succes Sanderquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ja ik kijk in de winkel wel even ..
Nu met Sander naar de dokter.... wish him luck
schoonmaakmiddelquote:
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevig
[ afbeelding ]
ze zijn alleen spuuglelijk
dus jij bent nou buitenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regen
Of je doet een regenpak aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. ALs je mooi wil zijn blijf je sowieso binnen met regen
Nee pikomhoog, ik kijk wel uit. Dat betekent nog niet dat ik mooi wil zijn.quote:
Had je maar een regenpak moeten dragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even douchen, ben doorweekt van 't fietsen
Daar blijf je wel mooier van dan met parapluquote:
laters friemelquote:
GMTA!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je maar een regenpak moeten dragen
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je maar een regenpak moeten dragen
ligt aan de kleur van het regenpakquote:
Hoe weet je dat het een homo wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plas
Dat zou ik ook doen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan, Homo reed met zijn auto door een vette plas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen...Dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wat als koffie niet genoeg is?
Ik heb zo'n moeite om mijn ogen open te houden, maar ik durf ze niet dicht te doen, want dan slaap ik wed ik...
Sorry, was ook een flauwe vraagquote:
laters ajaxquote:
Komt door het weer, denk ik. Ik heb voldoende geslapen maar ik voel me ook niet superwakker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb zo'n moeite om mijn ogen open te houden, maar ik durf ze niet dicht te doen, want dan slaap ik wed ik...
koude douche pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Wel blijven knipperen, anders krijg je zo'n last van je ogen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DR34M3R het volgende:
Je bent maar heel kort weg steeds he?quote:
Pas je op dat je niet door het doucheputje wegstroomt? Schoonmaakmiddelen hebben wel eens de neiging om dat te doen, namelijk.quote:
Hmz.. we hebben wel een doucheruimte hier jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koude douche pakken![]()
droom![]()
![]()
Ooh nee, ik was niet douchen dat was iemand andersquote:
Ik begrijp dat als geen anderquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga met dit weer echt niet naar die sportschool dus he![]()
En dan vanavond ook niet naar Tilburg dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |