Ja, muurstaren kunnen katten idd heel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volkomen normaal... Xena kan vaak heel lang naar de muur staren
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit dan :
http://humortv.vara.nl/wa.343822.braindraining.html
andijviestamppot hoort niet met gekookte andijviequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
gaat iemand andijviestamp maken? toch wel met gekookte andijvie he?
foto??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan voor 22euro een heel setje
Thijs maakt al familiesoepquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
weet nog niet of ik kom maar witlof ham/kaas is beetje moeilijk mee te nemen he?
of een pan snert? maar dan lusten jullie daarna niks meer...
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uit de kerstcollectie
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A3_A32_415506/
Ja, zit echt heerlijk en een van de weinige 'goedkope' merken die mijn maat heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geinig. Goed merk ook wel meestal, Sapph..
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen naar vriendje psychi vertellen hoe ik de eerste week (deze week) ben doorgekomen zonder medicijnen... ik had wel een voorbeeldige week
Thanx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een toffe beha Saar! zag vandaag bij Livera ook een nepperd hangen
haha ik bedoel een week zonder anti dep en dan dit gedoe met app en baanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Absoluut! Mega assertief voor jou doen!! Houden zo!
(dat rotte gevoel is misschien jammer, maar ik hoop dat je vriend de psych je daar nu gewoon mee gaat helpen ipv alleen pillen toestoppen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |