maar dan vergeet je het koude...quote:
Ik vind het niet koud dus dat zou ik weglatenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar dan vergeet je het koude...
Ah, dat verklaart een hoop!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet koud dus dat zou ik weglaten
beetje wel toch...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
hoezo wel?als jij vind van wel
Goed bezig!quote:
Mijn liedje is niet slechtquote:
woah. vroegahquote:
quote:
jaja, jij hebt meer vroegerquote:
hij zit op zijn werkquote:
Lekker nummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
En dit liedje doet mij aan de lente denken:
Ooh, okay. Nou ja, wist niet dat het dan niet konquote:
quote:
dat dus...quote:
Leuke naamquote:
Het werd toen wel als fout gezien maar stiekem vond ik het wel leuk.quote:
Fout IS soms stiekem ook wel leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het werd toen wel als fout gezien maar stiekem vond ik het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank u!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje wel toch...![]()
nou, wat maakt het ook uit: hoi met je leuke hoofd
werk ze MDquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fout IS soms stiekem ook wel leuk
Vaak wel ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fout IS soms stiekem ook wel leuk
Schiet niet op dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks, het laadt geen filmpjes in hier.
Zeker handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n paraplu met houder voor je koffiebeker!
[ afbeelding ]
Hahaha, wat een achterlijke uitvindingquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Handig, zo'n paraplu met houder voor je theebeker!
[ afbeelding ]
GF heeft zoveel vroeger, dat de eerste dans die hij ooit leerde een regendans is van de medicijnman van zijn stam!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaja, jij hebt meer vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |