Alle assists aan inc stuur assist op maximumquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)quote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
nee maar is wel een maat van me. van hem had ik die screenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef very het volgende:
[..]
Ben jij ook Cogency toevallig? (gtplanet)
ik vind mijn stuurtje nu niet echt een voordeel eigenlijk, ik heb het gevoel dat ik met een controller sneller ben. Niet dat mij dat boeit verder, stuur is een gaziljoen beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alle assists aan inc stuur assist op maximum
Die laatste lijkt me wel intressantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:11 schreef very het volgende:
Iemand hier al aan dergelijke "auto-grinds" geslagen?
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel intressant
Heb trouwens net de 787B gekocht
Stuur me maar een X2010quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef very het volgende:
[..]
Gekocht? Ik had hem je ook wel willen sturen hoor
De enter ingedrukt houden op het toetsenbordquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:24 schreef very het volgende:
[..]
lol
Maar hoe start je automatisch een nieuwe race dan op deze manier?
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geldquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Sant. het volgende:
Lol, daar begin ik niet aan. Ik grind korte races tot de enduro's en dan gaat t vlug genoeg, ik zet gewoon telkens de Dream Car championship race aan voor 16,5k XP en als ik van huis ga zet ik een enduro aan.
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat alquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah snel genoeg? Ik vind het sowieso dom dat je moet levelen, ben nu bijna bij level 29, als ik bij level 30 ben en de x2010, dan ga ik dit gewoon de hele tijd doen, puur omdat ik dan auto's kan kopen die ik echt tof vind en mij niet druk hoef te maken om geld
Link voor de wheelstand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ben ik de enige die denkt dat die x2010 zwaar kut is met een gewone controller? mijn wheelstand is nog onderweg
lijkt erop idd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Is zeer relax ja....gebruik 'm dagelijksquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk deze:
http://www.wheelstandpro.com/order.html
Erg tof.
Met stuur is hij niet veel beter hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
X2010 krijg je pas op lvl 35 bspec (of heb je dat al, dan heb ik niks gezegd
)
Ik vind je echt een held als je de X2010 challenge haalt op lvl 30, ik wacht wel gewoon tot ik Bspec lvl 35 ben, nog 3 levels te gaan![]()
Verder is die vettel challenge echt kut! Gaat heel wat uurtjes in beslag nemen met mijn Dualshock....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |