trevquote:
Oh, zij heeft een relatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet. En voor meneer taart ben ik ook niet bang.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij overleeft mij nog geen dag
ssttttttttt niet alles verradenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij dat gewoon aankunt
Van een eigenaar van een parenclub verwacht ik ook niet dat hij een streng monogame relatie heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel maar ik mag die weddenschap ook aangaan
Daarom durf ik die weddenschap ook best aan.quote:
Ben je erg nat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op de fiets is het heel koud.... en regen en nu binnen
Nou, dan zoeken we voor jou toch een leuke homo uit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kan niet met meiden overweg
Dat snap ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op de fiets is het heel koud.... en regen en nu binnen
Wat voor een weddenschap precies?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom durf ik die weddenschap ook best aan.
nee.. dankje, ik vind meiden zooo leuk ze zitten altijd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zoeken we voor jou toch een leuke homo uit?
Dat kan ik begrijpen als ik naar buiten kijk.quote:
Dat vraag je toch niet aan een damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb geen relatie dus ik zou de weddenschap aan kunnen gaan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet. En voor meneer taart ben ik ook niet bang.
Ik heb ze liever ergens anders zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee.. dankje, ik vind meiden zooo leuk ze zitten altijd in mijn hoofd.
Ja kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is dat voor suggestieve vraag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame.
Ik had verwacht dat er in de spoiler stond:"Dat voel je toch gewoon"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nu pervers?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Jaja, het zou welquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik vergat het woordje geworden...
Kut is wat anders he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik vergat het woordje geworden...
joh.quote:
ofwel huur verminderen. gelukkig wordt de ketel vervangen.quote:
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er in de spoiler stond:"Dat voel je toch gewoon"Ben ik nu pervers?
Gezien de laatste pagina van dit topic: heet en nat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |