Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn paraplu ging stuk doordat ik hem uitschudde toen ik thuis kwam. Toen knapte dat slappe stokje.
Klote dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn paraplu ging stuk doordat ik hem uitschudde toen ik thuis kwam. Toen knapte dat slappe stokje.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Wat lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevigquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aan
Donequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe voor mij ook even mee, ik moet ook
Gelukkig was het mijn paraplu maar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slappe stokjes, daar heb je ook helemaal niets aan
Macaroni!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand suggesties voor het avondeten?
Bloemkool / prei stamp met stoofvleesquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand suggesties voor het avondeten?
Ze doen me hier aan denken:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale windplu's die zijn wel stevig
[ afbeelding ]
ze zijn alleen spuuglelijk
pizza...quote:
Precies, dat scheelt enorm!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gelukkig was het mijn paraplu maar.
Hihi, stealth paraplu-transformersquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ze doen me hier aan denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |