Ja, muurstaren kunnen katten idd heel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur staren
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit dan :
http://humortv.vara.nl/wa.343822.braindraining.html
andijviestamppot hoort niet met gekookte andijviequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat iemand andijviestamp maken? toch wel met gekookte andijvie he?
foto??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan voor 22euro een heel setje
Thijs maakt al familiesoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
weet nog niet of ik kom maar witlof ham/kaas is beetje moeilijk mee te nemen he?
of een pan snert? maar dan lusten jullie daarna niks meer...
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uit de kerstcollectie
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A3_A32_415506/
Ja, zit echt heerlijk en een van de weinige 'goedkope' merken die mijn maat heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen naar vriendje psychi vertellen hoe ik de eerste week (deze week) ben doorgekomen zonder medicijnen... ik had wel een voorbeeldige week
Thanx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een toffe beha Saar! zag vandaag bij Livera ook een nepperd hangen
haha ik bedoel een week zonder anti dep en dan dit gedoe met app en baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!
(dat rotte gevoel is misschien jammer, maar ik hoop dat je vriend de psych je daar nu gewoon mee gaat helpen ipv alleen pillen toestoppen)
Mag ook wel als het 10x zo duur isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Sapph heb ik geprobeerd maar md zit to h echt wrl veeeele malen beter
geen loonsverhoging. aangegeven dat hij mij zelfs wilde verlagen naar 2,5 dagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is 't afgelopen FFT? Met je baas?
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik bedoel een week zonder anti dep en dan dit gedoe met app en baan
en dus maar fijn over je heen laten lopen?quote:en mn ouders vinden dat assertieve juist niet goed. ik moet de wijste en de rustigste zijn
heb ik tegen ze gezegd maar zij zien het anders. ik mag wel als ik echt wegga mn middelvinger naar em opsteken haha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook
[..]
en dus maar fijn over je heen laten lopen?Volgens mij ben je nu veel beter bezig dan dat je alles maar laat gebeuren. Het is even door de zure appel heen bijten, maar als je dat niet doet verandert er ook nooit wat ten goede..
Soms is het helemaal niet erg niet aardig gevonden te worden.. hangt er maar helemaal van af wie en welke situatie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik tegen ze gezegd maar zij zien het anders. ik mag wel als ik echt wegga mn middelvinger naar em opsteken haha.
assertief is goed tot op bepaalde hoogte. je moet het ook niet overdrijven anders word je geen prettig mens
quote:
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ook wel als het 10x zo duur is
als iemand onredelijk doet dan zeg ik daar wat van (zoals ik al vaker tegen baas heb gezegd).quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms is het helemaal niet erg niet aardig gevonden te worden.. hangt er maar helemaal van af wie en welke situatie.
en laat je vervolgens afschepen met een antwoord waardoor je geen steek verder mee komt.. (gezien je loon-verhaal).quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als iemand onredelijk doet dan zeg ik daar wat van (zoals ik al vaker tegen baas heb gezegd).
De kloothommel! Je weet dat hij dat niet kan doen hè?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen loonsverhoging. aangegeven dat hij mij zelfs wilde verlagen naar 2,5 dag
nee ik zei toch dat ik er niet meer wilde werken? ik kan niet bij iemand werken die geen waarde in me zietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en laat je vervolgens afschepen met een antwoord waardoor je geen steek verder mee komt.. (gezien je loon-verhaal).
Vente-Exclusivequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
valt wel mee hoorals je de adresjes en sales weet te vinden
Ja nu! Daarom zei ik eerder ook dat je goed bezig was nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik zei toch dat ik er niet meer wilde werken? ik kan niet bij iemand werken die geen waarde in me ziet
dat weet hij zelf ook. hij zei dat hij al een tijdje met het idee rondhobbelde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kloothommel! Je weet dat hij dat niet kan doen hè?
Verder zijn alleen over-assertieve mensen vervelend. Maar zover ben je nog láng niet
Dat concurrentiebeding lijkt me nauwelijks serieus te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
uitzendbureaus heb ik vroeger al geprobeerd Znu met crisis enzo willen werkgevers dat denk niet meer omdat ze dan nóg meer moeten betalen voor nieuw personeel. en 9 van de 10 bureaus deed geen reet voor me. ik ga eerst denk kijken in de nootjeswereld en fuck mn concurrentiebeding dat ik bij geen één bedrijf mag werken waar nootjesbedrijf iets mee te maken heeft (gehad) want anders 500 euro boete per dag. als ie dat waagt....
Holy crapquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
filmpje uit 2009 toen Windows 7 er was; werd in Japan de Windows 7 Whopper geïntroduceerdkijk dat vet
Klinkt inderdaad als een onmogelijk contract. Tenzij je echt de bedrijfsgeheimen doorverkoopt, mag je best bij een 'gerelateerd' bedrijf werken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Dat concurrentiebeding lijkt me nauwelijks serieus te nemen.
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een onmogelijk contract. Tenzij je echt de bedrijfsgeheimen doorverkoopt, mag je best bij een 'gerelateerd' bedrijf werken.
Amai zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |