Is toch niets om je voor te schamen. Bovendien: op een oude fiets moet je het leren (hij was al gemaakt lees ik).quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt grappig, wil je kappen met die onzin?
Ik doe ook alleen een moreel beroep op jullie, omdat ik die onzin niet wens. Het is misschien niets om je voor te schamen, maar wie houdt ervan dat er met leugens op internet gestrooid wordt. Ik wil met deze discussie geen topic vullen en dit is dan ook het laatste wat ik er over zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is toch niets om je voor te schamen. Bovendien: op een oude fiets moet je het leren.
Die fietsbel vergelijking was niet eens aan jou gericht. Maar goed excuus als je je aangesproken voelde....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt grappig, wil je kappen met die onzin?
Ook iedereen die gereageerd heeft over fietsbellen en dergelijke, a.u.b niet meer doen. Ik hoop dat hij bij deze klaar is.
Ik vind het een goed idee, maar je deed toch al een cursus. Stop je daar dan mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
Opeens heb je het!!!
Wat ik me afvraag : zou een meubelbedrijfje wat zijn? Aangezien ik graag met hout werk en er meer mensen roepen waarom begin je niet iets voor jezelf....
Het enige wat me tegenstaat is de investering en bijkomende kosten. Ik heb immers een bedrijfshal nodig met de benodigde machines. Ook dien ik zelf nog wat geld te verdienen.Dat ik vanuit mijn ZW een bedrijf kan starten is natuurlijk alleen maar positief.Wat denken jullie?
Oké, dank.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Die fietsbel vergelijking was niet eens aan jou gericht. Maar goed excuus als je je aangesproken voelde....
Ik deed nog geen cursus ik ben bezig met het loopbaantraject om me eigen te laten omscholen. Maar het liefst blijf ik met mijn handen en met hout werken. De bouwplaats vaarwel zeggen heb ik geen moeite mee.Mijn ambacht welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef TomLievense het volgende:
Ik vind het een goed idee, maar je deed toch al een cursus. Stop je daar dan mee?
Ik was niet van plan om je een verbod op te leggen, dus je mag van mij alles zeggen. Iemand met een User Icon als jij moet sowieso alles kunnen zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Tem het volgende:
Wat mag ik nog wel over ouwe spinsters zeggen?
Mooi, Ik heb namelijk geen zin nog een keer een baard met een jurk achter me aan te krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om je een verbod op te leggen, dus je mag van mij alles zeggen. Iemand met een User Icon als jij moet sowieso alles kunnen zeggen.
Was inderdaad wel mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Tem het volgende:
Trouwens Tom heb je profiel gezien gisteren ? ging over coen moulijn was wel mooi.
Lijkt mij een schot in de roos. Mensen die handig zijn, zijn goud waard! Ik zou de gok nemen. Kan je niet een VOF met iemand opzetten?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef betyar het volgende:
Opeens heb je het!!!
Wat ik me afvraag : zou een meubelbedrijfje wat zijn? Aangezien ik graag met hout werk en er meer mensen roepen waarom begin je niet iets voor jezelf....
Het enige wat me tegenstaat is de investering en bijkomende kosten. Ik heb immers een bedrijfshal nodig met de benodigde machines. Ook dien ik zelf nog wat geld te verdienen.Dat ik vanuit mijn ZW een bedrijf kan starten is natuurlijk alleen maar positief.Wat denken jullie?
Ik ken wel iemand die ook een bedrijf wil beginnen. Echter dat is zo'n mannetje die wil je niet naast je hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een schot in de roos. Mensen die handig zijn, zijn goud waard! Ik zou de gok nemen. Kan je niet een VOF met iemand opzetten?
Ah ja, je gelooft nog steeds in onzin als "de kogel kwam van links" en een of ander complot?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
"Reken af met rechts voordat rechts met jou afrekent!"
Pim Fortuyn anyone?
Sterk staaltje PvdA campagne weer.
Die hebben ze zeker bij Palin afgekeken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
"Reken af met rechts voordat rechts met jou afrekent!"
Pim Fortuyn anyone?
Sterk staaltje PvdA campagne weer.
Dat kan links niet betalenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, laten we afrekenen met rechts.
Ah, maar dat is de befaamde 'hide in plain sight' tactiek. Doordat iedereen het weet en het afdoet als onzin is het de perfecte dekmantel.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij staat die theorie een beetje op losse schroeven, want als het zo verborgen en geheim was, hoe kan iedereen het dan weten?
Wij kunnen ons inderdaad niet voldoende steekpenningen veroorloven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |