Ja dat zou je wel zeggen.. bij mij werkt dat alleen niet echt helaas. Krijg het toch vaak te pakken helaas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als juf het ontlopen is anders behoorlijk lastigVolgens mij hebben alle leraren basisonderwijs een geweldig immuunsysteem na een paar jaar werken voor de klas.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind boerenkool minstens net zo lekker als biefstuk
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
The horror![]()
Ik heb de laatste noro in het verpleeghuis nog op mijn netvlies staan en dat is inmiddels al zo'n 13 jaar geledenwát een ramp zeg, heb je iedereen fris en schoon begint nr 1 vd gang overnieuw en dat een paar dagen achter elkaar
Omdat t zo lekker isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
Waarom blijf ik erin trappen.....
Roomijs eten
En ik wéét dat ik er van ga kotsen
ook een medelevende brrr van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Ik snap ook niet wat het isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat t zo lekker isJe wilt weten of je er echt niet tegen kan, provoceren die hap
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrièrequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrière
De Grote Golfquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Wat een timingquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Nou! Vandaag weer te weinig gegeten èn nog ijs in de diepvriesquote:
In- of exclusief boerenkool?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef freecell het volgende:
Van roomijs, ja
Ongeveer 5 minuten na mijn post
Het huis waar moeders woont is gesloten voor bezoek! vanwege NORO.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Das heul niet Hollandschquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
Dan wil ik wel verse tapenade-pesto maken en ciabatta meenemen.
Is er een oven beschikbaar voor 10 min?
Daarin zit toch ook roomijs ? !quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef freecell het volgende:
Nog iemand die zich afvroeg waarom ik geen milkshakes lust?
Je kan enkel jezelf te oud vinden voor een gezelschap AnneX, andersom nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
affijn: mijn invoer zoek want de pm van z80 kwam erdoorheen.
Ja leuke uitnodiging in een plots volle mailbox.
Even overleggen met mn. AnneX ivm een verjaardag elders.
Toevallig net vanmorgen hem verteld over de verschillende mensen en achtergronden
in de SC.
Hij eet er lekker van (soms).
Dan wil ik wel verse tapenade-pesto maken en ciabatta meenemen.
Is er een oven beschikbaar voor 10 min?
En gut: óf vinden jullie mij te oud? bedenk ik mij. Het scheelt wel 1-2 generaties!![]()
oh jee is het weer zo erg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik' aan het kijken.
Whoei.
Yayquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg kinders, ik schijn ook wel te komen de 5eGeen idee wat er gekookt gaat worden of zal ik gewoon gezelligheid brengen en komen eten?
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik ik mishandel mijn kind' aan het kijken.
Whoei.
Hollandsch koken Peequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg kinders, ik schijn ook wel te komen de 5eGeen idee wat er gekookt gaat worden of zal ik gewoon gezelligheid brengen en komen eten?
![]()
Funquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
'Help mijn kind is te dik' aan het kijken.
Whoei.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh jee is het weer zo erg?
*kijkt Michel roux op de BBC
Okquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hollandsch koken PeeKun je best
![]()
Jum!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkGehaktbal en andijviestamp met spekkies
Zonder spekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkGehaktbal en andijviestamp met spekkies
ja dat was vorige week, ik heb mij er echt druk om gemaakt toenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Kind kan er niks aan doen. Die ouders.
Oh, ik had anders ook nog een Hema bon, maar 't is erg ver.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yaydan durf ik zeker wel te komen
En hey Steerje mocht nog wel met mij meerijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |