Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef PieterBas het volgende:
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoendequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]
Lijkt net een stofzuiger btw!
Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen.
Thx, is nu aan het laden heb alleen zachte sportbanden eronder gedaan, zullen zien hoe het gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Laatste heb ik als eerste gedaan, was behoorlijk makkelijk. Nu over de Nurburgring met de Volkswagen Golf V GTI '05quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn
Klopt, was lastigste die er was imo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Klopt, was lastigste die er was imo.
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!
Slechts Sport hard werkt ook prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Euhmm... Herstel, laat dat kind nog maar even in de zandbak spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!
altijd uit, als je het aan zet wordt de game veel te makkelijk. Zelfs met traction control helemaal uit kan je dan nog niet een beetje driften.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:04 schreef Noin het volgende:
Wat een discussie over restricties of geen restricties.
En dat terwijl het zo simpel kan zijn.
Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan.
Wat ik graag zou zien?
Wat PD al heeft gedaan? Simpel!
Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt.
Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties.
Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk !
Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg.
Prima!
Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn.
Lijkt me een erg mooie oplossing.
En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen!
Aan de andere kant, kan je het ook vanuit een economisch standpunt bekijken.. Hoe goedkoop kan je race winnen? Een i-Miev of een Prius volledig tunen heeft qua Return on Investments weinig zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard
Is daar bewijs van, op Youtube of iets dergelijksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PieterBas het volgende:
uhm 2 uur Indy gaan doen...![]()
![]()
Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec...Alleen moet je tijdens Indy wel pitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |