Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ontzettend grijs jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het in zuid-oost net zo grijs en mistig als hier in zuid?
quote:
is hij weer aan het werk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik was helemaal in de war toen ik wakker werdVriendje was al weg... Das vreemd, ben ik niet meer gewend
Hier ook geen mistquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontzettend grijs ja![]()
mist valt wel mee
[..]
pien
Nee, niet echt aant werk, wél naar kantoor. Heeft een afspraak om 11 uur en moet deze week (geloof ik) 2 keer 4 uur aanwezig zijn enzoquote:
Als ik naar oost kijkt zie ik lichte mist hangen maar merk je dus niets van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontzettend grijs ja![]()
mist valt wel mee
Toekquote:
Door de wekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
En kon iedereen hier uit bed komen?
Beetje jammer dat ik er eigenlijk pas om half 11 uit hoefdequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ach nou ja, sommige mensen luisteren niet zo goedquote:
Jaja, geef een ander maar weer de schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef friemelaar het volgende:
Door die draaideurpoes ben ik gisteren in beide lijsten terecht gekomen
Dat is wel minder en kan je nu lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik er eigenlijk pas om half 11 uit hoefdeSchrok wakker omdat vriendje weg was
Ja, maar das dan ook wel weer een beetje jammer eigkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder en kan je nu lekker rustig aan doen
Wil je anders een aantal van mij overr nemen? Ik heb er nog genoegquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar das dan ook wel weer een beetje jammer eigkHoef maar 1 uurtje te werken vandaag
Luisteren is dan ook heul moeilijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, sommige mensen luisteren niet zo goed
Ik wil wel een dagje van baan ruilen met jequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je anders een aantal van mij overr nemen? Ik heb er nog genoeg
Nee hoor, ik heb zelf de toetsen ingedruktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, geef een ander maar weer de schuld
Hmhm. Deze meneer had ruzie met een makelaar en ik snap ook helemaal waaromquote:
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelf de toetsen ingedrukt
Ohjee..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit moment.
Is jou werk dan ook zo'n ramp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel een dagje van baan ruilen met jemaar ik wil geen extra uren in mn eigen werk
Was alleen errrrug lang geleden dat ik in een van de lijstjes stondquote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Deze meneer had ruzie met een makelaar en ik snap ook helemaal waarom
Hier ook maar het kan nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit moment.
En je dan laten verleiden door een draaideurpoesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef friemelaar het volgende:
Was alleen errrrug lang geleden dat ik in een van de lijstjes stond
Het nadeel van op tijd gaan slapen: dan slaap je op een gegeven moment zo vast, dat je moeilijker wakker wordtquote:
op tijd slapen, dat is toch dat wakker wordt op de tijd die je eruit moet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het nadeel van op tijd gaan slapen: dan slaap je op een gegeven moment zo vast, dat je moeilijker wakker wordt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je dan laten verleiden door een draaideurpoes
inside joke : de UI van wiskher stopt steeds en ziet er dan uit als een poes die tussen een draaideur gezeten heeftquote:
Whahaha nu snappikutquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inside joke : de UI van wiskher stopt steeds en ziet er dan uit als een poes die tussen een draaideur gezeten heeft
Tisser danquote:
quote:
Hihi, jullie zeiden kutquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
heb je kut email / post?
volg dit advies![]()
kut fles!quote:
Kut, moet ik weer iets zinnigs gaan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden kut
voor de schrale troost: automatenkoffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef BrandX het volgende:
ik wil koffie![]()
het koffiezetapparaat op kantoor doet het niet![]()
ik haat geen koffie kunnen drinken
Hoi lief meisjequote:
kijken wie het eerst klaar isquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef friemelaar het volgende:
binnenkomers
(ben ff bezig, huiswerk gekregen van wok)
Hai Wokjequote:
Koenquote:
Hey Friemel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef friemelaar het volgende:
binnenkomers
(ben ff bezig, huiswerk gekregen van wok)
Jij speelt valsquote:
quote:
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)quote:
Hai Toekjequote:
Oeh, dat is wel belangrijk dan jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net friem nog even aan het werk gezet
![]()
hackable website van hem
[..]
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)
nice big tittiesquote:
automaten van DE, maar het is of dat of niets, dus tja dan maar datquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor de schrale troost: automatenkoffie![]()
of heb jij echte echte koffie op je werk normaal gesproken
Hopelijk blijft dat zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hackable website van hem
[..]
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)
Kutquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden kut
Liebchenquote:
Hai Liebchenquote:
Zn gangetje. Kauwen gaat moeilijk, dus weinig eten, dus slecht humeur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Liebchen![]()
MwahMet jou?
Ik ga even ontbijten en dan naar Muckje![]()
Het lijkt nu even rustigerquote:
Weer een lekker chaotisch dagje vandaag hierquote:
*knuffel*quote:
Oh vergaderen is altijd leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer een lekker chaotisch dagje vandaag hier
Vanaf 13:00 vergaderen
Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vergaderen is altijd leuk![]()
Ik ben lekker vrij vandaag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hackable website van hem
friemelquote:
Ben niet zo in de stemmingquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat trekt de mensen wel naar binnendus
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben niet zo in de stemming![]()
Ben er vandoor, doeg allemaal
yup heb er ook al 1 gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had jij die vouchers nog gevonden in je e-mail
laters marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben niet zo in de stemming![]()
Ben er vandoor, doeg allemaal
Ik d8 met veel zout je handen wassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe je uienlucht van je handen krijgt? Ik heb me al twee keer gedouched en al een aantal keren mijn handen gewassen maar je blijft het ruiken.
Handen wassen met tandpastaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe je uienlucht van je handen krijgt? Ik heb me al twee keer gedouched en al een aantal keren mijn handen gewassen maar je blijft het ruiken.
Koffiezeepquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Zeep met gemalen koffiebonen er inquote:
Dan ga ik dat even proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Pien85 het volgende:
Handen wassen met tandpasta doen we in de zorg trouwens ook veelTandpasta krijgt allemaal nare luchtjes uit je huid
of gewoon even je handen over de kraan wrijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even proberen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als het goed is zit ie nou dicht
koffieprut uit het filterzakje met afwas middelquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeep met gemalen koffiebonen er in![]()
Misschien helpt het ook wel als je je handen wast met gemalen koffie
Ohneeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo door de regen fietsen en mijn regenbroek ligt nog bij m'n moeder
zullen we hem allemaal rare dingen laten doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
of gewoon even je handen over de kraan wrijven
ochtendurine werkt ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we hem allemaal rare dingen laten doen?
Kom ik straks met natte kleren bij klantquote:
Nou, ik geef heule goeie tips hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet slimquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo door de regen fietsen en mijn regenbroek ligt nog bij m'n moeder
goed planquote:
Buuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Pien85 het volgende:
Kom ik straks met natte kleren bij klant
Jajajaja, weet ik, maar we kunnen ook onzindingen roepen, als: ga op je kop staan en wrijf je handen over de vloerquote:Nou, ik geef heule goeie tips hoor
waarop?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
werk ze pienquote:
Ik ben nu aan het ontbijten en lunchen tegelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al geluncht.
Ofnouja, laat ontbeten.
ik ontbijt nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al geluncht.
Ofnouja, laat ontbeten.
Op mijn advocaat. Die hier 10 minuten geleden had zullen zijn, en eerder MOET zijn dan de verzekeringsdude. Die over 5 minuten hier is.quote:
ik moet het alle 2 nog doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al geluncht.
Ofnouja, laat ontbeten.
Stiekem moest je heus wel glimlachenquote:
dan laten we hopen dat de verzekeringsdude ook 10 minuten te laat isquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op mijn advocaat. Die hier 10 minuten geleden had zullen zijn, en eerder MOET zijn dan de verzekeringsdude. Die over 5 minuten hier is.
Ik denk dat ze allebei voor een dichte deur staan, 35 kilometer hier vandaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan laten we hopen dat de verzekeringsdude ook 10 minuten te laat is
ze staan bij je oudersquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allebei voor een dichte deur staan, 35 kilometer hier vandaan
Kijk maar uit, anders laat ik jou allemaal rare dingen doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem moest je heus wel glimlachen
Hoe groot is jouw club wel niet, dat verwarmen 4 uur duurt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo maar eens even de verwarming in de zaak aanzetten![]()
anders is het om 4 uur niet warm in de club
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw club wel niet, dat verwarmen 4 uur duurt.![]()
Of hoe slecht is je verwarming?
Er wordt ineens een hoop duidelijk nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef sararaats het volgende:
revolutie !!!!!!!!!!!! ik krijg waarschijnlijk een nieuwe verwarmingsketel !!!!!!
Oehquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders laat ik jou allemaal rare dingen doen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Er wordt ineens een hoop duidelijk nu
ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van mijn nieuwe inbox![]()
of mag ik dat ook al niet zeggen, MPG?
zo een crew-pm-inbox die bijna oneindig isquote:
Tof wah?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van mijn nieuwe inbox![]()
of mag ik dat ook al niet zeggen, MPG?
de verwarming heeft er 3 dagen uitgestaan en om alles weer op 24 graden te krijgen duurt dat wel een uurtje of 3 a 4quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw club wel niet, dat verwarmen 4 uur duurt.![]()
Of hoe slecht is je verwarming?
Jaaaaquote:
dat wil ik voor mijn email hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo een crew-pm-inbox die bijna oneindig is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Er wordt ineens een hoop duidelijk nu
Die van mij is nog eens 2x zo groot en kan nog meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo een crew-pm-inbox die bijna oneindig is
ja, iemand die altijd alleen maar patat eet ziet ook niet dattie van binnen niet meer zo gezond is, maar het is wel zoquote:
smakelijk wokquote:
Ik ben gewoon heel snel tevredenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Die van mij is nog eens 2x zo groot en kan nog meer...
nou........quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel snel tevreden![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, iemand die altijd alleen maar patat eet ziet ook niet dattie van binnen niet meer zo gezond is, maar het is wel zo
Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel snel tevreden![]()
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb over ehm, eh..
de voorlees verhaaltjes
Dus die zes keer per week dat ik aardappels eet os eigenlijk heel slechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, iemand die altijd alleen maar patat eet ziet ook niet dattie van binnen niet meer zo gezond is, maar het is wel zo
quote:
Kun je hem niet beter op 15 laten staan dan? Is dat uiteindelijk niet goedkoper?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de verwarming heeft er 3 dagen uitgestaan en om alles weer op 24 graden te krijgen duurt dat wel een uurtje of 3 a 4
kennelijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus die zes keer per week dat ik aardappels eet os eigenlijk heel slecht?
blootlopers daarquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter op 15 laten staan dan? Is dat uiteindelijk niet goedkoper?
En 24 graden?
Was dat niet iets met 30quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Op sommige vlakken ben ik inderdaad onverzadigbaar
pff, vermoeiend hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter op 15 laten staan dan? Is dat uiteindelijk niet goedkoper?
En 24 graden?
Ze heeft het over patat, niet over piepersquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Waren alle vrouwen maar zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Moet ik het stokje overnemen, opa?quote:
hier ookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
Aardappels frituren is niet eens zo slecht, zolang de olie maar goed heet is, neemt de aardappel bijna geen olie op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft het over patat, niet over piepers.
Ok.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb het getest en dit scheelt enorm veel![]()
in je lingerie is dat wel lekker
Dat zeg ik. Een patat is een aardappel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft het over patat, niet over piepers.
Dat lijkt zo door je leeftijdquote:
En zo lang je maar vloeibare frituurvet gebruikt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappels frituren is niet eens zo slecht, zolang de olie maar goed heet is, neemt de aardappel bijna geen olie op.
en als je dan ook nog gezonde olie gebruikt is het helemaal goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aardappels frituren is niet eens zo slecht, zolang de olie maar goed heet is, neemt de aardappel bijna geen olie op.
da's nog niet zo erg dan bij mij, ik zit al bijna een week in de kou.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de verwarming heeft er 3 dagen uitgestaan en om alles weer op 24 graden te krijgen duurt dat wel een uurtje of 3 a 4
Wedden dat je na een week smeekt om genade?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waren alle vrouwen maar zo.
Elke dag.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Een patat is een aardappel.
huur terug vragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's nog niet zo erg dan bij mij, ik zit al bijna een week in de kou.
Jij kent mij niet goed genoeg, denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wedden dat je na een week smeekt om genade?
toekquote:
zo juist !!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, friet. Dat eet ik hooguit 3x per week. En maar 1 x per week bij de normale maaltijd...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
In jouw taal bedoelde ik friet
wedden van nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou je denken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jij kent mij niet goed genoeg, denk ik.![]()
Ik wil elke dag.
Alleen voor Belgen en andere mensen met een spraakgebrekquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
*zuchtquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
R
[..]
Oow, friet. Dat eet ik hooguit 3x per week. En maar 1 x per week bij de normale maaltijd...
de rest van de wereld buiten hollanders dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen voor Belgen en andere mensen met een spraakgebrek.
Laat me raden, die weddenschap mag ik niet aannemen zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, vergeet dat maar rustig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Jaja. Dat lees ik wel. Maar na een week smeek je om genade
ik ook al nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, die weddenschap mag ik niet aannemen zeker![]()
...
Ik heb geen relatie dus ik zou de weddenschap aan kunnen gaanquote:
Nee, jij overleeft mij nog geen dagquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
Laat me raden, die weddenschap mag ik niet aannemen zeker![]()
...
Ik ook niet. En voor meneer taart ben ik ook niet bang.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie dus ik zou de weddenschap aan kunnen gaan
omdat jij dat gewoon aankuntquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden kut
ik wel maar ik mag die weddenschap ook aangaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bet taken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij overleeft mij nog geen dag
trevquote:
Oh, zij heeft een relatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet. En voor meneer taart ben ik ook niet bang.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij overleeft mij nog geen dag
ssttttttttt niet alles verradenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat jij dat gewoon aankunt
Van een eigenaar van een parenclub verwacht ik ook niet dat hij een streng monogame relatie heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel maar ik mag die weddenschap ook aangaan
Daarom durf ik die weddenschap ook best aan.quote:
Ben je erg nat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op de fiets is het heel koud.... en regen en nu binnen
Nou, dan zoeken we voor jou toch een leuke homo uit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kan niet met meiden overweg
Dat snap ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op de fiets is het heel koud.... en regen en nu binnen
Wat voor een weddenschap precies?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom durf ik die weddenschap ook best aan.
nee.. dankje, ik vind meiden zooo leuk ze zitten altijd in mijn hoofd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, dan zoeken we voor jou toch een leuke homo uit?
Dat kan ik begrijpen als ik naar buiten kijk.quote:
Dat vraag je toch niet aan een damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
Ik ook niet. En voor meneer taart ben ik ook niet bang.
Ik heb ze liever ergens anders zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee.. dankje, ik vind meiden zooo leuk ze zitten altijd in mijn hoofd.
Ja kut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is dat voor suggestieve vraag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame.
Ik had verwacht dat er in de spoiler stond:"Dat voel je toch gewoon"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nu pervers?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Jaja, het zou welquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik vergat het woordje geworden...
Kut is wat anders he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja kut.
Ik vergat het woordje geworden...
joh.quote:
ofwel huur verminderen. gelukkig wordt de ketel vervangen.quote:
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat er in de spoiler stond:"Dat voel je toch gewoon"Ben ik nu pervers?
Gezien de laatste pagina van dit topic: heet en nat.quote:
Ik had een soort smulrolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |