hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee het was hartstikke positief bedoeld met die drie 'ik lig in een scheur smileys'
komt door dat no offence wat erachter stond maar als ik bv zou zeggen; je bent een boerenlulquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wederom, jouw blik op mijn post! Als zowel ik ALS Sarabi nou zeggen dat het niet negatief bedoeld is, mag je dat ook best geloven hoor
Juist als de economie weer een beetje aantrekt worden er uitzendkrachten gevraagd omdat bedrijven het nog niet aandurven om vaste mensen in dienst te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
uitzendbureaus heb ik vroeger al geprobeerd Znu met crisis enzo willen werkgevers dat denk niet meer omdat ze dan nóg meer moeten betalen voor nieuw personeel. en 9 van de 10 bureaus deed geen reet voor me. ik ga eerst denk kijken in de nootjeswereld en fuck mn concurrentiebeding dat ik bij geen één bedrijf mag werken waar nootjesbedrijf iets mee te maken heeft (gehad) want anders 500 euro boete per dag. als ie dat waagt....
Dat is appels met peren vergelijken wat mij betreftquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt door dat no offence wat erachter stond maar als ik bv zou zeggen; je bent een boerenlul![]()
![]()
no offence hoor
dan is dat ook niet positief meer
Dus ik kan deel 3 ook al gaan binnenhengelen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd voor bed, Hugh's fish fight was weer verhelderend op sommige punten.
Goed om te zien dat de petitie nu al door 140 K plus mensen getekend is,
mn CV op monsterboard staat er al heel wat jaar en nooit reactie gehad. kan em wel updaten hoor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist als de economie weer een beetje aantrekt worden er uitzendkrachten gevraagd omdat bedrijven het nog niet aandurven om vaste mensen in dienst te nemen.
Dus juist nu is de markt en de vraag naar uitzendkrachten heel erg hoog.
Sowieso jouw CV updaten en je inschrijven bij een aantal uitzendbureau's, je CV ook op Internet bij vacaturesites (Monsterboard, Nationale Vacaturebank etc) plaatsen en je eventueel inschrijven bij W&S-bureau's.
Mijn eerdere aanbod om je daarbij te helpen, qua presentatie en CV blijft staan.
ok nou dan heb ik dat in mijn gevoeligheid verkeerd opgepiktquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken wat mij betreft
ik vond je opmerking anders ook niet bepaald "handig".quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken wat mij betreft
Je hebt dus nu jaren méér ervaring.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn CV op monsterboard staat er al heel wat jaar en nooit reactie gehad. kan em wel updaten hoor..
maar uitzendkrachten zijn dan bv voor 6 maanden en dan kun je weer opzouten... ik weet niet; werk liever direct bij een bedrijf
Je CV moet je sowieso updaten omdat je weer meer en andere ervaring hebt opgedaan als een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
mn CV op monsterboard staat er al heel wat jaar en nooit reactie gehad. kan em wel updaten hoor..
maar uitzendkrachten zijn dan bv voor 6 maanden en dan kun je weer opzouten... ik weet niet; werk liever direct bij een bedrijf
Zit te wachten totdat ze het bij de Kruitvad gaan verkopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik nog even inhaken op de opmerking van je moeder FFT ; nl. dat ik dat heel erg afkeur?
Anti dep is geen asperientje tegen de hoofdpijn waar je maar mee mag spelen en innemen omdat je even wat tegenslagen in je leven hebt en even afbouwen als het een paar weken lekker gaat!!
tuurlijk mag je inhakenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik nog even inhaken op de opmerking van je moeder FFT ; nl. dat ik dat heel erg afkeur?
Anti dep is geen asperientje tegen de hoofdpijn waar je maar mee mag spelen en innemen omdat je even wat tegenslagen in je leven hebt en even afbouwen als het een paar weken lekker gaat!!
eens, dat je je kut voelt is heel wat anders dan een depressie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
nogmaals.. komt denk omdat ik er vandaag nog niet over wil nadenken. en ik doe het heus snel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt dus nu jaren méér ervaring.
Of ze nemen je vast aan. 6 maanden uitzendkracht = meer ervaring = veel beter dan 6 maanden met een uitkering thuis zitten.
Dit was wat ik bedoel met bij voorbaat negatief denken en uitsluiten, terwijl het een zeer logische en goede weg is naar een mooie vaste baan.
bedrijven gebruiken uitzendburos vaak om voor hun nieuwe personeel te zoeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat wil je zélf ? Dat is denk ik nóg belangrijkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
tuurlijk mag je inhakenik zeg gewoon tegen de arts wat er is gebeurd en ik wacht zijn advies af. hij is deskundig hierin. ik laat wel weten wat het word.
Spread tha word, Beerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:
eens, dat je je kut voelt is heel wat anders dan een depressie.
Zijn zelfs mensen die menen dat je ze recreatief kan gebruiken, en verkopen ze in smartshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |