Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Salatrel het volgende:
kun je Like the Wind al doen? daar win je de Toyota MINOLTA Toyota 88C-V Race Car 89 en die haalt het makkelijk
nee nog niet, dat kan pas bij lvl 21... iemand andere ideeen?quote:
Volgens mij de X1.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar welke auto de grootste topsnelheid kan behalen.
Is dat inderdaad de Veyron?
dik 490 op de kombaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:40 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij de X1.
445 heb ik er mee gehaald.
Ik moet bekennen dat ik nog niet naar de instellingen heb gekeken. Rij nu nog gewoon zoals ik hem kreeg :pquote:
Iemand op GTplanet heeft 530+ km/u gehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Chooselife het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar welke auto de grootste topsnelheid kan behalen.
Is dat inderdaad de Veyron?
Link?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iemand op GTplanet heeft 530+ km/u gehaald![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel ja... Gelukkig is het maar een spelletjequote:
lolquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja... Gelukkig is het maar een spelletje
[/flauw]
Ik ook.. En vanmiddag ging ik nog even testen, was er nooit mee op Le Mans geweest, en daar deed hij 466. Op de kombaan komt ie wel tot 470 en met slipstreamen fix je de "overdrive".quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef very het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog niet naar de instellingen heb gekeken. Rij nu nog gewoon zoals ik hem kreeg :p
zelfde als vorige topic als het goed is. ik klikte namelijk op maak nieuw deelquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Staat goede op er wel in ?
Oh, vandaar dan klopt de op niet meer, je moet dan even de nieuwe op uit de wiki halen, staan de nieuwe namen er ook in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde als vorige topic als het goed is. ik klikte namelijk op maak nieuw deel
volgende topic nieuw kansenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Oh, vandaar dan klopt de op niet meer, je moet dan even de nieuwe op uit de wiki halen, staan de nieuwe namen er ook in.
Niet zo snel voorhanden, maar er is een topic over. Toen is het blijven hangen.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef caspervc het volgende:
Nieuwe seizoensevents!
Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000 - 5 laps
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000 - 5 laps
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000 - 5 laps
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000 - 1 lap
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000 - 10 laps
New Online Dealership:
SSR '03
Countach LP400 '74
Woodone Tom's Supra '03
Denso Sard Supra GT '00
Arta NSX '00
Takata Dome NSX '03
Calsonic Skyline '00
Xanavi Nismo GT-R '03
Motul Pitwork Z '04
Nomad Diablo GT-1 '00
Furai Concept '08
Formula GT
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161977
Ik toeter door het linker pookje in de drukken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:18 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand welke knop de toeter is? Nog altijd niet ontdekt.
Vreemd dat je de remschijven niet kunt upgraden eigenlijk.
Ik rij nu met stuurtje en vind het jammer dat ik de middenknop van de Logitech DFGT niet kan instellen als toeter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik toeter door het linker pookje in de drukken.
Volgens mij ligt dat aan de auto waar je mee rijdt, ik heb met een aantal straatauto's iig kunnen claxonneren met de GT-knop op de DFGT.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef very het volgende:
[..]
Ik rij nu met stuurtje en vind het jammer dat ik de middenknop van de Logitech DFGT niet kan instellen als toeter.
Maar toen ik nog met een gewone controller speelde, toen toeterde ik regelmatig terwijl ik door een bocht ging haha. Zo vaak dat ik toen de toeter maar een andere button heb gegeven.
Huh? Serieus? Dat is wel heel vreemd dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de auto waar je mee rijdt, ik heb met een aantal straatauto's iig kunnen claxonneren met de GT-knop op de DFGT.
Oke thanks.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik toeter door het linker pookje in de drukken.
Ik toeter niet, ik druk ze gewoon van de baan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:18 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand welke knop de toeter is?
Als je nu al wint is het niet nodig. Ik heb het nog nooit gedaan in ieder geval, en nooit problemen met motor of carrosseriequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Sant. het volgende:
Nog een vraag trouwens,
In het menu GT auto kun je de carroserie herstellen en je motor laten reviseren.
Hoe nodig is dat?
kost bij mijn Formula GT namelijk beide 500.000 credits.
Was eigenlijk niet van plan een miljoen te investeren als dat niet nodig is.
iemand enig idee?
Enige wat ik doe met mijn Formula GT is na elke endurance even zijn olie verversen. Dat scheelt 45 PK. Maar ook met zwarte olie win je makkelijk. Op B-Spec dan. Op Aspec ververs ik altijd zijn olie na elke race voor het geval dat, want voor de credits hoef je het niet te laten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Sant. het volgende:
Nog een vraag trouwens,
In het menu GT auto kun je de carroserie herstellen en je motor laten reviseren.
Hoe nodig is dat?
kost bij mijn Formula GT namelijk beide 500.000 credits.
Was eigenlijk niet van plan een miljoen te investeren als dat niet nodig is.
iemand enig idee?
Vanaf welk lvl zijn ze?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef caspervc het volgende:
Nieuwe seizoensevents!
Deep forest raceway - Mitsubishi i-MiEV Cr.300,000 exp 30000 - 5 laps
Grand Valley - Volvo C30 Cr. 450,000 exp 50000 - 5 laps
Daytona Road - Dodge Challenger SRT8 Cr. 500,000 exp 60000 - 5 laps
Nurburgring - Volkswagen Golf Cr. 750,000 exp 90000 - 1 lap
High speed ring - Super GT GT500 class cars Cr. 1,500,000 exp 120000 - 10 laps
New Online Dealership:
SSR '03
Countach LP400 '74
Woodone Tom's Supra '03
Denso Sard Supra GT '00
Arta NSX '00
Takata Dome NSX '03
Calsonic Skyline '00
Xanavi Nismo GT-R '03
Motul Pitwork Z '04
Nomad Diablo GT-1 '00
Furai Concept '08
Formula GT
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=161977
0. Seizoensevents zijn open voor iedereen, alleen moet je er wel auto's voor kopen en weet uit mijn hoofd niet vanaf welk level die dan beschikbaar zijn.quote:
Zie net dat je voor de laatste race een auto op level 18 heb moet hebben, dus dat lukt je dan ook nog wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef Michiel706 het volgende:
zit in lvl 19, dus die Golf zou ik wel aan kunnen
Dat geloof ik graag, maar dat is juist de charme van die events. Laat maar zien dat je kan rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:31 schreef Scarsick het volgende:
Geen restricties, schijnt dat er teveel gamers geklaagd hebben dat het te moeilijk was...
Dat dacht ik dus ook! De rest van het spel is al makkelijk genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar dat is juist de charme van die events. Laat maar zien dat je kan rijden.
Ik zie nu pas wie je bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:39 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! De rest van het spel is al makkelijk genoeg.
ps. accepteer nou eindelijk eens die friend request die ik je al eeuwen geleden heb gestuurd
Zojuist gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef Scarsick het volgende:
Haha, lekker bezig hoor!
Aangezien die PS3 van je toch aanstaat, gelijk even accepteren en dan kunnen we binnenkort misschien samen wat online rotzooien.
zucht...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan.
Die seizoensevens zijn overigens gewoon slecht gedaan, leg er race soft banden onder en je kunt ze zonder problemen halen. Het is inderdaad puur en alleen om snel geld te verdienen.
Maar restricties vanuit het spel en het dan halen geeft veel meer voldoening dan jezelf restricties opleggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
zucht...
doe er dan geen race softs onder...tadaaaa
Wat is er leuk om aan om jezelf te treiteren? Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen. Zoals degene boven mij zegt, het is lang niet zo leuk/spannend om jezelf restricties op te leggen als dan wanneer de uitgever dat doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
zucht...
doe er dan geen race softs onder...tadaaaa
Maar aangezien die dat dus niet doet (omdat er mensen zijn die het anders simpelweg te moeilijk vinden), zit er niks anders op dan het zelf opleggen van restricties.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is er leuk om aan om jezelf te treiteren? Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen. Zoals degene boven mij zegt, het is lang niet zo leuk/spannend om jezelf restricties op te leggen als dan wanneer de uitgever dat doet.
Daar kies je zelf voor, dus dan moet je ook niet zeuren imoquote:Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen.
Nog los van het feit dat ik zo snel mogelijk wil winnen in dit geval, weet ik niet of ik met die banden de race uberhaupt kan winnen. En nee, ik heb geen zin om zo'n race 10x te rijden om dat uit te vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef very het volgende:
[..]
Maar aangezien die dat dus niet doet (omdat er mensen zijn die het anders simpelweg te moeilijk vinden), zit er niks anders op dan het zelf opleggen van restricties.
En wat is het verschil tussen een race waarbij je zelf kiest voor sport-softs, of een race waarbij het spel kiest voor sport-soft?
Als je goed genoeg rijd, dan kan je die race natuurlijk op elke band winnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat ik zo snel mogelijk wil winnen in dit geval, weet ik niet of ik met die banden de race uberhaupt kan winnen. En nee, ik heb geen zin om zo'n race 10x te rijden om dat uit te vinden.
Onzin natuurlijk, er zit ook een limiet aan die auto's. En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken? Daar betaal ik heb ik dit spel niet voor gekocht. Laat de uitgever zelf zijn werk maar doen in plaats van dat ik moet gaan uitzoeken met welke instellingen deze race wel eens uitdagend voor mij zou kunnen worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef very het volgende:
[..]
Als je goed genoeg rijd, dan kan je die race natuurlijk op elke band winnen.
Nogmaals:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken?
Andere banden kan ik niet 'volle gas opfokken' noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:30 schreef Sant. het volgende:
Begint deze discussie nu alweer? Dat is al de 10e keer volgens mij
Maar wel eens met very, alles je al je bakken volle gas opfokt, moet je niet klagen dat het te gemakkelijk is..
Je weet zelf net zo goed als iedereen dat Racing Softs niet nodig zijn om een race te kunnen winnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Andere banden kan ik niet 'volle gas opfokken' noemen
In het geval van die seizoensevents zal het mij een worst zijn, ik wil dat geld alleen maar hebben, dus hoe makkelijker hoe beter voor mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals:
Omdat PD dat niet doet (reden is al genoemd), en omdat je blijkbaar zelf wel waarde hecht aan de uitdaging.
En dat is wel onzin, je kunt nog zo goed rijden, om comfort hard ga je die laatste race echt niet winnen, dat zou onmogelijk zijn.quote:En dat is helemaal geen onzin. Dat jij het niet redt op elke band, betekent niet dat niemand het er mee redt.
Waarom roep je dan dat ze het zo slecht gedaan hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In het geval van die seizoensevents zal het mij een worst zijn, ik wil dat geld alleen maar hebben, dus hoe makkelijker hoe beter voor mij.
Blijkbaar weet je dus genoeg van de banden, dus wederom ontkracht je je eigen kritiek.quote:En dat is wel onzin, je kunt nog zo goed rijden, om comfort hard ga je die laatste race echt niet winnen, dat zou onmogelijk zijn.
Misschien lees jij dingen die ik niet lees, maar ik zeg dat ze het slecht geregeld hebben omdat iedere oen het nu kan halen, het is juist de charme om te laten zien dat je kan racen. Dat is het enige waar ik over 'klaag'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Waarom roep je dan dat ze het zo slecht gedaan hebben?
Dit is precies wat ik bedoel....je roept dat het kut is, maar maakt er wel dankbaar gebruik van.
Hypocriet, of niet?
[..]
Blijkbaar weet je dus genoeg van de banden, dus wederom ontkracht je je eigen kritiek.
En ik denk dat PD het hiermee juist wél goed gedaan heeft, want nu kan iedereen een kans maken...niet alleen de pro's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Misschien lees jij dingen die ik niet lees, maar ik zeg dat ze het slecht geregeld hebben omdat iedere oen het nu kan halen, het is juist de charme om te laten zien dat je kan racen. Dat is het enige waar ik over 'klaag'.
Dan hadden ze beter die events iets makkelijker kunnen maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef very het volgende:
[..]
En ik denk dat PD het hiermee juist wél goed gedaan heeft, want nu kan iedereen een kans maken...niet alleen de pro's.
Nee, tuurlijk niet....want dan is het voor de pro's weer een eitje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter die events iets makkelijker kunnen maken.
Ik wil mezelf geen topracer noemen, eerder gemiddeld, maar ik kon de eerste seizoensevents met wat moeite toch wel halen, dus zo overdreven moeilijk waren ze nou ook weer niet. Het lijkt wel alsof games tegenwoordig geen moeite meer mogen kosten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef very het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet....want dan is het voor de pro's weer een eitje.
Schop je coureur in een Formula GT en ga tv kijken/bier drinken/fappen/fok!kenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Salatrel het volgende:
30 rondjes voor super GT in bspec is echt teveelduurt toch allemaal veel te lang zo
hij doet nu rondjes in de minolta toyotaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Toempf het volgende:
[..]
Schop je coureur in een Formula GT en ga tv kijken/bier drinken/fappen/fok!ken
Hoef je ook niet naar om te kijken, ze gaan automatisch als het nodig is de pits in.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij doet nu rondjes in de minolta toyotabovendien zit je nog met bandenslijtage en brandstof
Sterkte ermee, ik vond 2 uur al lang.. Laat staan 9 uur.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef Salatrel het volgende:
voor het geld hoef je het niet te doen idd....
zaterdag maar de 9 uur van tskuba doen
Die 9 uur op Tsukuba is ook een hel, maar dat komt meer omdat het zo'n vreselijk saaie en korte baan is. De 1000 kilometer van Suzuka heb ik 2 keer gedaan, de eerste keer ging het na 20 ronden regenen tot aan het eind. Vanaf ronde 50 op regenbanden moeten varen want rijden kan je het amper noemen, ben je meer dan 7 uur voor nodig. Tweede keer helemaal droog en in ongeveer 6 uur gedaan. Ik heb nog een Endurance te gaan, de 24 uurs race op Nürburgring. Die laat ik denk ik gewoon schieten, want met die racebakken op de Nürburgring rij ik toch niet foutloos, zodat het op een gegeven moment gaat irriteren. Of ik rij het voor de lol mee met een auto die me wel ligt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik vond 4 uur Tsukuba al regelrechte terror... Die 9 uur trek ik echt niet in 1x...
Nja eerst even de 1000 KM van suzuka pompen.. dat scheelt 3 uurtjes
met die mx5? die heb ik na 3,5 uur langs de kant gezet en ben ik gaan douchenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik vond 4 uur Tsukuba al regelrechte terror...
Dit dus. En very, schei nou alsjeblieft eens uit met dat idealistische gelul van je! het spel IS gewoon veel te makkelijk, en já, dat komt door de commerciele belangen omdat PD vindt dat iedere domme lul dit moet kunnen halen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, er zit ook een limiet aan die auto's. En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken? Daar betaal ik heb ik dit spel niet voor gekocht. Laat de uitgever zelf zijn werk maar doen in plaats van dat ik moet gaan uitzoeken met welke instellingen deze race wel eens uitdagend voor mij zou kunnen worden.
Ik hou op met mijn idealistische gelul, als jullie eens kappen met dat irritante gemekker de hele tijd. Er is maar één manier om er een uitdaging van te maken, en dat is door het zelf te doen. Janken veranderd daar niets aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:55 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dit dus. En very, schei nou alsjeblieft eens uit met dat idealistische gelul van je! het spel IS gewoon veel te makkelijk, en já, dat komt door de commerciele belangen omdat PD vindt dat iedere domme lul dit moet kunnen halen.
Bij een spel dat het predikaat 'The real driving simulation' voert verwacht ik uitdagingen die ik met bloed zweet en tranen in ga en ternauwernood haal na oefenen en schelden en afstellen en nog meer schelden etc. De voldoening is daarna groot!
en nee, ik ga mezelf geen restricties opleggen want dit is na de introductie van alcoholvrij bier de allergrootste onzin.
en nee, ik put daar geen voldoening uit, want dan maakt mij zelf nog de allerdomste lul als ik moeilijk ga doen terwijl een ander het ook makkelijk kan. en ik heb uiteindelijk precies hetzelfde gouden bekertje, geld, en xp dan een domme lul die simpelweg alle upgrades koopt en het in 3 minuten haalt.
Het moet gewoon zo zijn dat er echt maar één manier is om het te halen: the hard way!
BTW: no hard feelings hoor very
Blijkbaar helpt klagen wel om het spel makkelijker te makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef very het volgende:
[..]
Ik hou op met mijn idealistische gelul, als jullie eens kappen met dat irritante gemekker de hele tijd. Er is maar één manier om er een uitdaging van te maken, en dat is door het zelf te doen. Janken veranderd daar niets aan.
Einde. Punt. Klaar.
Jij bent nog voor het communisme en censuur zeker? als iets kut is, dan zeg ik dat het kut is en ga ik niet roepen dat het geweldig is. En hier wordt de discussie over het spel gestart dus plaatst men het hier!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef very het volgende:
[..]
Ik hou op met mijn idealistische gelul, als jullie eens kappen met dat irritante gemekker de hele tijd. Er is maar één manier om er een uitdaging van te maken, en dat is door het zelf te doen. Janken veranderd daar niets aan.
Einde. Punt. Klaar.
Scherpe conclusiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Jij bent nog voor het communisme en censuur zeker?
Helemaal prima dat bijna heel dat spel makkelijk te halen als je zou willen, maar waarom dan juist die seizoensevents, waar veel credits te halen valt, juist niet wat uitdagender houden? Dan maar geen goud halen als je net niet goed genoeg bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Eens met very wat dit betreft.
Er zijn twee redenen waarom het makkelijker gemaakt moet worden. Ten eerste omdat de trend steeds meer wordt om een game toegankelijk te maken in plaats van de hardcore gamer te voorzien. Tegenwoordig spelen mensen van elke leeftijd games en daar moet rekening mee gehouden worden als je zoveel mogelijk exemplaren wilt verkopen.
Ten tweede, het feit dat er ook steeds meer hardcore gamers zijn die klagen als iets te moeilijk is helpt ook niet mee.
Kijk naar Microsoft, die richten zich de laatste paar maanden en dit hele jaar op Kinect, omdat ze daarmee het grootste publiek kunnen bereiken. Voor de echte gamers staat daar maar weinig tegenover, Gears of War 3 en Forza 4 zijn de enige twee grote exclusives dit jaar, tenzij er nog wat aangekondigd wordt.
En ja, als je bij de events en races je wagens gaat tunen zodat ze veel sneller zijn dan de concurrentie, en vervolgens gaat bashen op PD dat het te makkelijk is slaat natuurlijk nergens op
Juist!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Eens met very wat dit betreft.
Er zijn twee redenen waarom het makkelijker gemaakt moet worden. Ten eerste omdat de trend steeds meer wordt om een game toegankelijk te maken in plaats van de hardcore gamer te voorzien. Tegenwoordig spelen mensen van elke leeftijd games en daar moet rekening mee gehouden worden als je zoveel mogelijk exemplaren wilt verkopen.
Ten tweede, het feit dat er ook steeds meer hardcore gamers zijn die klagen als iets te moeilijk is helpt ook niet mee.
Kijk naar Microsoft, die richten zich de laatste paar maanden en dit hele jaar op Kinect, omdat ze daarmee het grootste publiek kunnen bereiken. Voor de echte gamers staat daar maar weinig tegenover, Gears of War 3 en Forza 4 zijn de enige twee grote exclusives dit jaar, tenzij er nog wat aangekondigd wordt.
En ja, als je bij de events en races je wagens gaat tunen zodat ze veel sneller zijn dan de concurrentie, en vervolgens gaat bashen op PD dat het te makkelijk is slaat natuurlijk nergens op
Inderdaad! Zo makkelijk kan het zijn om alsnog een leuke race te hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef caspervc het volgende:
[..]
Juist!
Ik speel ook op zo'n manier dat ik niet 1,2,3 win maar helemaal die seasonals pas in de laastste ronde ergens de winnaar voorbij ga.
Die golf Nür had ik bijvoorbeeld een Golf 5 GTI gepakt, sport medium eronder, en iets van 20 pk erbij (220pk totaal). Dan moet je echt wel doortrappen wil je hem halen. Nu ken ik de ring redelijk, dus had ik de #1 op het rechte stuk op het einde te pakken, maar dat vind ik veel leuker dan optunen tot 300+ en racing soft eronder te hangen, en bij Karussell al dik 1e te liggen...
Er is natuurlijk ook echt rocketscience voor nodig om te bedenken hoe je een race wat lastiger voor jezelf kan maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Scarsick het volgende:
En ik ben te lui om uit te zoeken met welke tuning en instellingen ik er een spannende race van kan maken. Ik heb weinig tijd om te gamen, dus als ik een uurtje vrij heb wil ik gewoon lekker kunnen racen en niet 10x dezelfde race moeten laden met verschillende instellingen om uiteindelijk 1 spannende race te kunnen rijden.
Ze hadden net als Turn10, gewoon moeilijkheidsgraden moeten aanbrengen. Bijvoorbeeld: Beginner, Amateur, Professional en Expert. Maar daar wel de te verdienen credits en ervaringspunten op afstemmen en dit voor je een race of event begint, ook duidelijk laten zien, dan zijn de meesten eerder geneigd een hoger level te nemen. Als voorbeeld: Op expert krijg je bij wijze van spreken 40.000Credits en 40.000XP, dan op Professional 20.000, Amateur, 10.0000 en Beginner 5.000. Geef je geen verschillende beloning, dan heeft het nog geen zin om een moeilijkheidsgraad in te bouwen omdat dan de meesten nog voor de easy way gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:35 schreef Scarsick het volgende:
En ik ben te lui om uit te zoeken met welke tuning en instellingen ik er een spannende race van kan maken. Ik heb weinig tijd om te gamen, dus als ik een uurtje vrij heb wil ik gewoon lekker kunnen racen en niet 10x dezelfde race moeten laden met verschillende instellingen om uiteindelijk 1 spannende race te kunnen rijden.
Wat ik eerder al zei, laat PD lekker zijn werk doen en er desnoods een bonus objective op basis van restricties inbouwen. Dan is iedereen blij.
Oftewel, om de luie racers gunstig te zinnen, moet PD maar lak hebben aan de mensen die GT5 kopen vanwege de uitdagingen en moeilijkheidsgraad die de eerste 4 delen hadden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:34 schreef very het volgende:
[..]
Scherpe conclusie![]()
Als je het echt zo ontzettend belangrijk vind dat het spel een uitdaging is, maar je weigert er zelf een uitdaging van te maken, dan is dat de schuld van PD?
Oftewel, om jou gunstig te zinnen, moet PD maar kak hebben aan de mensen die wél moeite hebben?
De uitdaging en moeilijkheidsgraad die je nu zelf in de hand hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:50 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Oftewel, om de luie racers gunstig te zinnen, moet PD maar lak hebben aan de mensen die GT5 kopen vanwege de uitdagingen en moeilijkheidsgraad die de eerste 4 delen hadden?
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik lui ben, maar dat wil nog niet zeggen dat games voor mij zo makkelijk moeten zijn dat zelfs een hersendode nog kan winnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef very het volgende:
[..]
De uitdaging en moeilijkheidsgraad die je nu zelf in de hand hebt![]()
![]()
Maar dat weiger je zelf aan te passen, dus wie is hier nu lui?
Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Scarsick het volgende:
Dan nog blijft het punt staan dat een zelf opgelegde beperking veel minder voldoening oplevert dan dat die vanuit de ontwikkelaar komt.
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen anders
zoals Very weet heb ik dit een x aantal pagina's geleden ook al eens geopperd. en inderdaad wat Dennis101 zegt: je weet bij restricties dat het hoe dan ook mogelijk moet zijn om het te halen, lukt dit niet dan ligt het dus aan je skills of tuning van de auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.
Het doel van het is spel is uiteindelijk om level 40 te worden en alle races goud halen, niet om het voor jezelf zo moeilijk mogelijk te maken. Wat dat betreft vond ik GT5 prologue nog beter gedaan, daar moest je aardig wat moeite doen om alle races op goud te winnen.
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
En mij lui noemen omdat ik mezelf geen restricties opleg getuigt weer van het feit dat jij ook werkelijk helemaal niks snapt van wat mensen als argument aandragen.
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is. En ja, als je niet kan rijden is een race al gauw uitdagend en spannend. Maar dat punt ligt voor een ieder ergens anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.
Ik weet elke race voor mezelf leuk en spannend te maken, dus dat moet een ander ook lukken. En dat hoeft echt geen 100x proberen te zijn. Vooral als je een beetje behendig in dit spel bent, dan moet het geen enkel probleem voor je zijn om in te schatten hoe je de race leuk kan maken.
En wat betreft de "real driving simulator"....als je die titel nog serieus neemt dan vraag je er ook wel om om bedrogen uit te komen. Ik weet niet of je ooit wel eens in het echt geracet hebt, maar dat komt weinig in de buurt van welke sim dan ook.
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is.
Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!quote:En ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat het racen an sich exact overeenkomt met het rijden in real life, maar ik verwacht op zijn minst wel dat de condities hetzelfde zijn en ik verwacht wel dat ik, net als een race in real life, wel eerst een auto zorgvuldig moet samenstellen en tunen alvorens ik ga racen. en ik verwacht ook dat ik, net als een race in het echt, aan restricties gebonden ben en niet met een Veyron tegen een Megane kan racen.
Tof dat iedereen met mijn auto moet racenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef jackson het volgende:
Vanavond ram ik die seasonevents er eens eventjes snel doorheen.... Beetje tunen en rammelen met die bakken. Zag dat er een volvo challange tussenzit, erg tof. Dan koop ik mijn tweede volvo, had al een beul van een 240 aangeschaft
Dan heb je de verkeerde auto gekochtquote:
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.
[..]
Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!
Serieus...hoe moeilijk kan het zijn om, in jouw voorbeeld, dan ook gewoon een mégane te pakken en die dan zorgvuldig te tunen alvorens je gaat racen?
Ik snap werkelijk waar niet waar nou zo ontzettend moeilijk over gedaan wordt.
Men doet alsof het de moeilijkste klus ter wereld is om een alsnog een leuke race neer te zetten. Het enige wat je hoeft te doen is een gelijkwaardige auto te pakken en niet overdreven te gaan zitten upgraden. Vanaf dat punt kan je dan leuk gaan finetunen met je instellingen, zoals je blijkbaar graag wil. Poepoe...wat een opgave zeg!
Als het je echt zo dwars zit, dan doe je er toch wat aan ipv alleen maar te lopen huilen dat PD het niet voor je doet (waar ze imo een hele goede reden voor hebben).
En dat is het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Auti het volgende:
Volvo![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat een gezeur om niets weer, of je het nu een makkelijk of een moeilijk spel vindt, je moet gewoon vroem vroem doen! en af en toe toeteren!![]()
Mijn god zeg, de kracht van GT zit niet in de AI of het halen van alle bekers en races.
De kracht zit in al die auto's en afstellingen, de graphics, de circuits, en dergelijke.
Als je klaar bent met de gouden bekertjes fetish dan blijft de echte fan lekker doorknallen en driften, met of zonder vrienden. Online of met zijn allen in de huiskamer, gezellig! En persoonlijke rondetijden verbeteren, etc. Dat is GT.
Niet iedereen heeft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.
Als de mensen nou eens wel een paar uurtjes zouden moeten oefenen om een race te halen ontwikkelen ze skills en ervaring. Door het ontwikkelen van deze skills en ervaring worden ze beter in races en zullen ze de volgende races makkelijker/minder moeilijk gaan halen, totdat ze uiteindelijk op een vergelijkbaar niveau zitten als de mensen die volgens jou zitten te zeiken dat het te makkelijk is.
En als de spelers dan een vergelijkbaar niveau hebben hoeft PD de races ook niet makkelijker te maken en wordt het ook niet verpest voor de 'hardcore' gamers.
En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.quote:Ik bedoel dus te zeggen dat niemand een geboren kampioen is, maar door inzet en oefening kan je dus wel leren racen en kampioen worden! En het feit dat mensen te beroerd zijn om te oefenen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij.
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef very het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft...
A) ...het in zich om echt goed te worden.
B) ...er zin om er veel tijd in te steken om goed te worden.
C) ...zin in een uitdaging.
[..]
En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.
PD heeft op deze manier gewoon ervoor gezorgd dat IEDEREEN de race kan rijden zoals hij/zij dat zelf wil.
Jong, oud, actief, passief, noob, pro...whatever.
Tuurlijk zou een "easy, intermediate & hard optie geniaal zijn....maar die zit er niet in (en komt waarschijnlijk ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.
En waarom niet die verschillende moeilijkheidsgraden...geen idee...mail PD zou ik zeggen
Er zitten ook geen seasonal events in....hoe kan ik de vergelijking eigenlijk maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:06 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef PieterBas het volgende:
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoendequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]
Lijkt net een stofzuiger btw!
Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen.
Thx, is nu aan het laden heb alleen zachte sportbanden eronder gedaan, zullen zien hoe het gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Laatste heb ik als eerste gedaan, was behoorlijk makkelijk. Nu over de Nurburgring met de Volkswagen Golf V GTI '05quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn
Klopt, was lastigste die er was imo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Klopt, was lastigste die er was imo.
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!
Slechts Sport hard werkt ook prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Euhmm... Herstel, laat dat kind nog maar even in de zandbak spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!
altijd uit, als je het aan zet wordt de game veel te makkelijk. Zelfs met traction control helemaal uit kan je dan nog niet een beetje driften.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:04 schreef Noin het volgende:
Wat een discussie over restricties of geen restricties.
En dat terwijl het zo simpel kan zijn.
Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan.
Wat ik graag zou zien?
Wat PD al heeft gedaan? Simpel!
Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt.
Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties.
Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk !
Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg.
Prima!
Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn.
Lijkt me een erg mooie oplossing.
En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen!
Aan de andere kant, kan je het ook vanuit een economisch standpunt bekijken.. Hoe goedkoop kan je race winnen? Een i-Miev of een Prius volledig tunen heeft qua Return on Investments weinig zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard
Is daar bewijs van, op Youtube of iets dergelijksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PieterBas het volgende:
uhm 2 uur Indy gaan doen...![]()
![]()
Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec...Alleen moet je tijdens Indy wel pitten..
Gedaan en het is gaar.... heel gaarquote:
Been there, done that... got the Jaguar.. Met 22 ronden voorsprongquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Gedaan en het is gaar.... heel gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef Meike26 het volgende:
Mijn bob vriend is nu bezig met de 4 uur van Tsukuba met zo'n gare Mazda !
Trouwens een vraagje aan iedereen, gister heb ik zelf ook deze race gereden..Haha, regelmatig ja.. Die hoek ik er dan ff bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
Zelf had ik een 350pk sterke roadster die lekker kon driften, dan gooide ik hem dwars die bocht maar rechts in en liet ik hem doordriften naar dat stukje, en dan hard naar links hoeken![]()
Mooi alternatief
-weg-
Je mag er nog zo'n 130, veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Leenennn het volgende:
Ben nou bezig met de Roadster 4-uurs race, ronde 74 nu.. echt saai
Oke oke, neem mijn woorden terugquote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Salatrel het volgende:
mensen die klagen bij rondje 74
[ afbeelding ]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespotquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb net mijn lvl 0 bob in een Formule 1 wagen gezet en een lvl 19 race laten rijden.. Dat werkt dus ook prima
Van lvl 0 naar lvl 5
Blijkbaar heb ik dan alleen maar natuurtalenten, want het ging bij al mijn 4 lvl 0 bob's gewoon goed. Die gingen in 3 races 9 levels omhoogquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespot
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mja, die van mij crashen vooral als ze in een snelle wagen zitten. Misschien dat het in die F1-auto wel goed gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Dat kan ook...mijn level 0 coureur draaide alleen maar donuts in mijn M5quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Over een paar weken TDU2Kan wel even een andere racegame gebruiken
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mijquote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
11 februari. Lijkt mij ook wel een leuke game. Eerste deel heb ik ook aardig veel gespeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:21 schreef woessie het volgende:
[..]
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mij
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.
Vond deel 1 weinig aan op Spa na...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Nee de bomenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, serieus. Ik dacht dat het aan mijn schakelskills lagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef delano.888 het volgende:
WTF ik race nu voor t eerst in de prius (bonus race 3)
Waarom gaat dat ding ergens in de 3e lap altijd ineens veel harder rijden, en harder blazen? Het lijkt wel alsof hij oververhit raakt ofzo, maar hij gaat er wel harder door rijden..
En waarom pas na 3 rondjes?
Shift was best een toffe racer. Ik kijk ook een beetje uit naar deel 2. Ik had persoonlijk toch meer met GRID.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Misschien dat het met de actie-radius te maken heeft van de electromotor ?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Ik durf er nog niet aan te beginnen. Mijn beste coureur is nu level 23, ik ga eerst wel endurance races doen totdat ze level 30 zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Salatrel het volgende:
hoe lastig zijn nascar en formula GT in B-spec?
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Idd, dat had ik ook. Ook met de CR-z had ik dat. Waar de rondes zonder elektromotorassistentie 3 seconden langzamer waren ofzo..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamer
olielampje betekend dat je de olie moet verversen.... je hebt nu minder PK vanwege vieze oliequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef Revolution-NL het volgende:
In hoeverre kan je trouwens mechanische pech krijgen. Zo heb ik een opgefokte Civic waar het olielampje van brand.
Ik zag ook dat je de mogelijkheid om een blok te reviseren. In hoeverre heeft dit zin?
Ik raak nog steeds gefrustreerd op Monaco. Heb je daar aparte instellingen voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Alleen met beide een btje vogelen met je instellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef 67Impala het volgende:
Ja dat was ook de enige waar ik moeite mee had, en waar ik ook daadwerkelijk bij bleef om hem te pushen zodat hij 1e kwam te staan. Ik heb toen even gegoogled voor instellingen en kwam op deze:Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor...ik heb Shift 1 ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijke sensatie-game met een prachtige cockpit-view. En het motorgeluid van de auto's is echt heel goed in dat spelquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Alle assists aan inc stuur assist op maximumquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
nee maar is wel een maat van me. van hem had ik die screenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef very het volgende:
[..]
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)
ik vind mijn stuurtje nu niet echt een voordeel eigenlijk, ik heb het gevoel dat ik met een controller sneller ben. Niet dat mij dat boeit verder, stuur is een gaziljoen beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alle assists aan inc stuur assist op maximum
Die laatste lijkt me wel intressantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:11 schreef very het volgende:
Iemand hier al aan dergelijke "auto-grinds" geslagen?
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel intressant
Heb trouwens net de 787B gekocht
Stuur me maar een X2010quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoor
De enter ingedrukt houden op het toetsenbordquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:24 schreef very het volgende:
[..]
lol
Maar hoe start je automatisch een nieuwe race dan op deze manier?
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geldquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Sant. het volgende:
Lol, daar begin ik niet aan. Ik grind korte races tot de enduro's en dan gaat t vlug genoeg, ik zet gewoon telkens de Dream Car championship race aan voor 16,5k XP en als ik van huis ga zet ik een enduro aan.
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat alquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geld
Link voor de wheelstand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ben ik de enige die denkt dat die x2010 zwaar kut is met een gewone controller? mijn wheelstand is nog onderweg
lijkt erop idd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Is zeer relax ja....gebruik 'm dagelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Met stuur is hij niet veel beter hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat al, dan heb ik niks gezegd
)
Ik vind je echt een held als je de X2010 challenge haalt op lvl 30, ik wacht wel gewoon tot ik Bspec lvl 35 ben, nog 3 levels te gaan![]()
Verder is die vettel challenge echt kut! Gaat heel wat uurtjes in beslag nemen met mijn Dualshock....
Weet je zeker dat dat werkt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De enter ingedrukt houden op het toetsenbord
Mij te veel werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:00 schreef caspervc het volgende:
Trouwens, ik houd al mijn auto's hier bij. Kan je ook zien wat er mist...
http://www.mygranturismo.net/
Jij koopt alleen, of jij ruilt ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
575 (564 verschillende) and counting hier..
Ik gebruik gewoon een Excel sheetje waar ik de auto's die ik heb gemarkeerd heb staan, als ik dan weer eens de used cars dealer leeg ga kopen kan ik snel zien welke ik al heb en welke niet.
Ik heb een Audi R10 in de aanbieding, maar wat zou je daarvoor terug willen geven? (geen standard cars want ik race alleen via cockpit)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef very het volgende:
[..]
Jij koopt alleen, of jij ruilt ook?
Mocht je ruilen, dan kan je in mijn lijst kijken of ik misschien nog auto's heb die jij nog niet hebt, en dan kunnen we wel wat regelen
Mijn garage: LINK
20 miljoen, duurder kan niet..quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij is die vrij prijzig....
Die wil ik best met je ruilen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik heb een Audi R10 in de aanbieding, maar wat zou je daarvoor terug willen geven? (geen standard cars want ik race alleen via cockpit)
Ik wil die ferrari 330 wel
Zou tijd worden. Irritant, dat levellen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:55 schreef Auti het volgende:
Net wat credits uitgegeven aan een R8 Le Mans met Playstation sponsor en een Alfa 155 DTM![]()
En er zijn weer nieuwe seasonsevents!! Met 8 rondjes DTM knallen op de kleine Nurburgring, prize credits 2 miljoen. en 120000 XP
Die is het inderdaad, maar ik doe niet aan ruilen. Is niets persoonlijks ofzo hoor, maar gedoe met auto's kopieeren en usb sticks en omslachtig gedoe etc etc, dat is niets voor mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef very het volgende:
@Auti:
Is dat deze audi?
[ afbeelding ]
If so, ben jij geïnteresseerd in een ruil?
balen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is het inderdaad, maar ik doe niet aan ruilen. Is niets persoonlijks ofzo hoor, maar gedoe met auto's kopieeren en usb sticks en omslachtig gedoe etc etc, dat is niets voor mij.
Al is het wel heel verleidelijk want ik aas al een tijdje op een Escudo, maar die kom ik vanzelf wel weer een keer tegen als occassion.
Met deze nieuwe events ben je toch nog steeds aan het levelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Irritant, dat levellen.
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ben nu Aspec level 35 en heb nog geen events dubbel moeten doen, moet alleen nog de laatste 3 endurance races
Ik ben geen lid van GTplanet. Heb wel gewoon psn en een nickname die woessie12 heetquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Die wil ik best met je ruilen.
Ben je ook lid van gtplanet? Daar heb ik namelijk mijn ruilschema lopen.
@Auti:
Is dat deze audi?
[ afbeelding ]
If so, ben jij geïnteresseerd in een ruil?
Maar aangezien ik hier van de mods geen speciaal ruil-topic aan mocht maken, en daar wel, leek het me handiger deze "deal" in mijn ruil-topic aldaar verder te bespreken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van GTplanet. Heb wel gewoon psn en een nickname die woessie12 heet
Nee niet echt super veel in verhouding, snap niet hoe je pas 27 kunt zijn met alles op goudquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.
ik kan niet geloven dat ik vervolgens lvl 35 kan worden door enkel enduro's te rijden.
Specials e.d. heb ik allemaal goud, dus veel xp meer dan ik kun je daar niet gehaald hebben..
krijg je vor die enduro's zo belachelijk veel dan?
Nice man! hoelang heb je daar over gedaan? met of zonder stuur?quote:Edit: Ik heb de Vettel Challenges gedaan en allemaal op goud, toen ging ik van 27 naar 33 toe. Dat zal het wel zijn (vrijgespeeld door Bspec level 30 te halen).
Seizoensevents wel gedaan? Want dat scheelt wel een partij een punten. Ik ben nu level 28 en ik moet nog de helft van extreme doen, en nog behoorlijk wat specials.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Sant. het volgende:
Dan moet ik toch nog ergens iets open hebben staan, dat kan anders nooit dat jullie zoveel verder zijn.
Vanavond eens kijken of ik me niet ergens in vergis.. Mag hopen dat mensen niet liegen over hun GT5 level
Freak of nature....quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef DennisDeBengel het volgende:
575 (564 verschillende) and counting hier..
Ik gebruik gewoon een Excel sheetje waar ik de auto's die ik heb gemarkeerd heb staan, als ik dan weer eens de used cars dealer leeg ga kopen kan ik snel zien welke ik al heb en welke niet.
Ja de seizoensevents heb ik allemaal op goud. Specials zal ik dan wellicht nog iets open hebben staan?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
Seizoensevents wel gedaan? Want dat scheelt wel een partij een punten. Ik ben nu level 28 en ik moet nog de helft van extreme doen, en nog behoorlijk wat specials.
Dat vind ik wel erg vreemd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik ben lvl 27 en heb de Nascar, GT Polyphony Cup en Dreamcar Championship nog open staan, de rest is done.
ik kan niet geloven dat ik vervolgens lvl 35 kan worden door enkel enduro's te rijden.
Specials e.d. heb ik allemaal goud, dus veel xp meer dan ik kun je daar niet gehaald hebben..
krijg je vor die enduro's zo belachelijk veel dan?
Misschien heeft ie alles in 1 x gehaald en jij niet? I dunnoquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg vreemd.
Ik heb alle specials, seasonals en licences op goud. en in A-spec heb ik alleen de makkelijkste 3 secties gedaan, en ik ben atm lvl 28. Ik snap niet hoe jij dan bijna alles al op goud kan hebben en lager dan ik,.
Als je eerst goud haalt en daarna nog een keer gaat rijden, dan krijg je toch toch ook nog steeds xp erbij? En als jij bijvoorbeeld tot 3 keer toe 2e wordt, dan krijg je toch 3 keer net zoveel xp?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef Scarsick het volgende:
Dat maakt geen verschil in het aantal xp dat je krijgt. In 1x goud is hetzelfde als eerst brons, dan zilver en daarna pas goud. Je krijgt alleen het verschil er dan iedere keer bij.
Ja, onder andere 5 ronden op de buitenring van Cape ring met een Volkswagen Schwimmwagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef jackson het volgende:
Nieuwe seasonevents al beschikbaar?
En weet iemand welke?
Thanks, ik heb er zeker wel wat uurtjes over gedaan. Monza had ik binnen een paar keer, Nurburgring en vooral Suzuka heb ik me echt stuk op lopen bijten. Ik denk 3 dagen nadat ik het unlocked had dat ik klaar was. Met stuur, zonder assists behalve abs1. Met controller is het nog lastiger..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef 67Impala het volgende:
Nice man! hoelang heb je daar over gedaan? met of zonder stuur?
Zonder de Vettel challenge kan het best kloppen dat je op level 27/28 vast begint te zitten. Ik was ook level 27 toen ik nog maar een aantal events kon doen waarvoor mijn level genoeg was. Toen de Vettel challenge unlocked werd ging ik dus naar 33 en door de laatste paar extreme en de eerste 6 endurance races vervolgens te doen naar level 35 gegaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Sant. het volgende:
Dan moet ik toch nog ergens iets open hebben staan, dat kan anders nooit dat jullie zoveel verder zijn.
Vanavond eens kijken of ik me niet ergens in vergis.. Mag hopen dat mensen niet liegen over hun GT5 level
Ben lang niet de enige hoorquote:
Nee, als je de eerste keer goud haalt krijg je daarna niks meer. Alleen in de echte races krijg je steeds weer opnieuw xp.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Als je eerst goud haalt en daarna nog een keer gaat rijden, dan krijg je toch toch ook nog steeds xp erbij? En als jij bijvoorbeeld tot 3 keer toe 2e wordt, dan krijg je toch 3 keer net zoveel xp?
Toch?
Jup, 20 mil is de limiet. Succes met shoppenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:55 schreef Toempf het volgende:
Is er een limiet aan je bankrekening? Ik dacht dat ik aan de hand van een opmerking bij een van die auto-grind filmpjes op Youtube op kon maken dat je een limiet hebt van 20 miljoen credits?
Anders laat ik mijn PS3 een nachtje auto-grinden, en dan ga ik de volgende dag lekker shoppen
Ik heb wel alles in 1x gehaald in A-specquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef very het volgende:
[..]
Misschien heeft ie alles in 1 x gehaald en jij niet? I dunno
Ik bedoelde ook de "echte" races (A-spec).quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:15 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nee, als je de eerste keer goud haalt krijg je daarna niks meer. Alleen in de echte races krijg je steeds weer opnieuw xp.
Als je in een seasonal event een keer 3e wordt krijg je geld/xp voor plek 3 t/m 12. Als je hem dan nog een keer doet en wint krijg je geld/xp voor plek 1 en 2. Dat samen is dus hetzelfde als al het geld en xp in 1 keer ophalen.
Gefeliciteerd!, met beidequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een Jaguar gekregen voor mijn verjaardag (gisteren)
Dank je! Uhm deze:quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!, met beideWat voor Jag?
Dus dan is het goed?quote:
Dat is ook mijn volgende. En ik vind suzuka een vrij kutte baan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:56 schreef 67Impala het volgende:
Haha die gaat inderdaad snel vervelen... Ik moet me nog steeds toe zetten om de 1000 KM van suzuka te doen...
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook mijn volgende. En ik vind suzuka een vrij kutte baan.. Ik moet ook de 4 uur nog op Ubunti (
), met die hoerenmatsda.
Ik wel, maar na een uur kwam ik erachter dat ik pas om 02:00 klaar zou zijn, op een werkdag. Intelligentie FTW.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnen
Ik vind 6 miljard KWU teveel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik doe het altijd op het eind van de avond, dan kan ik het de volgende ochtend, middag afmaken
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus dan is het goed?
Dat roepen die gedetineerde ook altijd
gewoon de snelste mazda nemen en helemaal tunen... kun je hem na 3 uur en ene kwartier langs de baan parkeren en de laatste 45 minuten wat anders gaan doen.... scheelt weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Het grappige is dat ik weken geleden al mijn Mazda klaar heb gemaakt voor die race maar nog niet de kracht gevonden om er aan te beginnen
Ik ben daar te autistisch voor denk ik. Ik wil elke ronde maximaal knallen. 20 rondjes voorsprong terwijl ik er 80 kon hebben? Nah.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon de snelste mazda nemen en helemaal tunen... kun je hem na 3 uur en ene kwartier langs de baan parkeren en de laatste 45 minuten wat anders gaan doen.... scheelt weer
nou na 534 rondjes tsukuba was ik blij dat ik de timer verder uit kon laten lopen andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben daar te autistisch voor denk ik. Ik wil elke ronde maximaal knallen. 20 rondjes voorsprong terwijl ik er 80 kon hebben? Nah.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat vind ik wel erg vreemd.
Ik heb alle specials, seasonals en licences op goud. en in A-spec heb ik alleen de makkelijkste 3 secties gedaan, en ik ben atm lvl 28. Ik snap niet hoe jij dan bijna alles al op goud kan hebben en lager dan ik,.
Ik niet... Geld is geen probleem.quote:
Geld is het probleem ook niet. Maar ik vind het gewoon zonde. Dan wacht ik wel tot de volgende dag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef jackson het volgende:
Ik niet... Geld is geen probleem.
Vraag is alleen of je het uit wilt geven aan GT5
Eens!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geld is het probleem ook niet. Maar ik vind het gewoon zonde. Dan wacht ik wel tot de volgende dag.
Bah, de mijne verbruikt het dubbele zie ik nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan gewoon echt niet zo lang achter elkaar racen... En zoveel stroom verbruikt een PS3 Slim ook niet... Ik zit denk ik op 0.1KWh.... Oh jeej wat veel (1 KWh voor 10 uur)
want energiebesparingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
En bovenstaand is boeiend omdat?!
Zegt me allemaal niks..
PS3 Slim gebruikt 2x zo weinig stroom als een oude Fat PS3quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
En bovenstaand is boeiend omdat?!
Zegt me allemaal niks..
Als het je helemaal niks zegt moet je wellicht even terug naar de basis-school, of überhaupt een keer langs een gebouw waar leraren je proberen iets wijs te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Sant. het volgende:
En bovenstaand is boeiend omdat?!
Zegt me allemaal niks..
Er is ook nog een lijstje met andere revisies van bv 80GB fat etc.quote:
die 8 eu zouden mij ook niet boeien...sowieso boeit verbruik me niet, daar ik incl. betaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er is ook nog een lijstje met andere revisies van bv 80GB fat etc.
En ik heb eens uitgerekend bij een speelduur van 4 uur per dag, scheelde het qua stroomkosten 8 euro per jaar vergeleken mijn 80GB fat. (Slim vs 80GB fat)
Is t mij niet waard
Ik vind de slim ook mooier, en daarom zocht ik een paar maanden geleden een legitieme reden om een slim te hebben behalve t uiterlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:20 schreef very het volgende:
[..]
die 8 eu zouden mij ook niet boeien...sowieso boeit verbruik me niet, daar ik incl. betaal.
Maar de slim vind ik ook mooier :p
Als de PS3 maar Slim isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Als het je helemaal niks zegt moet je wellicht even terug naar de basis-school, of überhaupt een keer langs een gebouw waar leraren je proberen iets wijs te maken.
Als het nou om de echte b-spec career ging, zou het een leuke optie zijn. Nu kan het me niks boeien. Op afstand mijn kansloze bob tegen de kansloze bob van iemand anders laten rijden, no thanks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze maand geen update...
Volgende maand komt Gran Turismo Everywhere. Details op GTplanet, maar ben ik de enige als ik zeg dat dat me niks kan boeien? Ik wil meer premium wagens, meer tracks. Dat hele B-spec kan me gestolen worden.
Enjoy it you will...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Salatrel het volgende:
mijn wheelstand is aangekomenstraks ff ophalen bij mijn ouders en vanavond eens even testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |