Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Scarsick het volgende:
Dan nog blijft het punt staan dat een zelf opgelegde beperking veel minder voldoening oplevert dan dat die vanuit de ontwikkelaar komt.
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen anders
zoals Very weet heb ik dit een x aantal pagina's geleden ook al eens geopperd. en inderdaad wat Dennis101 zegt: je weet bij restricties dat het hoe dan ook mogelijk moet zijn om het te halen, lukt dit niet dan ligt het dus aan je skills of tuning van de auto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.
Het doel van het is spel is uiteindelijk om level 40 te worden en alle races goud halen, niet om het voor jezelf zo moeilijk mogelijk te maken. Wat dat betreft vond ik GT5 prologue nog beter gedaan, daar moest je aardig wat moeite doen om alle races op goud te winnen.
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
En mij lui noemen omdat ik mezelf geen restricties opleg getuigt weer van het feit dat jij ook werkelijk helemaal niks snapt van wat mensen als argument aandragen.
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is. En ja, als je niet kan rijden is een race al gauw uitdagend en spannend. Maar dat punt ligt voor een ieder ergens anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.
Ik weet elke race voor mezelf leuk en spannend te maken, dus dat moet een ander ook lukken. En dat hoeft echt geen 100x proberen te zijn. Vooral als je een beetje behendig in dit spel bent, dan moet het geen enkel probleem voor je zijn om in te schatten hoe je de race leuk kan maken.
En wat betreft de "real driving simulator"....als je die titel nog serieus neemt dan vraag je er ook wel om om bedrogen uit te komen. Ik weet niet of je ooit wel eens in het echt geracet hebt, maar dat komt weinig in de buurt van welke sim dan ook.
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is.
Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!quote:En ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat het racen an sich exact overeenkomt met het rijden in real life, maar ik verwacht op zijn minst wel dat de condities hetzelfde zijn en ik verwacht wel dat ik, net als een race in real life, wel eerst een auto zorgvuldig moet samenstellen en tunen alvorens ik ga racen. en ik verwacht ook dat ik, net als een race in het echt, aan restricties gebonden ben en niet met een Veyron tegen een Megane kan racen.
Tof dat iedereen met mijn auto moet racenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef jackson het volgende:
Vanavond ram ik die seasonevents er eens eventjes snel doorheen.... Beetje tunen en rammelen met die bakken. Zag dat er een volvo challange tussenzit, erg tof. Dan koop ik mijn tweede volvo, had al een beul van een 240 aangeschaft
Dan heb je de verkeerde auto gekochtquote:
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef very het volgende:
[..]
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.
[..]
Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!
Serieus...hoe moeilijk kan het zijn om, in jouw voorbeeld, dan ook gewoon een mégane te pakken en die dan zorgvuldig te tunen alvorens je gaat racen?
Ik snap werkelijk waar niet waar nou zo ontzettend moeilijk over gedaan wordt.
Men doet alsof het de moeilijkste klus ter wereld is om een alsnog een leuke race neer te zetten. Het enige wat je hoeft te doen is een gelijkwaardige auto te pakken en niet overdreven te gaan zitten upgraden. Vanaf dat punt kan je dan leuk gaan finetunen met je instellingen, zoals je blijkbaar graag wil. Poepoe...wat een opgave zeg!
Als het je echt zo dwars zit, dan doe je er toch wat aan ipv alleen maar te lopen huilen dat PD het niet voor je doet (waar ze imo een hele goede reden voor hebben).
En dat is het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Auti het volgende:
Volvo![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat een gezeur om niets weer, of je het nu een makkelijk of een moeilijk spel vindt, je moet gewoon vroem vroem doen! en af en toe toeteren!![]()
Mijn god zeg, de kracht van GT zit niet in de AI of het halen van alle bekers en races.
De kracht zit in al die auto's en afstellingen, de graphics, de circuits, en dergelijke.
Als je klaar bent met de gouden bekertjes fetish dan blijft de echte fan lekker doorknallen en driften, met of zonder vrienden. Online of met zijn allen in de huiskamer, gezellig! En persoonlijke rondetijden verbeteren, etc. Dat is GT.
Niet iedereen heeft...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.
Als de mensen nou eens wel een paar uurtjes zouden moeten oefenen om een race te halen ontwikkelen ze skills en ervaring. Door het ontwikkelen van deze skills en ervaring worden ze beter in races en zullen ze de volgende races makkelijker/minder moeilijk gaan halen, totdat ze uiteindelijk op een vergelijkbaar niveau zitten als de mensen die volgens jou zitten te zeiken dat het te makkelijk is.
En als de spelers dan een vergelijkbaar niveau hebben hoeft PD de races ook niet makkelijker te maken en wordt het ook niet verpest voor de 'hardcore' gamers.
En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.quote:Ik bedoel dus te zeggen dat niemand een geboren kampioen is, maar door inzet en oefening kan je dus wel leren racen en kampioen worden! En het feit dat mensen te beroerd zijn om te oefenen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij.
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef very het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft...
A) ...het in zich om echt goed te worden.
B) ...er zin om er veel tijd in te steken om goed te worden.
C) ...zin in een uitdaging.
[..]
En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.
PD heeft op deze manier gewoon ervoor gezorgd dat IEDEREEN de race kan rijden zoals hij/zij dat zelf wil.
Jong, oud, actief, passief, noob, pro...whatever.
Tuurlijk zou een "easy, intermediate & hard optie geniaal zijn....maar die zit er niet in (en komt waarschijnlijk ook niet).
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef very het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.
En waarom niet die verschillende moeilijkheidsgraden...geen idee...mail PD zou ik zeggen
Er zitten ook geen seasonal events in....hoe kan ik de vergelijking eigenlijk maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:06 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef PieterBas het volgende:
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoendequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]
Lijkt net een stofzuiger btw!
Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen.
Thx, is nu aan het laden heb alleen zachte sportbanden eronder gedaan, zullen zien hoe het gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Laatste heb ik als eerste gedaan, was behoorlijk makkelijk. Nu over de Nurburgring met de Volkswagen Golf V GTI '05quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn
Klopt, was lastigste die er was imo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Klopt, was lastigste die er was imo.
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!
Slechts Sport hard werkt ook prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Euhmm... Herstel, laat dat kind nog maar even in de zandbak spelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!
altijd uit, als je het aan zet wordt de game veel te makkelijk. Zelfs met traction control helemaal uit kan je dan nog niet een beetje driften.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:04 schreef Noin het volgende:
Wat een discussie over restricties of geen restricties.
En dat terwijl het zo simpel kan zijn.
Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan.
Wat ik graag zou zien?
Wat PD al heeft gedaan? Simpel!
Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt.
Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties.
Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk !
Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg.
Prima!
Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn.
Lijkt me een erg mooie oplossing.
En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen!
Aan de andere kant, kan je het ook vanuit een economisch standpunt bekijken.. Hoe goedkoop kan je race winnen? Een i-Miev of een Prius volledig tunen heeft qua Return on Investments weinig zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard
Is daar bewijs van, op Youtube of iets dergelijksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PieterBas het volgende:
uhm 2 uur Indy gaan doen...![]()
![]()
Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec...Alleen moet je tijdens Indy wel pitten..
Gedaan en het is gaar.... heel gaarquote:
Been there, done that... got the Jaguar.. Met 22 ronden voorsprongquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Gedaan en het is gaar.... heel gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef Meike26 het volgende:
Mijn bob vriend is nu bezig met de 4 uur van Tsukuba met zo'n gare Mazda !
Trouwens een vraagje aan iedereen, gister heb ik zelf ook deze race gereden..Haha, regelmatig ja.. Die hoek ik er dan ff bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegen de verveling het circuit anders gereden dan gebruikelijk, bij die rechts/links combinatie zit nog een chicane aan je rechterhand...dus ik maakte steeds rondjes van 1.07 ipv 1.03, maar wel is het circuit er zo een stuk leuker op geworden![]()
Meer mensen die Tsukuba op deze manier rijden ?![]()
Zelf had ik een 350pk sterke roadster die lekker kon driften, dan gooide ik hem dwars die bocht maar rechts in en liet ik hem doordriften naar dat stukje, en dan hard naar links hoeken![]()
Mooi alternatief
-weg-
Je mag er nog zo'n 130, veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Leenennn het volgende:
Ben nou bezig met de Roadster 4-uurs race, ronde 74 nu.. echt saai
Oke oke, neem mijn woorden terugquote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Salatrel het volgende:
mensen die klagen bij rondje 74
[ afbeelding ]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespotquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb net mijn lvl 0 bob in een Formule 1 wagen gezet en een lvl 19 race laten rijden.. Dat werkt dus ook prima
Van lvl 0 naar lvl 5
Blijkbaar heb ik dan alleen maar natuurtalenten, want het ging bij al mijn 4 lvl 0 bob's gewoon goed. Die gingen in 3 races 9 levels omhoogquote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Zonder crashes? Wow, je hebt een natuurtalent gespot
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Mja, die van mij crashen vooral als ze in een snelle wagen zitten. Misschien dat het in die F1-auto wel goed gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Dat kan ook...mijn level 0 coureur draaide alleen maar donuts in mijn M5quote:Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, hoe langzamer de auto, hoe vaker ze van de baan vliegen.
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Over een paar weken TDU2Kan wel even een andere racegame gebruiken
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mijquote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
11 februari. Lijkt mij ook wel een leuke game. Eerste deel heb ik ook aardig veel gespeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf ja, wanneer komt hij precies uit?
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:21 schreef woessie het volgende:
[..]
Je kan beter wachten op Shift2, dunkt mij
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1quote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Vond deel 1 wel leuk, sowieso beter dan de andere NFS games van de afgelopen jaren, maar een deel 2 zit er niet in voor mij. Wil nog wel HP kopen.
Vond deel 1 weinig aan op Spa na...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Nee de bomenquote:Op maandag 17 januari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt het een beetje?
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, serieus. Ik dacht dat het aan mijn schakelskills lagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef delano.888 het volgende:
WTF ik race nu voor t eerst in de prius (bonus race 3)
Waarom gaat dat ding ergens in de 3e lap altijd ineens veel harder rijden, en harder blazen? Het lijkt wel alsof hij oververhit raakt ofzo, maar hij gaat er wel harder door rijden..
En waarom pas na 3 rondjes?
Shift was best een toffe racer. Ik kijk ook een beetje uit naar deel 2. Ik had persoonlijk toch meer met GRID.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Misschien dat het met de actie-radius te maken heeft van de electromotor ?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Ik durf er nog niet aan te beginnen. Mijn beste coureur is nu level 23, ik ga eerst wel endurance races doen totdat ze level 30 zijn ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Salatrel het volgende:
hoe lastig zijn nascar en formula GT in B-spec?
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef delano.888 het volgende:
Het zal wel te maken hebben met de normale motor die dan ineens mee gaat helpen..
Maar waarom na 3 ronden vraag ik me dan af
Idd, dat had ik ook. Ook met de CR-z had ik dat. Waar de rondes zonder elektromotorassistentie 3 seconden langzamer waren ofzo..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Komt omdat de accu's dan leeg zijn en er dan geen assistentie van de electro motor meer is. Of andersom dat je start met lege accu's. Naar mijn idee was hij op het eind langzamer
olielampje betekend dat je de olie moet verversen.... je hebt nu minder PK vanwege vieze oliequote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:46 schreef Revolution-NL het volgende:
In hoeverre kan je trouwens mechanische pech krijgen. Zo heb ik een opgefokte Civic waar het olielampje van brand.
Ik zag ook dat je de mogelijkheid om een blok te reviseren. In hoeverre heeft dit zin?
Ik raak nog steeds gefrustreerd op Monaco. Heb je daar aparte instellingen voor?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef 67Impala het volgende:
Alleen met beide een btje vogelen met je instellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef 67Impala het volgende:
Ja dat was ook de enige waar ik moeite mee had, en waar ik ook daadwerkelijk bij bleef om hem te pushen zodat hij 1e kwam te staan. Ik heb toen even gegoogled voor instellingen en kwam op deze:Oh Bspec. Nee ik heb het over A-spec. Ik haal álles, behalve Monaco. Dan verlies 1 tot 3 seconden per ronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor...ik heb Shift 1 ook helemaal grijs gespeeld. Heerlijke sensatie-game met een prachtige cockpit-view. En het motorgeluid van de auto's is echt heel goed in dat spelquote:Op maandag 17 januari 2011 12:38 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat deel 2 nog awesomer wordt dan deel 1
Absolute aanrader als je racet in cockpitview of af en toe totale chaos mee te maken én nog eens een uitdagend spel wil spelen zonder erg arcade te zijn.
Ik lijk ook de enige persoon te zijn die idolaat was van deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |