ook de omzet en kortingen behoren tot de bedrijfsgeheimen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?![]()
![]()
Sorry
No offence, FFT
wat bedoel je met op mijn niveau?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En op haar niveau bedrijfsgeheimen?![]()
![]()
Sorry
No offence, FFT
het komt wel. alleen vandaag ff niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
FF je hebt nu al jaren meer ervaring. Het is onzin dat uitzendbureaus je bij voorbaat niet gaan helpen.
Wat een valkuil nu is, is bij *voorbaat* zeggen: 'Nee, dat kan niet, want ik denk dat... of: ik heb vroeger geprobeerd, en'
Dan sluit je dingen uit zonder het gedaan te hebben. Dan is het mislukt in je hoofd, maar je moet het in het echt doen.
Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoeringquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat bedoel je met op mijn niveau?
Ik wil ook niet zeggen dat je het vandaag nog moet doen (je hebt nog 1 uur en 2 minutenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het komt wel. alleen vandaag ff niet.
Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bedoelt P. nou? is het lullig?
Nee johquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
wat bedoelt P. nou? is het lullig?
Jij hebt goed gelezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door het laatste stukje kan je er vanuit gaan dat het niet lullig bedoelt is
Of beidequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt goed gelezenOf je snapt me gewoon
Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever
best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zit laag in de verantwoordelijkheid voor de bedrijfsvoeringHoe lager je zit, hoe minder bedrijfsgeheimen je vermoedelijk kent en dus minder makkelijk je aan dat malle concurrentiebeding gehouden kan worden.
ik weet heel veel, ook over zijn priveleven. zit naast em dus wat wil je..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, er hoeft maar een klapper met bedrijfsgeheimen naast FF's laatje met chips te zitten en je weet toch al potentieel strategisch belangrijke informatie van je werkgever
dat is typisch baas.. het salaris. dat heeft niks met mij te makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah, maar kom op...dat soort dingen zijn toch gekoppeld aan een bepaalde salarisschaal![]()
De rechter die dit moet behandelen lacht die werkgever van haar vierkant uit
*zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
best wel lullig hoor. hoe kom je erbij dat ik geen verantwoordelijkheid heb?
Slapie DEquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef DarkElf het volgende:
zo tijd voor bed, Hugh's fish fight was weer verhelderend op sommige punten.
Goed om te zien dat de petitie nu al door 140 K plus mensen getekend is,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |