Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ontzettend grijs jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Is het in zuid-oost net zo grijs en mistig als hier in zuid?
quote:
is hij weer aan het werk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik was helemaal in de war toen ik wakker werdVriendje was al weg... Das vreemd, ben ik niet meer gewend
Hier ook geen mistquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontzettend grijs ja![]()
mist valt wel mee
[..]
pien
Nee, niet echt aant werk, wél naar kantoor. Heeft een afspraak om 11 uur en moet deze week (geloof ik) 2 keer 4 uur aanwezig zijn enzoquote:
Als ik naar oost kijkt zie ik lichte mist hangen maar merk je dus niets van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontzettend grijs ja![]()
mist valt wel mee
Toekquote:
Door de wekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
En kon iedereen hier uit bed komen?
Beetje jammer dat ik er eigenlijk pas om half 11 uit hoefdequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Ach nou ja, sommige mensen luisteren niet zo goedquote:
Jaja, geef een ander maar weer de schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef friemelaar het volgende:
Door die draaideurpoes ben ik gisteren in beide lijsten terecht gekomen
Dat is wel minder en kan je nu lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik er eigenlijk pas om half 11 uit hoefdeSchrok wakker omdat vriendje weg was
Ja, maar das dan ook wel weer een beetje jammer eigkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder en kan je nu lekker rustig aan doen
Wil je anders een aantal van mij overr nemen? Ik heb er nog genoegquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar das dan ook wel weer een beetje jammer eigkHoef maar 1 uurtje te werken vandaag
Luisteren is dan ook heul moeilijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach nou ja, sommige mensen luisteren niet zo goed
Ik wil wel een dagje van baan ruilen met jequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je anders een aantal van mij overr nemen? Ik heb er nog genoeg
Nee hoor, ik heb zelf de toetsen ingedruktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, geef een ander maar weer de schuld
Hmhm. Deze meneer had ruzie met een makelaar en ik snap ook helemaal waaromquote:
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zelf de toetsen ingedrukt
Ohjee..quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit moment.
Is jou werk dan ook zo'n ramp?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel een dagje van baan ruilen met jemaar ik wil geen extra uren in mn eigen werk
Was alleen errrrug lang geleden dat ik in een van de lijstjes stondquote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Deze meneer had ruzie met een makelaar en ik snap ook helemaal waarom
Hier ook maar het kan nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruggaan naar bed lijkt me wat makkelijker op dit moment.
En je dan laten verleiden door een draaideurpoesquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef friemelaar het volgende:
Was alleen errrrug lang geleden dat ik in een van de lijstjes stond
Het nadeel van op tijd gaan slapen: dan slaap je op een gegeven moment zo vast, dat je moeilijker wakker wordtquote:
op tijd slapen, dat is toch dat wakker wordt op de tijd die je eruit moet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het nadeel van op tijd gaan slapen: dan slaap je op een gegeven moment zo vast, dat je moeilijker wakker wordt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je dan laten verleiden door een draaideurpoes
inside joke : de UI van wiskher stopt steeds en ziet er dan uit als een poes die tussen een draaideur gezeten heeftquote:
Whahaha nu snappikutquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inside joke : de UI van wiskher stopt steeds en ziet er dan uit als een poes die tussen een draaideur gezeten heeft
Tisser danquote:
quote:
Hihi, jullie zeiden kutquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:
heb je kut email / post?
volg dit advies![]()
kut fles!quote:
Kut, moet ik weer iets zinnigs gaan doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden kut
voor de schrale troost: automatenkoffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef BrandX het volgende:
ik wil koffie![]()
het koffiezetapparaat op kantoor doet het niet![]()
ik haat geen koffie kunnen drinken
Hoi lief meisjequote:
kijken wie het eerst klaar isquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef friemelaar het volgende:
binnenkomers
(ben ff bezig, huiswerk gekregen van wok)
Hai Wokjequote:
Koenquote:
Hey Friemel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef friemelaar het volgende:
binnenkomers
(ben ff bezig, huiswerk gekregen van wok)
Jij speelt valsquote:
quote:
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)quote:
Hai Toekjequote:
Oeh, dat is wel belangrijk dan jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net friem nog even aan het werk gezet
![]()
hackable website van hem
[..]
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)
nice big tittiesquote:
automaten van DE, maar het is of dat of niets, dus tja dan maar datquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor de schrale troost: automatenkoffie![]()
of heb jij echte echte koffie op je werk normaal gesproken
Hopelijk blijft dat zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net friem nog even aan het werk gezet
![]()
hackable website van hem
[..]
het is zijn website, hij weet hoe het in elkaar steekt. ik niet (nog niet)
Kutquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden kut
Liebchenquote:
Hai Liebchenquote:
Zn gangetje. Kauwen gaat moeilijk, dus weinig eten, dus slecht humeur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Liebchen![]()
MwahMet jou?
Ik ga even ontbijten en dan naar Muckje![]()
Het lijkt nu even rustigerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |