abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91290227
Ik ga zo maar eens naar boven.. morgen weer een dag met de apen :P ;)
pi_91290298

Slaap lekker Sun!
pi_91290325
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Slaap lekker Sun!
:D waren ze maar zo schattig ;)
pi_91290435
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D waren ze maar zo schattig ;)
Ja he O+
De kinderen bij het overblijven waar wel erg schattig vandaag, bijna verdacht....
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:45:25 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_91290686
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En op haar niveau bedrijfsgeheimen? _O- _O- _O- Sorry :@ No offence, FFT :)
ook de omzet en kortingen behoren tot de bedrijfsgeheimen.
en misschien weet FF ook wel welke kruiden mengsels gebruikt worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_91291102
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En op haar niveau bedrijfsgeheimen? _O- _O- _O- Sorry :@ No offence, FFT :)
wat bedoel je met op mijn niveau?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:52:21 #257
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91291185
Jongens ik ben echt nooit meer bijgelezen tegenwoordig, maar ik hoop dat je snel een betere baan vindt FF en verder ben ik niet gekomen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:55:28 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91291396
FF je hebt nu al jaren meer ervaring. Het is onzin dat uitzendbureaus je bij voorbaat niet gaan helpen.

Wat een valkuil nu is, is bij *voorbaat* zeggen: 'Nee, dat kan niet, want ik denk dat... of: ik heb vroeger geprobeerd, en'

Dan sluit je dingen uit zonder het gedaan te hebben. Dan is het mislukt in je hoofd, maar je moet het in het echt doen.
Confidence through competence
pi_91291492
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
FF je hebt nu al jaren meer ervaring. Het is onzin dat uitzendbureaus je bij voorbaat niet gaan helpen.

Wat een valkuil nu is, is bij *voorbaat* zeggen: 'Nee, dat kan niet, want ik denk dat... of: ik heb vroeger geprobeerd, en'

Dan sluit je dingen uit zonder het gedaan te hebben. Dan is het mislukt in je hoofd, maar je moet het in het echt doen.
het komt wel. alleen vandaag ff niet.
pi_91291527
wat bedoelt P. nou? is het lullig?
pi_91291551
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat bedoel je met op mijn niveau?
Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoering :) Hoe lager je zit, hoe minder bedrijfsgeheimen je vermoedelijk kent en dus minder makkelijk je aan dat malle concurrentiebeding gehouden kan worden.

Ik heb ooit eens meegemaakt dat een manager wegging bij een werkgever. Die werd netjes naar de deur gebracht en op staande voet op non-actief gesteld toen hij vertelde dat-ie naar de concurrent ging. Hij mocht niet eens meer dingen afronden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:57:45 #262
55709 Stereotomy
pi_91291553
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het komt wel. alleen vandaag ff niet.
Ik wil ook niet zeggen dat je het vandaag nog moet doen (je hebt nog 1 uur en 2 minuten :( :P ) maar op de vorige pagina las ik dat je al dingen ging uitsluiten, bij voorbaat, die je wel eens ontzettend zouden kunnen helpen als je het zou proberen.
pi_91291572
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt is
pi_91291590
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee joh :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:58:28 #265
55709 Stereotomy
pi_91291619
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever :?
pi_91291627
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt is
Jij hebt goed gelezen O+ Of je snapt me gewoon O+
pi_91291662
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij hebt goed gelezen O+ Of je snapt me gewoon O+
Of beide ;)
pi_91291669
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever :?
Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaal :D _O- De rechter die dit moet behandelen lacht die werkgever van haar vierkant uit _O-
pi_91291686
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoering :) Hoe lager je zit, hoe minder bedrijfsgeheimen je vermoedelijk kent en dus minder makkelijk je aan dat malle concurrentiebeding gehouden kan worden.
best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?
pi_91291759
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
ik weet heel veel, ook over zijn priveleven. zit naast em dus wat wil je..
pi_91291780
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaal :D _O- De rechter die dit moet behandelen lacht die werkgever van haar vierkant uit _O-
dat is typisch baas.. het salaris. dat heeft niks met mij te maken
pi_91291809
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?
*zucht*

Draag jij verantwoording voor tactische en strategische beslissingen binnen deze geweldige wereldonderneming :? Of ben jij slechts een loonslaafje die netjes doet wat de baas zegt dat je moet doen?
pi_91291826
zo tijd voor bed, Hugh's fish fight was weer verhelderend op sommige punten.
Goed om te zien dat de petitie nu al door 140 K plus mensen getekend is,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:02:15 #274
55709 Stereotomy
pi_91291830
Heb a la FF toch even een balans excelletje gemaakt. Weet nu waarom ik toch vrij moeizaam spaar :')_!
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:02:32 #275
55709 Stereotomy
pi_91291853
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef DarkElf het volgende:
Slapie DE :W

En nog :* voor alle schoonzusnarigheden
pi_91291870
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

*zucht*

Draag jij verantwoording voor tactische en strategische beslissingen binnen deze geweldige wereldonderneming :? Of ben jij slechts een loonslaafje die netjes doet wat de baas zegt dat je moet doen?
dat niet nee, maar je begon over bedrijfsgeheimen
pi_91291877
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is typisch baas.. het salaris. dat heeft niks met mij te maken
Ok, FFT...ik geef het op :) Als jij het zo graag negatief wilt opvatten, is dat helemaal jouw zaak nu! Ik ga eens even kijken of ik nog wat gehakt kan omvormen tot een paar hamburgers :)
pi_91291878
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Slapie DE :W

En nog :* voor alle schoonzusnarigheden
:)

trusten voor straks ook steertje :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91291914
Slaap lekker DE :W
pi_91291939
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat niet nee, maar je begon over bedrijfsgeheimen
Ik schaar bedrijfsgeheimen onder het kopje "verantwoordelijk voor tactische en strategische beslissingen". Misschien mijn fout :')
pi_91291998
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok, FFT...ik geef het op :) Als jij het zo graag negatief wilt opvatten, is dat helemaal jouw zaak nu! Ik ga eens even kijken of ik nog wat gehakt kan omvormen tot een paar hamburgers :)
nee het was hartstikke positief bedoeld met die drie 'ik lig in een scheur smileys'
pi_91292016
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik schaar bedrijfsgeheimen onder het kopje "verantwoordelijk voor tactische en strategische beslissingen". Misschien mijn fout :')
dat is iets heel anders ja
pi_91292050
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:

ho ho ik doe niet asn de nepperds!
Het was dan ook een garpje :')
pi_91292052
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee het was hartstikke positief bedoeld met die drie 'ik lig in een scheur smileys'
Wederom, jouw blik op mijn post! Als zowel ik ALS Sarabi nou zeggen dat het niet negatief bedoeld is, mag je dat ook best geloven hoor :)
pi_91292133
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wederom, jouw blik op mijn post! Als zowel ik ALS Sarabi nou zeggen dat het niet negatief bedoeld is, mag je dat ook best geloven hoor :)
komt door dat no offence wat erachter stond maar als ik bv zou zeggen; je bent een boerenlul _O- _O- _O- no offence hoor ;)
dan is dat ook niet positief meer
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:08:19 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91292195
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
uitzendbureaus heb ik vroeger al geprobeerd Z ;) nu met crisis enzo willen werkgevers dat denk niet meer omdat ze dan nóg meer moeten betalen voor nieuw personeel. en 9 van de 10 bureaus deed geen reet voor me. ik ga eerst denk kijken in de nootjeswereld en fuck mn concurrentiebeding dat ik bij geen één bedrijf mag werken waar nootjesbedrijf iets mee te maken heeft (gehad) want anders 500 euro boete per dag. als ie dat waagt.... :r
Juist als de economie weer een beetje aantrekt worden er uitzendkrachten gevraagd omdat bedrijven het nog niet aandurven om vaste mensen in dienst te nemen.
Dus juist nu is de markt en de vraag naar uitzendkrachten heel erg hoog.
Sowieso jouw CV updaten en je inschrijven bij een aantal uitzendbureau's, je CV ook op Internet bij vacaturesites (Monsterboard, Nationale Vacaturebank etc) plaatsen en je eventueel inschrijven bij W&S-bureau's.
Mijn eerdere aanbod om je daarbij te helpen, qua presentatie en CV blijft staan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91292232
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

komt door dat no offence wat erachter stond maar als ik bv zou zeggen; je bent een boerenlul _O- _O- _O- no offence hoor ;)
dan is dat ook niet positief meer
Dat is appels met peren vergelijken wat mij betreft :)
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:09:39 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91292279
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef DarkElf het volgende:
Dus ik kan deel 3 ook al gaan binnenhengelen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91292296
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Juist als de economie weer een beetje aantrekt worden er uitzendkrachten gevraagd omdat bedrijven het nog niet aandurven om vaste mensen in dienst te nemen.
Dus juist nu is de markt en de vraag naar uitzendkrachten heel erg hoog.
Sowieso jouw CV updaten en je inschrijven bij een aantal uitzendbureau's, je CV ook op Internet bij vacaturesites (Monsterboard, Nationale Vacaturebank etc) plaatsen en je eventueel inschrijven bij W&S-bureau's.
Mijn eerdere aanbod om je daarbij te helpen, qua presentatie en CV blijft staan.
mn CV op monsterboard staat er al heel wat jaar en nooit reactie gehad. kan em wel updaten hoor..
maar uitzendkrachten zijn dan bv voor 6 maanden en dan kun je weer opzouten... ik weet niet; werk liever direct bij een bedrijf
pi_91292345
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ok nou dan heb ik dat in mijn gevoeligheid verkeerd opgepikt
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:10:41 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_91292355
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ik vond je opmerking anders ook niet bepaald "handig".
lekker op een rode knop rammen.
pi_91292385
Mag ik nog even inhaken op de opmerking van je moeder FFT ; nl. dat ik dat heel erg afkeur?
Anti dep is geen asperientje tegen de hoofdpijn waar je maar mee mag spelen en innemen omdat je even wat tegenslagen in je leven hebt en even afbouwen als het een paar weken lekker gaat!!
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:11:20 #293
55709 Stereotomy
pi_91292405
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn CV op monsterboard staat er al heel wat jaar en nooit reactie gehad. kan em wel updaten hoor..
maar uitzendkrachten zijn dan bv voor 6 maanden en dan kun je weer opzouten... ik weet niet; werk liever direct bij een bedrijf
Je hebt dus nu jaren méér ervaring.

Of ze nemen je vast aan. 6 maanden uitzendkracht = meer ervaring = veel beter dan 6 maanden met een uitkering thuis zitten.

Dit was wat ik bedoel met bij voorbaat negatief denken en uitsluiten, terwijl het een zeer logische en goede weg is naar een mooie vaste baan.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:12:13 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91292468
quote:

Je CV moet je sowieso updaten omdat je weer meer en andere ervaring hebt opgedaan als een aantal jaar geleden.
Je moet jezelf verkopen en presenteren.
En tegenwoordig kom je heel vaak in vaste dienst na eerst een uitzendbaan. Informeer nou eerst maar eens bij een paar van die tenten.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:12:55 #295
55709 Stereotomy
pi_91292504
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik nog even inhaken op de opmerking van je moeder FFT ; nl. dat ik dat heel erg afkeur?
Anti dep is geen asperientje tegen de hoofdpijn waar je maar mee mag spelen en innemen omdat je even wat tegenslagen in je leven hebt en even afbouwen als het een paar weken lekker gaat!!
Zit te wachten totdat ze het bij de Kruitvad gaan verkopen }:|
pi_91292579
quote:
tuurlijk mag je inhaken ;) ik zeg gewoon tegen de arts wat er is gebeurd en ik wacht zijn advies af. hij is deskundig hierin. ik laat wel weten wat het word.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:14:39 #297
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91292624
quote:
eens, dat je je kut voelt is heel wat anders dan een depressie.
Zijn zelfs mensen die menen dat je ze recreatief kan gebruiken, en verkopen ze in smartshops.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_91292674
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt dus nu jaren méér ervaring.

Of ze nemen je vast aan. 6 maanden uitzendkracht = meer ervaring = veel beter dan 6 maanden met een uitkering thuis zitten.

Dit was wat ik bedoel met bij voorbaat negatief denken en uitsluiten, terwijl het een zeer logische en goede weg is naar een mooie vaste baan.
nogmaals.. komt denk omdat ik er vandaag nog niet over wil nadenken. en ik doe het heus snel.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:15:14 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_91292677
quote:

[..]

bedrijven gebruiken uitzendburos vaak om voor hun nieuwe personeel te zoeken.
het bedrijf kan den uit het aanbod een keuze maken, en zonder problemen "testen" voor een iets langere periode dan de standaard proeftijd.
na 6 manden mag een bedrijf een uitzendkracht overnemen/in vaste dienst nemen.
en het voordeel voor jou is dat je bij meerdere bedrijven binnen kunt kijken en ervaring op doen.
pi_91292694
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:

tuurlijk mag je inhaken ;) ik zeg gewoon tegen de arts wat er is gebeurd en ik wacht zijn advies af. hij is deskundig hierin. ik laat wel weten wat het word.
Wat wil je zélf ? Dat is denk ik nóg belangrijker ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')