Dat mag natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of ik kom gewoon zonder je eten op te gaan eten
Nope. Ik lees internet. En dan alleen dat wat ik interessant vindquote:
Ik verveel me zomaar een beetjequote:
een dooie voetballerquote:
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verveel me zomaar een beetje
Ik wel. Ongeveer NU zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaan
Okay, tot later en veel plezier wat je ook gaat doen Flashquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Er was eens een kleine snertkabouter, die danste in de plassen terwijl het regende.
De snertkabouter vond dat niet leuk en ging opzoek naar een regenjas.
Hij kwam langs eens paddenstoelenwinkeltje waar ze paddo's en gele regenjassen verkochten.
Hij kocht een paddo en een regenjas, hij trok de jas aan en schrokte de paddo op.
Hij zag opeens allemaal kleurtjes waaronder blauw en rood.
De snertkabouter snapte er niks van er begon in de plassen te stampen.
Snert zei de kabouter, ik wou dat ik een blauwe regenjas had, of toch maar een rode?
Oh, ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook en ben ook niet van plan om vandaag de deur meer uit te gaan
Die snertkabouters ook altijdquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die snertkabouters ook altijd
Of ehm..ehm...wesleyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:58 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Ja
Ik moet alleen nog een naampje verzinnen.
Zullen we hem Stuart noemen?
dat kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope. Ik lees internet. En dan alleen dat wat ik interessant vind
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen vind een oud overleden speler van Feyenoord belangrijk
De desbetreffende winkel:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Er was eens een kleine snertkabouter, die danste in de plassen terwijl het regende.
De snertkabouter vond dat niet leuk en ging opzoek naar een regenjas.
Hij kwam langs eens paddenstoelenwinkeltje waar ze paddo's en gele regenjassen verkochten.
Hij kocht een paddo en een regenjas, hij trok de jas aan en schrokte de paddo op.
Hij zag opeens allemaal kleurtjes waaronder blauw en rood.
De snertkabouter snapte er niks van er begon in de plassen te stampen.
Snert zei de kabouter, ik wou dat ik een blauwe regenjas had, of toch maar een rode?
Iets met oud-voetballer in een titel vind ik echt niet interessantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kanmaar het was bijna niet te missen dacht ik.
[..]
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.
Hihi, een paddenstoelenwinkelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
De desbetreffende winkel:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, een paddenstoelenwinkel
Ik had nog nooit van hem gehoord totdat hij dus ineens ziek wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kanmaar het was bijna niet te missen dacht ik.
[..]
Dat snap ik maar a Moulijn is niet zomaar een speler en b het was overal op tv en internet.
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wel![]()
Maar geen zin, want harde wind en regen
En twee auto'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt een regenpak dus mag niet klagen![]()
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijsquote:
Gewoon, ff boodschappen gedaan hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot later en veel plezier wat je ook gaat doen Flash
Vlug terug danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ff boodschappen gedaan he
Okayquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleintje voor naar het werk en een grote voor grote dingen en lange einden met Thijs![]()
En eentje is ook niet echt van mij, maar van mijn opa
Gesloten wegens rijkdomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben een vroege sluitingstijd.
jaquote:
Wat voor tas hebben we het eigenlijk overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
javoor de katse kut er heen gefietst
en nu MOET ik die tas bij de hema kopen... 2e keus
ben je nog onderweg nu dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om je regenpak in mee te nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor tas hebben we het eigenlijk over
Wel goed voor de conditiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die andere was evengoed te groot nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |