Whateverquote:
Of familiesoep!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
hmm, misschien moet ik dan maar een stamppot op het menu gooien.
Hmm, dat is nog een beter idee eigenlijkquote:
Hmm, klinkt lekker...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Smelt op de tong, echte zoutkristallen, hemels en gewoon hier op de markt verkrijgbaar
ja zag haar op het nieuwsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kennen jullie de schele buidelrat al? Té schattig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
* denkt verder na over hollandsche keuken...
Voor iedereen een kroket?
Moet ik dan de frituurpan schoonmaken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Nee, FF krijgt een McKroket.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar isquote:
Elke week terug naar het dorp, eventueel Zwager of je Pa inschakelen om kaassie te kopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar is![]()
Het gaat wel erg over de vorm en de beelden en niet zo heel erg om de inhoud bij Klootwijk. Maar leuk programma altijd om te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow wat wordt dat programma toch mooi en leuk gefilmdvalt me nu weer op!
Typerend dat er eerst wordt gezegd dat schaal en schelpdieren goed voor het brein is, en de eerste de beste zeeuwse visser ze niet lustquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde keuken over skellupiesinteressant
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur starenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam zit de muur te likken.. raar dier is het soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |