*knuffel*quote:
Oh vergaderen is altijd leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer een lekker chaotisch dagje vandaag hier
Vanaf 13:00 vergaderen
Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vergaderen is altijd leuk![]()
Ik ben lekker vrij vandaag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net friem nog even aan het werk gezet
![]()
hackable website van hem
friemelquote:
Ben niet zo in de stemmingquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat trekt de mensen wel naar binnendus
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben niet zo in de stemming![]()
Ben er vandoor, doeg allemaal
yup heb er ook al 1 gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had jij die vouchers nog gevonden in je e-mail
laters marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben niet zo in de stemming![]()
Ben er vandoor, doeg allemaal
Ik d8 met veel zout je handen wassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe je uienlucht van je handen krijgt? Ik heb me al twee keer gedouched en al een aantal keren mijn handen gewassen maar je blijft het ruiken.
Handen wassen met tandpastaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Weet iemand hoe je uienlucht van je handen krijgt? Ik heb me al twee keer gedouched en al een aantal keren mijn handen gewassen maar je blijft het ruiken.
Koffiezeepquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Zeep met gemalen koffiebonen er inquote:
Dan ga ik dat even proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Pien85 het volgende:
Handen wassen met tandpasta doen we in de zorg trouwens ook veelTandpasta krijgt allemaal nare luchtjes uit je huid
of gewoon even je handen over de kraan wrijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even proberen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als het goed is zit ie nou dicht
koffieprut uit het filterzakje met afwas middelquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeep met gemalen koffiebonen er in![]()
Misschien helpt het ook wel als je je handen wast met gemalen koffie
Ohneeeeeeeeeequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo door de regen fietsen en mijn regenbroek ligt nog bij m'n moeder
zullen we hem allemaal rare dingen laten doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
of gewoon even je handen over de kraan wrijven
ochtendurine werkt ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we hem allemaal rare dingen laten doen?
Kom ik straks met natte kleren bij klantquote:
Nou, ik geef heule goeie tips hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we hem allemaal rare dingen laten doen?
dat is niet slimquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet zo door de regen fietsen en mijn regenbroek ligt nog bij m'n moeder
goed planquote:
Buuhquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Pien85 het volgende:
Kom ik straks met natte kleren bij klant
Jajajaja, weet ik, maar we kunnen ook onzindingen roepen, als: ga op je kop staan en wrijf je handen over de vloerquote:Nou, ik geef heule goeie tips hoor
waarop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |