Mooie testcase dan meteen! Anders Anonymous bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, alle voor de hand liggende mogelijkheden zijn al dicht getimmerd.
maar aangezien ik verder toch niets kan doen........
ik heb nu hulp van Guestquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie testcase dan meteen! Anders Anonymous bellen
Ah, altijd handig, wanneer zou je er weer normaal in kunnen dan?quote:
quote:
als dat net zolang duurt als aanvragen, een week of 3quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, altijd handig, wanneer zou je er weer normaal in kunnen dan?
[..]goodmeurning!
koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit te ontbijten en ik heb koffie...bijna klaar om te vertrekken naar mijn werk.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef suikertaartje het volgende:
Beetje moe, maar koffie helptNu maar even autorijden..tot zo!
Ah, dus wok weer 40 uur per week op Fok!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als dat net zolang duurt als aanvragen, een week of 3
Rij voorzichtig, tot straks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:
LooooooooovelyLady!quote:
Suikerbeeeeeeeeeeeeebquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef suikertaartje het volgende:
Terugzwaaien vanuit Helmondquote:
Zwaait terug vanuit Amsterdamquote:
Is het in zuid-oost net zo grijs en mistig als hier in zuid?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k zwaait nog een keer vanuit Amsterdam Zuid Oost
Je was gisteren net slapen toen ik terugkwam na klussen en douchenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dan doe ik een Zwolle-zwaai
ik moestquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:23 schreef Koen66 het volgende:
Je was gisteren net slapen toen ik terugkwam na klussen en douchen![]()
Eerst onder de douche geplantquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan je haren mee naar bed gesleurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |