wat voor vruchten? bosvruchten?quote:
Nog even en dan wordt het droogquote:
Nee, ik moest wel even twijfelen of ik niet meteen een fles Bacardi mee zou nemen. Maar geldverspilling.quote:
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat voor vruchten? bosvruchten?
quote:
Vruchtjes uit blikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.
vruchten uit blik...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, zo'n simpel mixje uit een blikje.
Maar het is een vlinderparaplu, zeer geschikt voor Pien dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zo kapot... dat wens je pien toch niet toe...
Als je maar iets te drinken hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
vergaderverzoek, ook moeilijk
Ik was vroeger altijd jaloers op de meisjes die wel een lieveheersbeestje paraplu kregen, met bijpassende regenlaarsjes.quote:
je kan niet werken... dus dan maar vergaderen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef wel.o.k het volgende:
vergaderen![]()
vergaderverzoek, ook moeilijk
Zo eentje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd jaloers op de meisjes die wel een lieveheersbeestje paraplu kregen, met bijpassende regenlaarsjes.
ik had net koffie gepaktquote:
zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kan niet werken... dus dan maar vergaderen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had net koffie gepakt
[..]
zoiets![]()
kan ik straks vol aan de bak
meestal krijg je van te voren een vergader verzoek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]weet je ook eens hoe ik me hier vaak voel...
Oh, laat maar... "deze paraplu maakt van regen 1 groot feest". Dat wil ik nietquote:
tja... maar vergaderen is natuurlijk het leukste wat er isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meestal krijg je van te voren een vergader verzoek.
eentje kreeg ik gisteren om 17:00, toen ik al thuis was dus en de ander helemaal niet
Zoveel als dat we erin zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG hoe veel topic's passen erin de OP?
Hoeveel zullen we halen tot het einde vd wereld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoveel als dat we erin zetten.
Maar ik zal er binnenkort weer een deel uit halen, als ik tijd heb.
nou enormquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... maar vergaderen is natuurlijk het leukste wat er is![]()
Frietjes.quote:
je mond staat openquote:
ik dacht er een maximum was voor een OPquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoveel als dat we erin zetten.
Maar ik zal er binnenkort weer een deel uit halen, als ik tijd heb.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen...Ja, jij bent zo'n kakkerlakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Staan ze al op degraderen?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Twee keer de helft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel zullen we halen tot het einde vd wereld?
weet je waar ik de hele dag naar kan kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n kakkerlak.
Staan ze al op degraderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |