zucht...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zojuist gedaan.
Die seizoensevens zijn overigens gewoon slecht gedaan, leg er race soft banden onder en je kunt ze zonder problemen halen. Het is inderdaad puur en alleen om snel geld te verdienen.
Maar restricties vanuit het spel en het dan halen geeft veel meer voldoening dan jezelf restricties opleggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
zucht...
doe er dan geen race softs onder...tadaaaa
Wat is er leuk om aan om jezelf te treiteren? Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen. Zoals degene boven mij zegt, het is lang niet zo leuk/spannend om jezelf restricties op te leggen als dan wanneer de uitgever dat doet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
zucht...
doe er dan geen race softs onder...tadaaaa
Maar aangezien die dat dus niet doet (omdat er mensen zijn die het anders simpelweg te moeilijk vinden), zit er niks anders op dan het zelf opleggen van restricties.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is er leuk om aan om jezelf te treiteren? Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen. Zoals degene boven mij zegt, het is lang niet zo leuk/spannend om jezelf restricties op te leggen als dan wanneer de uitgever dat doet.
Daar kies je zelf voor, dus dan moet je ook niet zeuren imoquote:Ik wil die ervaring/credits hebben en dan ga ik mijzelf niet langer dan nodig aan die races wagen.
Nog los van het feit dat ik zo snel mogelijk wil winnen in dit geval, weet ik niet of ik met die banden de race uberhaupt kan winnen. En nee, ik heb geen zin om zo'n race 10x te rijden om dat uit te vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef very het volgende:
[..]
Maar aangezien die dat dus niet doet (omdat er mensen zijn die het anders simpelweg te moeilijk vinden), zit er niks anders op dan het zelf opleggen van restricties.
En wat is het verschil tussen een race waarbij je zelf kiest voor sport-softs, of een race waarbij het spel kiest voor sport-soft?
Als je goed genoeg rijd, dan kan je die race natuurlijk op elke band winnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat ik zo snel mogelijk wil winnen in dit geval, weet ik niet of ik met die banden de race uberhaupt kan winnen. En nee, ik heb geen zin om zo'n race 10x te rijden om dat uit te vinden.
Onzin natuurlijk, er zit ook een limiet aan die auto's. En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken? Daar betaal ik heb ik dit spel niet voor gekocht. Laat de uitgever zelf zijn werk maar doen in plaats van dat ik moet gaan uitzoeken met welke instellingen deze race wel eens uitdagend voor mij zou kunnen worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef very het volgende:
[..]
Als je goed genoeg rijd, dan kan je die race natuurlijk op elke band winnen.
Nogmaals:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waarom zou ik van dit spel zelf een uitdaging moeten maken?
Andere banden kan ik niet 'volle gas opfokken' noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:30 schreef Sant. het volgende:
Begint deze discussie nu alweer? Dat is al de 10e keer volgens mij
Maar wel eens met very, alles je al je bakken volle gas opfokt, moet je niet klagen dat het te gemakkelijk is..
Je weet zelf net zo goed als iedereen dat Racing Softs niet nodig zijn om een race te kunnen winnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Andere banden kan ik niet 'volle gas opfokken' noemen
In het geval van die seizoensevents zal het mij een worst zijn, ik wil dat geld alleen maar hebben, dus hoe makkelijker hoe beter voor mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals:
Omdat PD dat niet doet (reden is al genoemd), en omdat je blijkbaar zelf wel waarde hecht aan de uitdaging.
En dat is wel onzin, je kunt nog zo goed rijden, om comfort hard ga je die laatste race echt niet winnen, dat zou onmogelijk zijn.quote:En dat is helemaal geen onzin. Dat jij het niet redt op elke band, betekent niet dat niemand het er mee redt.
Waarom roep je dan dat ze het zo slecht gedaan hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In het geval van die seizoensevents zal het mij een worst zijn, ik wil dat geld alleen maar hebben, dus hoe makkelijker hoe beter voor mij.
Blijkbaar weet je dus genoeg van de banden, dus wederom ontkracht je je eigen kritiek.quote:En dat is wel onzin, je kunt nog zo goed rijden, om comfort hard ga je die laatste race echt niet winnen, dat zou onmogelijk zijn.
Misschien lees jij dingen die ik niet lees, maar ik zeg dat ze het slecht geregeld hebben omdat iedere oen het nu kan halen, het is juist de charme om te laten zien dat je kan racen. Dat is het enige waar ik over 'klaag'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Waarom roep je dan dat ze het zo slecht gedaan hebben?
Dit is precies wat ik bedoel....je roept dat het kut is, maar maakt er wel dankbaar gebruik van.
Hypocriet, of niet?
[..]
Blijkbaar weet je dus genoeg van de banden, dus wederom ontkracht je je eigen kritiek.
En ik denk dat PD het hiermee juist wél goed gedaan heeft, want nu kan iedereen een kans maken...niet alleen de pro's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Misschien lees jij dingen die ik niet lees, maar ik zeg dat ze het slecht geregeld hebben omdat iedere oen het nu kan halen, het is juist de charme om te laten zien dat je kan racen. Dat is het enige waar ik over 'klaag'.
Dan hadden ze beter die events iets makkelijker kunnen maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef very het volgende:
[..]
En ik denk dat PD het hiermee juist wél goed gedaan heeft, want nu kan iedereen een kans maken...niet alleen de pro's.
Nee, tuurlijk niet....want dan is het voor de pro's weer een eitje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter die events iets makkelijker kunnen maken.
Ik wil mezelf geen topracer noemen, eerder gemiddeld, maar ik kon de eerste seizoensevents met wat moeite toch wel halen, dus zo overdreven moeilijk waren ze nou ook weer niet. Het lijkt wel alsof games tegenwoordig geen moeite meer mogen kosten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:48 schreef very het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet....want dan is het voor de pro's weer een eitje.
Schop je coureur in een Formula GT en ga tv kijken/bier drinken/fappen/fok!kenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Salatrel het volgende:
30 rondjes voor super GT in bspec is echt teveelduurt toch allemaal veel te lang zo
hij doet nu rondjes in de minolta toyotaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Toempf het volgende:
[..]
Schop je coureur in een Formula GT en ga tv kijken/bier drinken/fappen/fok!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |