ik laat altijd bestellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat? Prima voer voor een nerd hoor.
[..]
Oeh, klink errug lekker![]()
...
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
o, ik moet morgen getekende papieren inleveren in Amstelveen
lekker he?quote:
Nerdsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeh wat? Prima voer voor een nerd hoor.
[..]
Oeh, klink errug lekker![]()
...
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprikaquote:
Half uurtje eerder dan ikquote:
ik ookquote:
dat ik een extra ritje richting pien hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
[..]
lekker he?blijf je eten?
[..]
Nerds![]()
Is het ook... zelf maken wat je lekker vind
iieeuuww knoflooksausquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprika. Uiteraard van echt schapievlees
. En met extra knoflooksaus
.
dat is ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Alleen ga ik in dat geval meestal voor de grote shoarmaschotel met champignons en paprika. Uiteraard van echt schapievlees
. En met extra knoflooksaus
.
droog hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die buienradar kan me nog meer vertellen, het giet hier gewoon pijpestelen momenteel
Onzichtbaar plaatselijke buiquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die buienradar kan me nog meer vertellen, het giet hier gewoon pijpestelen momenteel
quote:
Geen goede dakar imitatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
15:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:t3Mih52HFSYcVM:http://cache4.asset-cache(...)6CE5A&t=1]afbeelding[/url] ]
Welnee, best lekker. Maar moet je alleen doen als je zeker weet dat je daarna toch al alleen slaaptquote:
Hier ook alleen maar regenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je toch ook een lekker ding jijquote:
sta je nou weer voor de spiegelquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker ding jij
en sochtends goed je bek schrobtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, best lekker. Maar moet je alleen doen als je zeker weet dat je daarna toch al alleen slaapt![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |