Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Een zondige smulrol?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik had een soort smulrol
A) gezondigd
B) hij was geneens
quote:
Dan was heet en vochtig toch beterquote:
werk ze trevquote:
you can't have it allquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was heet en vochtig toch beter...
Bij mij niet...quote:
gelukkig deed LL hetquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
pandaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
Ik kom alleen maar even zwaaien. Ik ben al sinds 07:30 bezig met een grote mailing die de deur uitmoet. Geluncht achter bureau.
stuartquote:
tot zo lovelyquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
Ik kom alleen maar even zwaaien. Ik ben al sinds 07:30 bezig met een grote mailing die de deur uitmoet. Geluncht achter bureau.
Hoi Koenquote:
vergader ze koenquote:
aaah .. ben ook bezig hier met school werk .. klier uurtje voorbij.. of hey wachtquote:
ja, hoi krullebolquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
aaah .. ben ook bezig hier met school werk .. klier uurtje voorbij.. of hey wachtSuikertaartje ^^.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik vond de TT een typische Stu TT, blijkt ie toch van LL te zijn..
Ik had waarschijnlijk meer de nadruk op de regen gelegdquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik vond de TT een typische Stu TT, blijkt ie toch van LL te zijn..
Dus dan was het zo geweest:quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk meer de nadruk op de regen gelegd
Nee, een volledig verregende KSCquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus dan was het zo geweest:
Een regenachtige en koude KSC
maar dan vergeet je het koude...quote:
Ik vind het niet koud dus dat zou ik weglatenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar dan vergeet je het koude...
Ah, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet koud dus dat zou ik weglaten
beetje wel toch...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
hoezo wel?als jij vind van wel
Goed bezig!quote:
Mijn liedje is niet slechtquote:
woah. vroegahquote:
quote:
jaja, jij hebt meer vroegerquote:
hij zit op zijn werkquote:
Lekker nummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
En dit liedje doet mij aan de lente denken:
Ooh, okay. Nou ja, wist niet dat het dan niet konquote:
quote:
dat dus...quote:
Leuke naamquote:
Het werd toen wel als fout gezien maar stiekem vond ik het wel leuk.quote:
Fout IS soms stiekem ook wel leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het werd toen wel als fout gezien maar stiekem vond ik het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank u!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje wel toch...![]()
nou, wat maakt het ook uit: hoi met je leuke hoofd
werk ze MDquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fout IS soms stiekem ook wel leuk
Vaak wel ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fout IS soms stiekem ook wel leuk
Schiet niet op dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks, het laadt geen filmpjes in hier.
Zeker handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n paraplu met houder voor je koffiebeker!
[ afbeelding ]
Hahaha, wat een achterlijke uitvindingquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n paraplu met houder voor je theebeker!
[ afbeelding ]
GF heeft zoveel vroeger, dat de eerste dans die hij ooit leerde een regendans is van de medicijnman van zijn stam!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaja, jij hebt meer vroeger
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n paraplu met houder voor je theebeker!
[ afbeelding ]
...een dans overigens, die hij vandaag iets te lang heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF heeft zoveel vroeger, dat de eerste dans die hij ooit leerde een regendans is van de medicijnman van zijn stam!
Hij heeft de vorige ijstijd nog mee gemaakt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF heeft zoveel vroeger, dat de eerste dans die hij ooit leerde een regendans is van de medicijnman van zijn stam!
Nee, maar je smilie keek zo boosquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
...een dans overigens, die hij vandaag iets te lang heeft uitgevoerd.
En die daarvoor ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij heeft de vorige ijstijd nog mee gemaakt?
dat was de 2de dansquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is Methusalem uit :"Van nul tot nu"?quote:
Wil je daar onmiddelijk mee op houden? Zowel met die eerste als tweede dans?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was de 2de dans![]()
de eerste dans was als we theedrinkers aan een paal bonden en dan verbrande
Handig, een theedans leren in een tijd dat men nog niet eens wist wat thee wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was de 2de dans![]()
de eerste dans was als we theedrinkers aan een paal bonden en dan verbrande
sorry maar de zonnendans lijkt er ook veel opquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
...een dans overigens, die hij vandaag iets te lang heeft uitgevoerd.
Bijna, hij is de grootvader van Methusalemquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij is Methusalem uit :"Van nul tot nu"?
doe eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry maar de zonnendans lijkt er ook veel op
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna, hij is de grootvader van Methusalem.
dat kende we dus welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, een theedans leren in een tijd dat men nog niet eens wist wat thee was.
Deksel op je beker doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
Een paraplu waait regelmatig stuk. Lekker als je dan een beker hete thee of koffie over je flikker krijgt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
Een paraplu waait regelmatig stuk. Lekker als je dan een beker hete thee of koffie over je flikker krijgt
Het is een bagger uitvinding wat mij betreftquote:
Mijn paraplu ging stuk doordat ik hem uitschudde toen ik thuis kwam. Toen knapte dat slappe stokje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
De stoel van MPG staat ook op internet trouwens:
[ afbeelding ]
Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn paraplu ging stuk doordat ik hem uitschudde toen ik thuis kwam. Toen knapte dat slappe stokje.
Klote dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn paraplu ging stuk doordat ik hem uitschudde toen ik thuis kwam. Toen knapte dat slappe stokje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Wat lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aan
Donequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe voor mij ook even mee, ik moet ook
Gelukkig was het mijn paraplu maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aan
Macaroni!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand suggesties voor het avondeten?
Bloemkool / prei stamp met stoofvleesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand suggesties voor het avondeten?
Ze doen me hier aan denken:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevig
[ afbeelding ]
ze zijn alleen spuuglelijk
pizza...quote:
Precies, dat scheelt enorm!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gelukkig was het mijn paraplu maar.
Hihi, stealth paraplu-transformersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze doen me hier aan denken:
[ afbeelding ]
symquote:
succes Sanderquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ja ik kijk in de winkel wel even ..
Nu met Sander naar de dokter.... wish him luck
schoonmaakmiddelquote:
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevig
[ afbeelding ]
ze zijn alleen spuuglelijk
dus jij bent nou buitenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regen
Of je doet een regenpak aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regen
Nee pikomhoog, ik kijk wel uit. Dat betekent nog niet dat ik mooi wil zijn.quote:
Had je maar een regenpak moeten dragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even douchen, ben doorweekt van 't fietsen
Daar blijf je wel mooier van dan met parapluquote:
laters friemelquote:
GMTA!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je maar een regenpak moeten dragen
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je maar een regenpak moeten dragen
ligt aan de kleur van het regenpakquote:
Hoe weet je dat het een homo wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plas
Dat zou ik ook doen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen...Dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat als koffie niet genoeg is?
Ik heb zo'n moeite om mijn ogen open te houden, maar ik durf ze niet dicht te doen, want dan slaap ik wed ik...
Sorry, was ook een flauwe vraagquote:
laters ajaxquote:
Komt door het weer, denk ik. Ik heb voldoende geslapen maar ik voel me ook niet superwakker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb zo'n moeite om mijn ogen open te houden, maar ik durf ze niet dicht te doen, want dan slaap ik wed ik...
koude douche pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wel blijven knipperen, anders krijg je zo'n last van je ogen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent maar heel kort weg steeds he?quote:
Pas je op dat je niet door het doucheputje wegstroomt? Schoonmaakmiddelen hebben wel eens de neiging om dat te doen, namelijk.quote:
Hmz.. we hebben wel een doucheruimte hier jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koude douche pakken![]()
droom![]()
![]()
Ooh nee, ik was niet douchen dat was iemand andersquote:
Ik begrijp dat als geen anderquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga met dit weer echt niet naar die sportschool dus he![]()
En dan vanavond ook niet naar Tilburg dus
wat heb je allemaal gekocht?quote:
wat voor vruchten? bosvruchten?quote:
Nog even en dan wordt het droogquote:
Nee, ik moest wel even twijfelen of ik niet meteen een fles Bacardi mee zou nemen. Maar geldverspilling.quote:
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat voor vruchten? bosvruchten?
quote:
Vruchtjes uit blikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.
vruchten uit blik...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.
Maar het is een vlinderparaplu, zeer geschikt voor Pien dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zo kapot... dat wens je pien toch niet toe...
Als je maar iets te drinken hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
vergaderverzoek, ook moeilijk
Ik was vroeger altijd jaloers op de meisjes die wel een lieveheersbeestje paraplu kregen, met bijpassende regenlaarsjes.quote:
je kan niet werken... dus dan maar vergaderen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
vergaderverzoek, ook moeilijk
Zo eentje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd jaloers op de meisjes die wel een lieveheersbeestje paraplu kregen, met bijpassende regenlaarsjes.
ik had net koffie gepaktquote:
zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan niet werken... dus dan maar vergaderen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had net koffie gepakt
[..]
zoiets![]()
kan ik straks vol aan de bak
meestal krijg je van te voren een vergader verzoek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]weet je ook eens hoe ik me hier vaak voel...
Oh, laat maar... "deze paraplu maakt van regen 1 groot feest". Dat wil ik nietquote:
tja... maar vergaderen is natuurlijk het leukste wat er isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meestal krijg je van te voren een vergader verzoek.
eentje kreeg ik gisteren om 17:00, toen ik al thuis was dus en de ander helemaal niet
Zoveel als dat we erin zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG hoe veel topic's passen erin de OP?
Hoeveel zullen we halen tot het einde vd wereld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoveel als dat we erin zetten.
Maar ik zal er binnenkort weer een deel uit halen, als ik tijd heb.
nou enormquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... maar vergaderen is natuurlijk het leukste wat er is![]()
Frietjes.quote:
je mond staat openquote:
ik dacht er een maximum was voor een OPquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoveel als dat we erin zetten.
Maar ik zal er binnenkort weer een deel uit halen, als ik tijd heb.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen...Ja, jij bent zo'n kakkerlakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Staan ze al op degraderen?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Twee keer de helft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zullen we halen tot het einde vd wereld?
weet je waar ik de hele dag naar kan kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n kakkerlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee hoor, toen het hier nog niet zo onmeunig snel ging, haalde ik ze per 100 uit de OP om ze op mijn eigen pagina te zetten. Voor de overzichtelijkheid. Nu het de laatste tijd zo hard gaat, kijk ik eigenlijk eerst naar wanneer ik tijd heb, dus de ene keer gaat het per 100, maar kan ook per 200 of 300 wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht er een maximum was voor een OP
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je waar ik de hele dag naar kan kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat fikt vast heel goed...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ben stiekem bang van niet... Kaal beton enzoquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben stiekem bang van niet... Kaal beton enzo...
en die KUIP stoeltjes danquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontzettend grijs ja![]()
mist valt wel mee
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik zei al tegen sol:
[..]
en die KUIP stoeltjes dan![]()
ik ga nergens meer heenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
en dan voor de laatste keer, heen en weer, door de regen
quote:
goed plan... we gaan zelf pizza makenquote:
meh fijn voor je... peper het maar in hoorquote:
Nee, gelukkig vormt VVV een veilige buffer met de degradatiezonequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n kakkerlak.
Alweer erdoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
en dan voor de laatste keer, heen en weer, door de regen
VVV is specialist in Nacompetitie. Voor Feijenooit een hele nieuwe ervaringquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gelukkig vormt VVV een veilige buffer met de degradatiezone.
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer erdoor![]()
.. ?
Arme jij![]()
* MPG geeft LL een lekkere bak koffie.
Zelf pizza makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed plan... we gaan zelf pizza maken
[..]
meh fijn voor je... peper het maar in hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaKoen halen straks.... ooo heeeuurrrlijk een kop koffie..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf pizza maken![]()
?
Als ik zelf pizza maak houdt dat in: oven voorverwarmen, dozen opentrekken, pizza's uit plastic halen, pizza's in oven leggen, wachten, eten![]()
... Maar dat bedoel jij vast niet
...
Zelf pizza maken is leuk! En veul lekkerder!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goed plan... we gaan zelf pizza maken
[..]
meh fijn voor je... peper het maar in hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe ging het met Sander bij de dokter?
neequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf pizza maken![]()
?
Als ik zelf pizza maak houdt dat in: oven voorverwarmen, dozen opentrekken, pizza's uit plastic halen, pizza's in oven leggen, wachten, eten![]()
... Maar dat bedoel jij vast niet
...
uh ja goed..... zijn wrat hoefde niet weer aan gestipt te worden... nee mama mag zelf lekker 4 weken smeren en dan om de 2 dagen zelf gaan schaven met een mesjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Hoe ging het met Sander bij de dokter?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neeuitje snipperen, champignonnetjes snijden, paprika in stukjes kaas raspen ham/salami en basis spaghetti saus.. en dat alles pleur je op een wrap/turks brood (door de midden gesneden) en gaan met die banaan...
Daarom gaat VVV ook nacompetitie spelen, en Feyenoord niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
VVV is specialist in Nacompetitie. Voor Feijenooit een hele nieuwe ervaring.
Jeh wat? Prima voer voor een nerd hoorquote:
Oeh, klink errug lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neeuitje snipperen, champignonnetjes snijden, paprika in stukjes kaas raspen ham/salami en basis spaghetti saus.. en dat alles pleur je op een wrap/turks brood (door de midden gesneden) en gaan met die banaan...
ik laat altijd bestellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat? Prima voer voor een nerd hoor.
[..]
Oeh, klink errug lekker![]()
...
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
o, ik moet morgen getekende papieren inleveren in Amstelveen
lekker he?quote:
Nerdsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat? Prima voer voor een nerd hoor.
[..]
Oeh, klink errug lekker![]()
...
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprikaquote:
Half uurtje eerder dan ikquote:
ik ookquote:
dat ik een extra ritje richting pien hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
[..]
lekker he?blijf je eten?
[..]
Nerds![]()
Is het ook... zelf maken wat je lekker vind
iieeuuww knoflooksausquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprika. Uiteraard van echt schapievlees
. En met extra knoflooksaus
.
dat is ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprika. Uiteraard van echt schapievlees
. En met extra knoflooksaus
.
droog hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die buienradar kan me nog meer vertellen, het giet hier gewoon pijpestelen momenteel
Onzichtbaar plaatselijke buiquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die buienradar kan me nog meer vertellen, het giet hier gewoon pijpestelen momenteel
quote:
Geen goede dakar imitatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
15:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:t3Mih52HFSYcVM:http://cache4.asset-cache(...)6CE5A&t=1]afbeelding[/url] ]
Welnee, best lekker. Maar moet je alleen doen als je zeker weet dat je daarna toch al alleen slaaptquote:
Hier ook alleen maar regenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je toch ook een lekker ding jijquote:
sta je nou weer voor de spiegelquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker ding jij
en sochtends goed je bek schrobtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, best lekker. Maar moet je alleen doen als je zeker weet dat je daarna toch al alleen slaapt![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |