Gedaan en het is gaar.... heel gaarquote:
Been there, done that... got the Jaguar.. Met 22 ronden voorsprongquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Gedaan en het is gaar.... heel gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef Meike26 het volgende:
Mijn bob vriend is nu bezig met de 4 uur van Tsukuba met zo'n gare Mazda !
Trouwens een vraagje aan iedereen, gister heb ik zelf ook deze race gereden..Haha, regelmatig ja.. Die hoek ik er dan ff bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
Zelf had ik een 350pk sterke roadster die lekker kon driften, dan gooide ik hem dwars die bocht maar rechts in en liet ik hem doordriften naar dat stukje, en dan hard naar links hoeken![]()
Mooi alternatief
-weg-
Je mag er nog zo'n 130, veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Leenennn het volgende:
Ben nou bezig met de Roadster 4-uurs race, ronde 74 nu.. echt saai
Oke oke, neem mijn woorden terugquote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Salatrel het volgende:
mensen die klagen bij rondje 74
[ afbeelding ]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespotquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb net mijn lvl 0 bob in een Formule 1 wagen gezet en een lvl 19 race laten rijden.. Dat werkt dus ook prima
Van lvl 0 naar lvl 5
Blijkbaar heb ik dan alleen maar natuurtalenten, want het ging bij al mijn 4 lvl 0 bob's gewoon goed. Die gingen in 3 races 9 levels omhoogquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespot
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mja, die van mij crashen vooral als ze in een snelle wagen zitten. Misschien dat het in die F1-auto wel goed gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Dat kan ook...mijn level 0 coureur draaide alleen maar donuts in mijn M5quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Over een paar weken TDU2Kan wel even een andere racegame gebruiken
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mijquote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
11 februari. Lijkt mij ook wel een leuke game. Eerste deel heb ik ook aardig veel gespeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:21 schreef woessie het volgende:
[..]
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mij
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.
Vond deel 1 weinig aan op Spa na...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Nee de bomenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, serieus. Ik dacht dat het aan mijn schakelskills lagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef delano.888 het volgende:
WTF ik race nu voor t eerst in de prius (bonus race 3)
Waarom gaat dat ding ergens in de 3e lap altijd ineens veel harder rijden, en harder blazen? Het lijkt wel alsof hij oververhit raakt ofzo, maar hij gaat er wel harder door rijden..
En waarom pas na 3 rondjes?
Shift was best een toffe racer. Ik kijk ook een beetje uit naar deel 2. Ik had persoonlijk toch meer met GRID.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Misschien dat het met de actie-radius te maken heeft van de electromotor ?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Ik durf er nog niet aan te beginnen. Mijn beste coureur is nu level 23, ik ga eerst wel endurance races doen totdat ze level 30 zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Salatrel het volgende:
hoe lastig zijn nascar en formula GT in B-spec?
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Idd, dat had ik ook. Ook met de CR-z had ik dat. Waar de rondes zonder elektromotorassistentie 3 seconden langzamer waren ofzo..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamer
olielampje betekend dat je de olie moet verversen.... je hebt nu minder PK vanwege vieze oliequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef Revolution-NL het volgende:
In hoeverre kan je trouwens mechanische pech krijgen. Zo heb ik een opgefokte Civic waar het olielampje van brand.
Ik zag ook dat je de mogelijkheid om een blok te reviseren. In hoeverre heeft dit zin?
Ik raak nog steeds gefrustreerd op Monaco. Heb je daar aparte instellingen voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Alleen met beide een btje vogelen met je instellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef 67Impala het volgende:
Ja dat was ook de enige waar ik moeite mee had, en waar ik ook daadwerkelijk bij bleef om hem te pushen zodat hij 1e kwam te staan. Ik heb toen even gegoogled voor instellingen en kwam op deze:Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor...ik heb Shift 1 ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijke sensatie-game met een prachtige cockpit-view. En het motorgeluid van de auto's is echt heel goed in dat spelquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |