Die verdient dus de behandeling die je hierboven ziet.quote:
*Youtube account aanmaaktquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die verdient dus de behandeling die je hierboven ziet.
Nee, dat los je op door te zeggen wat leuk al die foto's op internet, als tegenprestatie gaan we oefenen om kindjes te maken.quote:
Of mijn manier, plus alles na de kommaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, dat los je op door te zeggen wat leuk al die foto's op internet, als tegenprestatie gaan we oefenen om kindjes te maken.
Gelukkig doe je het wél..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
Kunnen een stel volwassen 30+'ers nu 20 topics later nog steeds zeiken over wat de 18-jarige php allemaal voor boze dingen typt? Ik heb geen zin dit onderwerp weer aan te snijden, als Godwin van de SC.
Was PHP al 18?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
Kunnen een stel volwassen 30+'ers nu 20 topics later nog steeds zeiken over wat de 18-jarige php allemaal voor boze dingen typt? Ik heb geen zin dit onderwerp weer aan te snijden, als Godwin van de SC.
We hadden het over vrouwen n**ken en afmeppen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
--------------------------------------------------------
Ja. En nu echt kappen, was net zo blij dat het weer over andere dingen ging...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
En nu naar bed. Morgen weer vroeg dag![]()
Dan ga ik de schuur opruimen. Ooh ja en mijn oom was zeer tevreden, was mooier dan hij dacht.![]()
Nee onbehandeld eiken, alleen heel veel schuren schuren en nog eens schuren.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het ook nog gebeist/gelakt/geverfd??
Truste!!
Niet dat ik er verstand van heb, maar gaat dat uiteindelijk niet scheuren door de warmte van de cv??quote:Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee onbehandeld eiken, alleen heel veel schuren schuren en nog eens schuren.
Nee, goede verbindingen toepassen, niks schroeven op de juiste manier alles verlijmen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik er verstand van heb, maar gaat dat uiteindelijk niet scheuren door de warmte van de cv??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor niks gaat de zon op. Dat geldt ook voor familie. Wel een gereduceerd loontje. Het materiaal was duurder.Het blijft een soort hobby/verslaving he.quote:Kan me er wel iets bij indenken na al dat schuren![]()
Lief dat je het hebt gemaakt!! Of kreeg je vet betaald??![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, goede verbindingen toepassen, niks schroeven op de juiste manier alles verlijmen.
Hout werkt altijd.Dank voor de toelichting!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voor niks gaat de zon op. Dat geldt ook voor familie. Wel een gereduceerd loontje. Het materiaal was duurder.Het blijft een soort hobby/verslaving he.
En tóch lief dus (dacht ik al!)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Oogjes dicht en snaveltjes toequote:Op zondag 9 januari 2011 23:55 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten. Denk eraan handjes boven de lakens![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogjes dicht en snaveltjes toe?
Sorry
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Cerbie het volgende:
Zoiets?Weet het niet meer. Alleen dat die foto er stond. En dat Tom een oogje op Whiskers schijnt te hebben.
Is toch niets om je voor te schamen. Bovendien: op een oude fiets moet je het leren (hij was al gemaakt lees ik).quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt grappig, wil je kappen met die onzin?
Ik doe ook alleen een moreel beroep op jullie, omdat ik die onzin niet wens. Het is misschien niets om je voor te schamen, maar wie houdt ervan dat er met leugens op internet gestrooid wordt. Ik wil met deze discussie geen topic vullen en dit is dan ook het laatste wat ik er over zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is toch niets om je voor te schamen. Bovendien: op een oude fiets moet je het leren.
Die fietsbel vergelijking was niet eens aan jou gericht. Maar goed excuus als je je aangesproken voelde....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt grappig, wil je kappen met die onzin?
Ook iedereen die gereageerd heeft over fietsbellen en dergelijke, a.u.b niet meer doen. Ik hoop dat hij bij deze klaar is.
Ik vind het een goed idee, maar je deed toch al een cursus. Stop je daar dan mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
Opeens heb je het!!!
Wat ik me afvraag : zou een meubelbedrijfje wat zijn? Aangezien ik graag met hout werk en er meer mensen roepen waarom begin je niet iets voor jezelf....
Het enige wat me tegenstaat is de investering en bijkomende kosten. Ik heb immers een bedrijfshal nodig met de benodigde machines. Ook dien ik zelf nog wat geld te verdienen.Dat ik vanuit mijn ZW een bedrijf kan starten is natuurlijk alleen maar positief.Wat denken jullie?
Oké, dank.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Die fietsbel vergelijking was niet eens aan jou gericht. Maar goed excuus als je je aangesproken voelde....
Ik deed nog geen cursus ik ben bezig met het loopbaantraject om me eigen te laten omscholen. Maar het liefst blijf ik met mijn handen en met hout werken. De bouwplaats vaarwel zeggen heb ik geen moeite mee.Mijn ambacht welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef TomLievense het volgende:
Ik vind het een goed idee, maar je deed toch al een cursus. Stop je daar dan mee?
Ik was niet van plan om je een verbod op te leggen, dus je mag van mij alles zeggen. Iemand met een User Icon als jij moet sowieso alles kunnen zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Tem het volgende:
Wat mag ik nog wel over ouwe spinsters zeggen?
Mooi, Ik heb namelijk geen zin nog een keer een baard met een jurk achter me aan te krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om je een verbod op te leggen, dus je mag van mij alles zeggen. Iemand met een User Icon als jij moet sowieso alles kunnen zeggen.
Was inderdaad wel mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Tem het volgende:
Trouwens Tom heb je profiel gezien gisteren ? ging over coen moulijn was wel mooi.
Lijkt mij een schot in de roos. Mensen die handig zijn, zijn goud waard! Ik zou de gok nemen. Kan je niet een VOF met iemand opzetten?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
Opeens heb je het!!!
Wat ik me afvraag : zou een meubelbedrijfje wat zijn? Aangezien ik graag met hout werk en er meer mensen roepen waarom begin je niet iets voor jezelf....
Het enige wat me tegenstaat is de investering en bijkomende kosten. Ik heb immers een bedrijfshal nodig met de benodigde machines. Ook dien ik zelf nog wat geld te verdienen.Dat ik vanuit mijn ZW een bedrijf kan starten is natuurlijk alleen maar positief.Wat denken jullie?
Ik ken wel iemand die ook een bedrijf wil beginnen. Echter dat is zo'n mannetje die wil je niet naast je hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een schot in de roos. Mensen die handig zijn, zijn goud waard! Ik zou de gok nemen. Kan je niet een VOF met iemand opzetten?
Ah ja, je gelooft nog steeds in onzin als "de kogel kwam van links" en een of ander complot?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
"Reken af met rechts voordat rechts met jou afrekent!"
Pim Fortuyn anyone?
Sterk staaltje PvdA campagne weer.
Die hebben ze zeker bij Palin afgekeken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
"Reken af met rechts voordat rechts met jou afrekent!"
Pim Fortuyn anyone?
Sterk staaltje PvdA campagne weer.
Dat kan links niet betalenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, laten we afrekenen met rechts.
Ah, maar dat is de befaamde 'hide in plain sight' tactiek. Doordat iedereen het weet en het afdoet als onzin is het de perfecte dekmantel.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij staat die theorie een beetje op losse schroeven, want als het zo verborgen en geheim was, hoe kan iedereen het dan weten?
Wij kunnen ons inderdaad niet voldoende steekpenningen veroorloven.quote:
Tuurlijk wel, gewoon de staatsschuld verhogen.quote:
Dus jullie kunnen helemaal niet afrekenen met rechtsquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij kunnen ons inderdaad niet voldoende steekpenningen veroorloven.
Sociaal en solidair van ze - maar niet met de volgende generaties.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon de staatsschuld verhogen.
We trachten de omverwerping van het rechtse regime op de democratische wijze te bewerkstelligen. Oftewel met de gang naar de stembus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jullie kunnen helemaal niet afrekenen met rechts
Dat was 9 juni ook al zo een geweldig succes.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We trachten de omverwerping van het rechtse regime op de democratische wijze te bewerkstelligen. Oftewel met de gang naar de stembus.
Rutte I is anders ook niet bijzonder solidair met de volgende generaties gezien de beperkte hervormingsgezindheid van het kabinet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociaal en solidair van ze - maar niet met de volgende generaties.
Er is dan ook geen enkele garantie voor succes. Vandaar dat ik schreef; 'wij trachten'.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was 9 juni ook al zo een geweldig succes.
Dat komt niet door rechts. SP / PvdA hadden maar 10 miljard begroot voor aflossen staatsschuld.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte I is anders ook niet bijzonder solidair met de volgende generaties gezien de beperkte hervormingsgezindheid van het kabinet.
Dat vond ik dan ook te beperkt. Ik zat meer op de lijn van D66/GL die bereid waren tot stevige hervormingen. De PvdA stelde zich al wat flexibeler op tijdens de onderhandelingen van PaarsPlus. Rutte had echter enkel oog voor rechts, helaas.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat komt niet door rechts. SP / PvdA hadden maar 10 miljard begroot voor aflossen staatsschuld.
Hmm, drie rechtse partijen, maar het komt niet door rechts.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat komt niet door rechts. SP / PvdA hadden maar 10 miljard begroot voor aflossen staatsschuld.
Ik ben er zelf niet bij geweest tijdens de formatiegesprekken, dus ik weet niet in hoeverre PvdA voldoende toegaf aan Rutte om een volwaardig gesprekspartner voor rechts te worden. Ik zat meer op de lijn van D66 / VVD maar mistte ook daar een hoop. Ik denk alleen dat PvdA zich te rijk rekende omdat ze de één-na-grootste waren en dachten dat PVV niet salonfähig was.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vond ik dan ook te beperkt. Ik zat meer op de lijn van D66/GL die bereid waren tot stevige hervormingen. De PvdA stelde zich al wat flexibeler op tijdens de onderhandelingen van PaarsPlus. Rutte had echter enkel oog voor rechts, helaas.
PVV rechts noemen is net zo kortzichtig als Marx als communist afschilderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm, drie rechtse partijen, maar het komt niet door rechts.
Tsja, en nu is rechts in zee gegaan met een partij die vrijwel alle hervormingen blokkeert. Chapeau.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet bij geweest tijdens de formatiegesprekken, dus ik weet niet in hoeverre PvdA voldoende toegaf aan Rutte om een volwaardig gesprekspartner voor rechts te worden. Ik zat meer op de lijn van D66 / VVD maar mistte ook daar een hoop. Ik denk alleen dat PvdA zich te rijk rekende omdat ze de één-na-grootste waren en dachten dat PVV niet salonfähig was.
Dit VVD achtte het van groter belang "integratie" aan te pakken, strenger te straffen, de immigratie te beperken en te korten op subsidies voor Kunst, Cultuur en Hoger Onderwijs - in de ogen van veel Nederlanders nog steeds linkse hobby's. Dat is een keuze, we weten niet hoe het regeerakkoord van Paars+ eruit had gezien en misschien viel het ook wel tegen met het toegeven van Job Cohen. Hij heeft niet van PvdA en PVV een offerte kunnen laten opstellen waar ze hem in tegemoet zouden komen, is het wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, en nu is rechts in zee gegaan met een partij die vrijwel alle hervormingen blokkeert. Chapeau.
Het mooie is; ik ben geen VVD'er, maar heb vrede met dit akkoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom kun je niet gewoon toegeven dat de PVV jullie plannen heeft gedwarsboomd? Dat is toch geen schande? Ik bespeur bij veel VVD'ers een gevoel van geforceerde blijdschap. Onder geen beding de partij afvallen. Ik heb meerdere VVD-fractievoorzitters in mijn kennissenkring en stuk voor stuk waren ze teleurgesteld in het regeerakkoord.
Maar er wordt niet fors bezuinigd. Het mag een wonder eten als het kabinet de 11 miljard haalt. Bezuinigen op het ambtenarenapparaat is bijvoorbeeld niets meer dan wishfull thinking.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het mooie is; ik ben geen VVD'er, maar heb vrede met dit akkoord.
Zolang de staatsschuld maar wordt afgelost en er fors wordt bezuinigd vind ik alles prima.
Hoe weet je dit nu al?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er wordt niet fors bezuinigd. Het mag een wonder eten als het kabinet de 11 miljard haalt. Bezuinigen op het ambtenarenapparaat is bijvoorbeeld niets meer dan wishfull thinking.
Omdat zoiets met regelmaat wordt geroepen, maar er in feite vrijwel niemand uitvliegt. Verder vraag ik mij af in hoeverre het wenselijk is om ruim 60.000 (!) ambtenaren te ontslaan. De overheid betaalt dan miljoenen aan oprotpremies en daarnaast komt een groot deel van deze mensen in de WW terecht. Het is in wezen dus een contraproductieve maatregel.quote:
De overheid moet geen werkgelegenheid produceren omwille van de werkgelegenheid, dat kan de markt beter. Daarnaast kunnen op de lange termijn banen verdwijnen, wat een lastenverlaging inhoudt. En ten slotte liever nu miljoenen aan oprotpremies en een tijdelijke piek in de WW-uitkeringen, dan een uitdijend overheidsapparaat dat met de vergrijzing niet meer op te brengen is.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat zoiets met regelmaat wordt geroepen, maar er in feite vrijwel niemand uitvliegt. Verder vraag ik mij af in hoeverre het wenselijk is om ruim 60.000 (!) ambtenaren te ontslaan. De overheid betaalt dan miljoenen aan oprotpremies en daarnaast komt een groot deel van deze mensen in de WW terecht. Het is in wezen dus een contraproductieve maatregel.
Dan zie ik liever een massale vacaturestop. De vergrijzing is vorige week officieel begonnen wat betekent dat de komende jaren talloze ambtenaren met pensioen gaan. Je geeft op deze wijze geen geld uit aan oprotpremies en niemand vloeit naar de WW.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De overheid moet geen werkgelegenheid produceren omwille van de werkgelegenheid, dat kan de markt beter. Daarnaast kunnen op de lange termijn banen verdwijnen, wat een lastenverlaging inhoudt. En ten slotte liever nu miljoenen aan oprotpremies en een tijdelijke piek in de WW-uitkeringen, dan een uitdijend overheidsapparaat dat met de vergrijzing niet meer op te brengen is.
Toegegeven, het is een moeilijke bezuinigingspost, vrij populair ook onder plat-rechts, maar zulke thema's had links net zo goed.
Beetje idiote verklaring inderdaad. Je zou toch denken dat er meer bedrijven zijn die tenten leveren. Maar goed, ik vond het wel best. Had geen zin om uren met die vent te lullen omwille van een of ander trek aan mn vinger verhaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Cerbie het volgende:
Leuk stukje van die nieuwjaarsduik Koos. Een week later omdat de tent niet op 1 januari geleverd kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |