Whaha, ik kan me het helemaal voorstellen. Het is heel slecht voor mijn hart als ik dit soort programma's ga kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bijt nog ff door, maar ik merk al dat ik een beetje boos ben op die ouders
Wow wat wordt dat programma toch mooi en leuk gefilmdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde keuken over skellupiesinteressant
Leuk, schat. Maar vergeet je het thema 'Oud Hollandsch' niet helemaal?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
affijn: mijn invoer zoek want de pm van z80 kwam erdoorheen.
Ja leuke uitnodiging in een plots volle mailbox.
Even overleggen met mn. AnneX ivm een verjaardag elders.
Toevallig net vanmorgen hem verteld over de verschillende mensen en achtergronden
in de SC.
Hij eet er lekker van (soms).
Dan wil ik wel verse tapenade-pesto maken en ciabatta meenemen.
Is er een oven beschikbaar voor 10 min?
En gut: óf vinden jullie mij te oud? bedenk ik mij. Het scheelt wel 1-2 generaties!![]()
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Whaha, ik kan me het helemaal voorstellen. Het is heel slecht voor mijn hart als ik dit soort programma's ga kijken
Heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
OkGehaktbal en andijviestamp met spekkies
Ja, ZWARE mishandeling idd! Wat denkt dat mens wel niet. Groente! Het moet toch niet gekker worden. Dat dat kan in Nederlandquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.
Vader in de andere kamer: 'Dit kan niet hoor! Dit is te erg. Hoeveel happen heeft ze al gehad? Vier? Vijf? Ik ga er heen om er wat van te zeggen!'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dietiste probeert kind een hapje groente te laten eten. Kind mekkert een beetje en is zichtbaar bang, maar eet het wel op.
Vader in de andere kamer: 'Dit kan niet hoor! Dit is te erg. Hoeveel happen heeft ze al gehad? Vier? Vijf? Ik ga er heen om er wat van te zeggen!'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ZWARE mishandeling idd! Wat denkt dat mens wel niet. Groente! Het moet toch niet gekker worden. Dat dat kan in Nederland
Je ziet in ieder geval wel heel duidelijk hoe het niet moetquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Door dit soort programma's te kijken ben ik later bang om kinderen te nemen
Oh, bij ons moet je alleen je handen desinfecteren voor en na bezoek. En that's itquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef AnneX het volgende:
Het huis waar moeders woont is gesloten voor bezoek! vanwege NORO.
Duur : tot volgende week vrijdag.
Zijzelf is ook behoorlijk ziek en verzwakt nu.
Ander huis van dezlefde stichting is al 7 zeven weken dicht ! voor bezoek dan.
Buurvrouw wil zaterdag as. haar man een dagje thuis voor familiefeestje. Mmmm
Het was een grapje hequote:
Onze hond eet gezonder. Zo slecht zou je het niet doen lijkt me.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Door dit soort programma's te kijken ben ik later bang om kinderen te nemen om een kind op te gaan voeden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
hmm, misschien moet ik dan maar een stamppot op het menu gooien.
Dat was het enige stukje dat ik gezien hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Must... micromanage... microsteer....quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onze hond eet gezonder. Zo slecht zou je het niet doen lijkt me.
Ik zou gehaktballetjes doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het was een grapje he
Maar ik denk dat ik voor die gehaktballen opteer
oeh heerlijk!! favo snacks wat mij betreftquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn bijdrage aan de meet bij Isa:
• Warme hemaworst
• Blokjes Stolwijkse Boeren belegen kaas
Met een kloddertje mosterd en wat *drumroll* augurk
Wat is dat voor speciale kaas?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn bijdrage aan de meet bij Isa:
• Warme hemaworst
• Blokjes Stolwijkse Boeren belegen kaas
Met een kloddertje mosterd en wat *drumroll* augurk
Whateverquote:
Of familiesoep!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
hmm, misschien moet ik dan maar een stamppot op het menu gooien.
Hmm, dat is nog een beter idee eigenlijkquote:
Hmm, klinkt lekker...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Smelt op de tong, echte zoutkristallen, hemels en gewoon hier op de markt verkrijgbaar
ja zag haar op het nieuwsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kennen jullie de schele buidelrat al? Té schattig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
* denkt verder na over hollandsche keuken...
Voor iedereen een kroket?
Moet ik dan de frituurpan schoonmaken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Nee, FF krijgt een McKroket.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef AnneX het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar isquote:
Elke week terug naar het dorp, eventueel Zwager of je Pa inschakelen om kaassie te kopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef kaasplankje het volgende:
Echt een streekproduct van hier vlakbij. Ikheb nu al zorgen over hoe ik t ga doen als we straks in de stad wonen, ik weet in heel Rotterdam geen kaasboer te vinden waar dit verkrijgbaar is![]()
Het gaat wel erg over de vorm en de beelden en niet zo heel erg om de inhoud bij Klootwijk. Maar leuk programma altijd om te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow wat wordt dat programma toch mooi en leuk gefilmdvalt me nu weer op!
Typerend dat er eerst wordt gezegd dat schaal en schelpdieren goed voor het brein is, en de eerste de beste zeeuwse visser ze niet lustquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde keuken over skellupiesinteressant
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur starenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam zit de muur te likken.. raar dier is het soms
Ja, muurstaren kunnen katten idd heel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur staren
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit dan :
http://humortv.vara.nl/wa.343822.braindraining.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |