Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
laters marijkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik ga maar eventjes de stad in, anders heb ik vast geen zin meer straksTot later allemaal
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kletsen en thee drinken en spelen met ThijsDan eet ik ook minder en beweeg ik meer
![]()
En ik moet echt even kijken, want vind het stiekem een beetje heel erg spannend in badpak
quote:
Dat vind ik altijd zo'n moeilijke vraagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
Hee Mart, wat wil jij voor je verjaardag hebben?
Een kusje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n moeilijke vraag.
symquote:
hij is van 1980quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ging u toch voor de tweede keer met pensioen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ging u toch voor de tweede keer met pensioen?
ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werd een uurtje geleden wakker gebeld doo mn moederDie wou babbelen. Het is potdorie uitslaapdag jah
heb ik al gedaanquote:
dat is de zondagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik werd een uurtje geleden wakker gebeld doo mn moederDie wou babbelen. Het is potdorie uitslaapdag jah
ik moet er echt niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
pannenkoeken als ontbijt
ik heb ook al ontbeten, om 9 uurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
pannenkoeken als ontbijt
ik normaal ook niet maar kreeg er net ineens zin inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet er echt niet aan denken
Dat moet je toch ook helemaal niet doen, gekkie.quote:
trevquote:
Goedemiddag, lekker geslapen?quote:
Hey STquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemiddag, lekker geslapen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Op zich wel, misschien maar niet meer zo vroeg naar bedis wel lang geleden dat ik tot half 1 heb geslapen
Shop zequote:
Normaal zou ik geen nee zeggen maar als ontbijt liever nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
brood met carpaccio, pijnboompitjes en oude kaas en een kom met snert
Ja, zo wordt je wel beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg hemaar ja sliep ook pas rond half 4
vanavond/aankomende nacht maar niet later dan half 2
Dat bedacht ik me ook dat dit niet heel goed is voor mijn lijfquote:
nope, ze zijn nu even samen in de stad, daarna moeten we nog boodschappen doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
sugarsnoetje![]()
![]()
Is meneer taart al begonnen met de homemade snert???
Dat heb ik echt noooooooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook dat dit niet heel goed is voor mijn lijfMaar soms heb je dat je met iemand in gesprek bent en de tijd helemaal vergeet
Pannenkoeken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Toekito het volgende:
Muck gaat zo weg maar heeft wel iets gekookt voor me. Ben benieuwd. Zo lief
Nee morgen wordt het mooi weerquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom je nog even hier huishouden? Krijg je een kom met snert
Nee, ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee he??? Hahaha jij niet
Kom je morgen ook even langs???
die moet je toch niet opwarmen, of ben ik gek?quote:
Ik vind het wel weer mooi geweest met huishouden eigenlijk... veel te inspannend in het weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom je nog even hier huishouden? Krijg je een kom met snert
Kan wel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
die moet je toch niet opwarmen, of ben ik gek?
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom jij dat zou doen
Neequote:
Dat valt me wel een beetje van je tegen .....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer mooi geweest met huishouden eigenlijk... veel te inspannend in het weekend.
ja kan maar dan zijn ze toch niet zo lekker als vers!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Even om en om bakken in de koekenpan of 30 seconden in de magnetron.
Wat een domperquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben weer chagrijnig na mijn pot korfbal... 9-1 verloren
Ergens heen waar de zon schijnt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo ook met de auto weg
Uhuh, en zoenenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee![]()
gekkie
we gingen toch knuffen
![]()
[..]
Dat valt me wel een beetje van je tegen .....
Nou dan kan je net zo goed thuisblijvenquote:
Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kan je net zo goed thuisblijven
herkenbaar.. neem je ook even de brillenmaker mee? die we hans anders noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heen
Dan doe je toch iets niet goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar de kapper en de hema komen ook niet hier heen
Ik zal kijken of hij mee wilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
herkenbaar.. neem je ook even de brillenmaker mee? die we hans anders noemen.
Ik weet hetquote:
Heb nog een kortingsbon van die kapper dus en moet het nu hebben dus kan niet wachten totdat het bezorgt isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Kapper kan je bellen! of ze thuis knippen en hema kan je online bestellen
http://www.hema.nl/
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja opbokken met al die kerstmutsentroep nu
Whehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stu.
Eindelijk een regenpak in de TT voor je!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja opbokken met al die kerstmutsentroep nu
quote:
Ja, moet ik straks ook maar doenquote:
doe danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 14:27:02 ]
hoera voor hans andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
ik moet eigenlijk weg... naar richting je weet ongeveer daar waar het is in de plaats die ongeveer die kant op is. hans anders ja dat dus
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
Zo eerst maar eens wat eten halen ergens
Weet alleen nog niet wat ik wil etenquote:
doeiiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
Het is mij hier te stil. Ik ga eten halen![]()
laters stuartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
Ja, zo halen we dit weekend nooit topic 2500quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
valt hier wel meequote:
iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo halen we dit weekend nooit topic 2500.
geen zon hierquote:
tuurlijk welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal morgen ook wel rustig gaan, als de halve KSC andere dingen doet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
het gaat vandaag wel lekker rustig
O ja, goed punt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk wel
gewoon niet multiquoten
vanavond zullen er wel verschillende topic's erdoor gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal morgen ook wel rustig gaan, als de halve KSC andere dingen doet.
ja nahja dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal morgen ook wel rustig gaan, als de halve KSC andere dingen doet.
Maar dan ben ik er nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond zullen er wel verschillende topic's erdoor gaan
ik af en toequote:
ik ook nietquote:
oh dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
even maar eens gaan liggen![]()
het sjouwen met de boodschappen was niet zo goed voor me rug
oh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
Witte kool en gekruide kip uit de wok...zal ik het proberen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
Zo weer thuis![]()
en heb ook al een treinkaartje voor morgen
Ik bedacht me net dat ik er beter misschien nog 2 extra had kunnen halen voor volgende maand, kijk ik wel of er dan nog wat zijnquote:
Ik pak de auto wel... auto is ongeveer 2 uur, trein-bus-lopen is 2 uur 21 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
Zo weer thuis![]()
en heb ook al een treinkaartje voor morgen
de aanbieding is geldig tot dit weekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat ik er beter misschien nog 2 extra had kunnen halen voor volgende maand, kijk ik wel of er dan nog wat zijn
Ik wou dat ik een auto had, dan was ik er met ruim een uur er, nu een reistijd van 2 uur en 40 minquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pak de auto wel... auto is ongeveer 2 uur, trein-bus-lopen is 2 uur 21 minuten.
Jammer, is dan vast wel een andere actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de aanbieding is geldig tot dit weekend![]()
en je kan ze 'inleveren' tot 13 maart
nee dat is deze actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een auto had, dan was ik er met ruim een uur er, nu een reistijd van 2 uur en 40 min
[..]
Jammer, is dan vast wel een andere actie
misschien welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dan is er vast wel weer een andere actie ergens van
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het dan waarschijnlijk weer gebeurt op een moment dat ik niet oplet, en ik om het topic niet te missen, na het slotje een tvp moet plaatsenquote:
dit is voor maandag of dinsdagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
oh klinkt lekker
maar wat is er met de snert gebeurd ??
oeh dat is lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit is voor maandag of dinsdag
Ik las in eerste instantie 'Mexicaanse Griep'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh dat is lekker
wij eten vanavond mexicaanse wraps
sjonge sjongequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las in eerste instantie 'Mexicaanse Griep'.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
oeh dat is lekker
wij eten vanavond mexicaanse wraps
vanavond wrapsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
brrrr bietjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij eten vanavond bloemkool en morgen snert en dan maandag of dinsdag die groene kool uit de wok en de andere dag bietjes...
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
ja, ik hou er ook niet vanquote:
Ik ben heel benieuwt maar Marijke haar kookkunstenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond wraps
morgen quiche bij marijke
maandag weet ik nog niet dan haal ik weer nieuwe aanbiedingen bij de groenteboer
en toch maak je zequote:
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen weekquote:
oooh is dat tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dinsdag krijgen wij weer een groentetas, dus dan kijk ik dan wel weer verder![]()
en quiche
Wie deed jou de groetjes met die tas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
quote:
aah okee dan nog ik eet et nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel erg gezond en ze zaten in de groetetas van afgelopen week![]()
oh, dat is wel jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh is dat tof
dat doen ze bij ons niet
Harryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie deed jou de groetjes met die tas?
Maar zo krijg je toch wel verschillende dingenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat is wel jammer![]()
maar soms zit ie ook vol dingen die ik echt minder lekker vind, dat is dan ook wel even slikken
van wie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds druk met klanten.
Wel gaaf was de uitvaart van Moulijn. Fans namen de Erasmusbrug even over! Gaaf om dat te zien!
Normaliter welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de spelling.
Ik kwam pas laat uit bed. Ben steeds moequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is half drie bij jou? Dan is het eerder je brinner.
Fuck, correctie net te laatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat uit bed. Ben steeds moe
Ja, bronchitis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Normaliter wel
Ben je ziek?
Ik bedacht ineens dat Brunch een samentrekking is van breakfast en lunch, en daar dus tussenin zit... tussen lunch en dinner heb je dan of dunch, of linnerquote:
Om op te eten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem morgen nog iets voor Thijs mee.
Nope, lukt niet vanaf hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Stuart, heb je je regenpak al?
Linner is een gebruikte term hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedacht ineens dat Brunch een samentrekking is van breakfast en lunch, en daar dus tussenin zit... tussen lunch en dinner heb je dan of dunch, of linner.
Nee, om naar te kijkenquote:
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef Trevland het volgende:
Maar zo krijg je toch wel verschillende dingen
oooh, dat is ook goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, om naar te kijken.
Bij mijn vorige bestelling bij bol.com kreeg ik een DVD van Disney met kerstdingen erop... van de week even gekeken wat het was, en ik denk dat het meer aansluit bij de tv-behoeften van Thijs dan bij die van mij.
Dat zou mij niet zo veel uit makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)
Je hebt het niet bedacht lieve schat. Is al oudquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, ik bedenk een nieuw woord en het is meteen gemeengoed.
dat klinkt heel heel heel erg lekkerquote:
Maar ik kende het nog niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt het niet bedacht lieve schat. Is al oud
Dat is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klinkt heel heel heel erg lekker
biologisch is de grootste volksverlakkerij die je kan verzinnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en alles is biologisch (ja, echt waaaaar!)
Minced beef, onions, wortels, doppertjes, aardappeltjes en jusquote:
gaan we dit gesprekje nou elke keer doen als ik het over mijn groentetas heb?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biologisch is de grootste volksverlakkerij die je kan verzinnen.
Tot zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minced beef, onions, wortels, doppertjes, aardappeltjes en jus
Maar eigenlijk zit ik nog heel vol van de lunchquote:
Andere keer mag ook hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zit ik nog heel vol van de lunch
Neuhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaan we dit gesprekje nou elke keer doen als ik het over mijn groentetas heb?
Niet iedereen vind een oud overleden speler van Feyenoord belangrijkquote:
Ja, of ik kom gewoon zonder je eten op te gaan etenquote:
Dat mag natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of ik kom gewoon zonder je eten op te gaan eten
Nope. Ik lees internet. En dan alleen dat wat ik interessant vindquote:
Ik verveel me zomaar een beetjequote:
een dooie voetballerquote:
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verveel me zomaar een beetje
Ik wel. Ongeveer NU zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaan
Okay, tot later en veel plezier wat je ook gaat doen Flashquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Er was eens een kleine snertkabouter, die danste in de plassen terwijl het regende.
De snertkabouter vond dat niet leuk en ging opzoek naar een regenjas.
Hij kwam langs eens paddenstoelenwinkeltje waar ze paddo's en gele regenjassen verkochten.
Hij kocht een paddo en een regenjas, hij trok de jas aan en schrokte de paddo op.
Hij zag opeens allemaal kleurtjes waaronder blauw en rood.
De snertkabouter snapte er niks van er begon in de plassen te stampen.
Snert zei de kabouter, ik wou dat ik een blauwe regenjas had, of toch maar een rode?
Oh, ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaan
Die snertkabouters ook altijdquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die snertkabouters ook altijd
Of ehm..ehm...wesleyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:58 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Ja
Ik moet alleen nog een naampje verzinnen.
Zullen we hem Stuart noemen?
dat kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Ik lees internet. En dan alleen dat wat ik interessant vind
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen vind een oud overleden speler van Feyenoord belangrijk
De desbetreffende winkel:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Er was eens een kleine snertkabouter, die danste in de plassen terwijl het regende.
De snertkabouter vond dat niet leuk en ging opzoek naar een regenjas.
Hij kwam langs eens paddenstoelenwinkeltje waar ze paddo's en gele regenjassen verkochten.
Hij kocht een paddo en een regenjas, hij trok de jas aan en schrokte de paddo op.
Hij zag opeens allemaal kleurtjes waaronder blauw en rood.
De snertkabouter snapte er niks van er begon in de plassen te stampen.
Snert zei de kabouter, ik wou dat ik een blauwe regenjas had, of toch maar een rode?
Iets met oud-voetballer in een titel vind ik echt niet interessantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kanmaar het was bijna niet te missen dacht ik.
[..]
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.
Hihi, een paddenstoelenwinkelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
De desbetreffende winkel:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, een paddenstoelenwinkel
Ik had nog nooit van hem gehoord totdat hij dus ineens ziek wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kanmaar het was bijna niet te missen dacht ik.
[..]
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel![]()
Maar geen zin, want harde wind en regen
En twee auto'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagen![]()
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijsquote:
Gewoon, ff boodschappen gedaan hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot later en veel plezier wat je ook gaat doen Flash
Vlug terug danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ff boodschappen gedaan he
Okayquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijs![]()
En eentje is ook niet echt van mij, maar van mijn opa
Gesloten wegens rijkdomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben een vroege sluitingstijd.
jaquote:
Wat voor tas hebben we het eigenlijk overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
javoor de katse kut er heen gefietst
en nu MOET ik die tas bij de hema kopen... 2e keus
ben je nog onderweg nu dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om je regenpak in mee te nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor tas hebben we het eigenlijk over
Wel goed voor de conditiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die andere was evengoed te groot nog
Was het een blauwe of een rode tas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om je regenpak in mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |