Omnomquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een biefstukje op met champignonsaus
Wij waren de aardappeltjes vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef freecell het volgende:
Omnom
Aardappels ongeschild en niet voorgekookt in de oven op zijn simpelst: Aardappels in partjes, 200 graden, half uurtje met zout en paprikapoeder.
TARA eet nog niet niet zijn vingers op
Op komst?? Onze klassen zijn allemaal half leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef DarkElf het volgende:
morgen ga ik ouderwetse kippensoep makenzin in.
zo met het griepseizoen op komst is wat joodse penicilline in de vriezer hebben nooit weg
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij waren de aardappeltjes vergetenSerieus...
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Je had alleen zout en paprikapoeder gebakken??
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Ah ok, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
we wilden ook gebakken aardappels bij de biefstuk doen, maar we zijn vergeten aardappels te kopen
Gisteren de laatste aardappels geschild, nu had ik dus nieuwe moeten halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Aardappels heb ik echt altijd wel in huis.
Ja is wel erg moeilijk voor hem altijd vind ik.. Gezien zijn verstandelijke handicap is het soms lastig inschatten wat hij leuk vindt. Maar hij leest graag en goed, dus ik hoop vooral dat dit een beetje op zijn niveau is qua verhaal..quote:
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuisquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Waarom eet iedereen vandaag zo lekker
En waarom maken jullie me nú lekker met dit soort dingen en niet over twee weken oid
ok, goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja nou...omdat het eten gisteren zo vies was. En dat is het zelden bij mij thuis
Oja dat is dan wel lastig met inschatten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is wel erg moeilijk voor hem altijd vind ik.. Gezien zijn verstandelijke handicap is het soms lastig inschatten wat hij leuk vindt. Maar hij leest graag en goed, dus ik hoop vooral dat dit een beetje op zijn niveau is qua verhaal..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is dan wel lastig met inschatten.
Maar als hij graag leest en ook goed dan zal het vast wel goed komenis het ook echt deze mooie uitvoering?
Jah!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is ontzettend leuk om een mooie uitvoering van boeken te krijgen
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is ontzettend leuk om een mooie uitvoering van boeken te krijgen
Nee, maar het klinkt ok!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. spruiten met kaas en cashewnoten.. klinkt interessant, heeft iemand wel eens gehad?
Hoezo over twee weken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Waarom eet iedereen vandaag zo lekker
En waarom maken jullie me nú lekker met dit soort dingen en niet over twee weken oid
Heuj, wat heeft BabiTARACell2.0 nou eigenlijk dat ie steeds naar het ziekenhuis moet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
Serieus, mijn laptop wordt steeds ouder en de toetsen weigeren regelmatig en ik zeg soms hele gekke dingen daardoor.
Mocht ik iets heel vreemds zeggen, kijk dan even of het met een extra letter normaler is
Wel goed oor jezelf zorgen hè? Desnoods eet je alleen lekkere dingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo over twee weken?
Zo, ik ben net klaar met werken, nu even wachten tot Meneer me oppiktIk heb honingdropjes gegeten vandaag en zometeen denk ik wat salade. Mehn, wat heb ik geen trek
Imuunprobleempje en hij was heel allergisch en nu doen ze even een dubbelblind check om te kijken of hij inmiddels al tegen koemelk kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj, wat heeft BabiTARACell2.0 nou eigenlijk dat ie steeds naar het ziekenhuis moet?
die met spek in ieder geval. ook als je niet zo van spruitjes houdt want is helemaal niet bitter. wel nog een gebakken uitje erbij...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, iets om eens te proberen dus
Ik maak het geregeld met bacon en ui uit de ovenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die met spek in ieder geval. ook als je niet zo van spruitjes houdt want is helemaal niet bitter. wel nog een gebakken uitje erbij...
leuk initatiefquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:13 schreef Isabeau het volgende:
En omdat we iedereen hier hebben uitgenodigd voor de meeting kunnen we het er natuurlijk ook hier over hebben en loopt niet iedereens PM-box vol
Mensen die zijn overgeslagen zijn ook welkom
toch weer bijna een jaar geleden dat ik het heb gegeten eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak het geregeld met bacon en ui uit de oven
hangop met kletskoppen en caramelsaus stem!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Appeltaart of hangop met kletskoppen en caramelsaus??
Steer, lees je dit??????quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaad
Oja als mensen nog willen meerijden vanuit brabant, let me know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |