Jup, is weer goed mis. Hoop dat ik dit jaar die ellende ook kan ontlopen. Vorig jaar al flink de Mexicaanse griep gehad en dat was echt heul niet tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al dat er een heuse griepgolf was. Ik heb nergens last van en hoop ook niet ziek te worden zeg
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat langs bij vuilnisopslag BloemendaalWant daar liggen die doorgegaarde zwarte harde kletsterts van ons
Nou, als juf het ontlopen is anders behoorlijk lastigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Jup, is weer goed mis. Hoop dat ik dit jaar die ellende ook kan ontlopen. Vorig jaar al flink de Mexicaanse griep gehad en dat was echt heul niet tof
The horrorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Het hele huis heeft NOROEn daar was ik ws. ook door geveld
Na mijn ziekmelding ongeveer begon iedereen te kotsen en te diarree'en
brrrquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror![]()
Ik heb de laatste noro in het verpleeghuis nog op mijn netvlies staan en dat is inmiddels al zo'n 13 jaar geledenwát een ramp zeg, heb je iedereen fris en schoon begint nr 1 vd gang overnieuw en dat een paar dagen achter elkaar
ik vind boerenkool minstens net zo lekker als biefstukquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef freecell het volgende:
[..]
jamaar: bijzonder lekker
Biefstuk enzo
Wij aten stamppot boerenkool, heerlijk, maar wat gewoner
En wij zijn alweer ontgriept
Er bij blijven? Mens, je mot er BOVENOP zitten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet er ook wel bij blijven he
Voor het beste resultaat, ik weet hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
je moet er ook wel bij blijven he
Ja dat zou je wel zeggen.. bij mij werkt dat alleen niet echt helaas. Krijg het toch vaak te pakken helaas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als juf het ontlopen is anders behoorlijk lastigVolgens mij hebben alle leraren basisonderwijs een geweldig immuunsysteem na een paar jaar werken voor de klas.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind boerenkool minstens net zo lekker als biefstuk
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Bluezz het volgende:
The horror![]()
Ik heb de laatste noro in het verpleeghuis nog op mijn netvlies staan en dat is inmiddels al zo'n 13 jaar geledenwát een ramp zeg, heb je iedereen fris en schoon begint nr 1 vd gang overnieuw en dat een paar dagen achter elkaar
Omdat t zo lekker isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef freecell het volgende:
Waarom blijf ik erin trappen.....
Roomijs eten
En ik wéét dat ik er van ga kotsen
ook een medelevende brrr van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Ik snap ook niet wat het isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat t zo lekker isJe wilt weten of je er echt niet tegen kan, provoceren die hap
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrièrequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bij ons is de golf alweer voorbij. En omdat het op 6 van de 7 afdelingen heerst, mag je gewoon overal komen en zijn er ook gewoon centrale activiteiten, voor de bewoners die niet aan de schijterij en/of kotseritis zijn. Want ja, bijna iedereen is er al aan bloodgesteld
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef TAV74 het volgende:
hmm, klinkt niet echt als een hoogtepunt in je carrière
De Grote Golfquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Wat een timingquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want tijdens de Grote Golf was ik vrij
Nou! Vandaag weer te weinig gegeten èn nog ijs in de diepvriesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |