Vond deel 1 weinig aan op Spa na...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Nee de bomenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, serieus. Ik dacht dat het aan mijn schakelskills lagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef delano.888 het volgende:
WTF ik race nu voor t eerst in de prius (bonus race 3)
Waarom gaat dat ding ergens in de 3e lap altijd ineens veel harder rijden, en harder blazen? Het lijkt wel alsof hij oververhit raakt ofzo, maar hij gaat er wel harder door rijden..
En waarom pas na 3 rondjes?
Shift was best een toffe racer. Ik kijk ook een beetje uit naar deel 2. Ik had persoonlijk toch meer met GRID.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Misschien dat het met de actie-radius te maken heeft van de electromotor ?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Ik durf er nog niet aan te beginnen. Mijn beste coureur is nu level 23, ik ga eerst wel endurance races doen totdat ze level 30 zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Salatrel het volgende:
hoe lastig zijn nascar en formula GT in B-spec?
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Idd, dat had ik ook. Ook met de CR-z had ik dat. Waar de rondes zonder elektromotorassistentie 3 seconden langzamer waren ofzo..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamer
olielampje betekend dat je de olie moet verversen.... je hebt nu minder PK vanwege vieze oliequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef Revolution-NL het volgende:
In hoeverre kan je trouwens mechanische pech krijgen. Zo heb ik een opgefokte Civic waar het olielampje van brand.
Ik zag ook dat je de mogelijkheid om een blok te reviseren. In hoeverre heeft dit zin?
Ik raak nog steeds gefrustreerd op Monaco. Heb je daar aparte instellingen voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Alleen met beide een btje vogelen met je instellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef 67Impala het volgende:
Ja dat was ook de enige waar ik moeite mee had, en waar ik ook daadwerkelijk bij bleef om hem te pushen zodat hij 1e kwam te staan. Ik heb toen even gegoogled voor instellingen en kwam op deze:Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor...ik heb Shift 1 ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijke sensatie-game met een prachtige cockpit-view. En het motorgeluid van de auto's is echt heel goed in dat spelquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |